MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, de problemen met het niet ontvangen van een e-mail na de bestelling moet als het goed is verlopen zijn. Net contact gehad met TNT. :)

-Leon

hoi

mijn nr is 168898
krijg tegenwoordig geen extra'tjes meer binnen boven de 50 eu :(?

net me eerste shake WP gehad, niks gelogen over de smaak, alleen poeder beetje klonterig maar das geen probleem.
Wat is trouwens het nut van de plastic zak?

haha whey perfection ja ;)

mjah ik dacht wrm niet gewoon in die pot?:P
Vorige whey dat ik had zat namelijk gewoon in de pot ;)

Jawel, kan je aangeven bij het ''cadeau'' systeem.

Hmm niet gezien dan??? Tenminste niet bij het afrekenen, maar deze keer heb ik pech gehad?

nog een vraagje, er staat 4 scoops is 235gram
maar als ik een volle scoop op het weegschaaltje zet komt het uit op 45gram:p, maar bij heel veel producten kloppen die gegevens niet ben ik achter gekomen

Hmm niet gezien dan??? Tenminste niet bij het afrekenen, maar deze keer heb ik pech gehad?

nog een vraagje, er staat 4 scoops is 235gram
maar als ik een volle scoop op het weegschaaltje zet komt het uit op 45gram:p, maar bij heel veel producten kloppen die gegevens niet ben ik achter gekomen

Zet je toevallig ook niet de scoop zelf op de weegschaal met de inhoud erin?
:D

maatschepje afvegen? .. zodat er niet een halve berg op ligt

Zet je toevallig ook niet de scoop zelf op de weegschaal met de inhoud erin?
:D

nope eerst lege scoop met niks erin
daarna volle scoop

lege scoop weegt 7 gram
en vol 52..
had altijd al geweten dat er een beetje oplichting bij zit, maar daar kan b&f niets aandoen

Nog niets ontvangen :(. Morgen meer geluk denk ik :D.

Moet het persee in pilvorm zijn?

NoxiPro

Zeker ook weer persoons verschillend of het aanslaat of niet?
Dat was het grootste voordeel van de e911 en power pill, beide trainde ik als een gek, om nou 30 euro weer uit te moeten geven voor iets waarvan ik niet zeker weet zie ik nou niet zitten.

Ik hoor het graag.

Zeker ook weer persoons verschillend of het aanslaat of niet?
Dat was het grootste voordeel van de e911 en power pill, beide trainde ik als een gek, om nou 30 euro weer uit te moeten geven voor iets waarvan ik niet zeker weet zie ik nou niet zitten.

Ik hoor het graag.

Dat heb je met veel supplementen.

NoxiPro slaat bij veel mensen goed aan, tenminste als je de reacties op het forum erop naleest.
Het kan inderdaad voorkomen dat mensen "ongevoelig" zijn voor 1 of meerdere ingredienten die in een supplement zitten.

Om daar achter te komen, zul je toch eerst het supplement geprobeerd moeten hebben.
Er zitten veel verschillen tussen de diverse supplementen, dus is altijd afwachten welke het beste voor je werkt.

Laatst bewerkt:
@ Bodyenfitshop

Hebben jullie als eens nagedacht om 5HTP en Stevia toe te voegen aan jullie assortiment? 5HTP voor de nachtrust en gemoedstoestand (beter dan l-tryptofaan), en Stevia als zoetstof ipv suiker of andere suikervervangers?

By the way: ben heel tevreden over Noxipro. Goeie trainingen en minder zware crash nadien zoals bij Hemorage Ultra Concentrated.

;)

Hoe lang duurt het voordat crack leverbaar is? Kan niet wachten op een goede pre-wo namelijk :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven