XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas kwam m'n sample Crack! niet mee met de doos, maar B&F kennende komt dat goed :)

Ja hier ook helaas geen samples :(
En zelf geen shaker erbij :( Had nochtans speciaal gezorgd dat ik boven de 30€ zat :D

Ik denk dat het nogal druk is bij B&F, want ik ben niet gewend dat er in dit topic zoveel "comments" zijn over niet bijgeleverde dingen. :(

Normaliter verloopt altijd alles 100% met de bestellingen/leveringen.

Of de werknemers zitten daar gewoon al onze samples op te drinken :(

Druk ? Druk ? Het hoort toch gewoon bij de bestelling ? Toevallig kloppen de normale bestellingen wel alleen de extra's niet ?

Druk ? Druk ? Het hoort toch gewoon bij de bestelling ? Toevallig kloppen de normale bestellingen wel alleen de extra's niet ?

Ah kan wel eens gebeuren natuurlijk hé. Missen is menselijk!
Maar hoop toch wel nog dat ze mijn shaker nasturen :p
Sample vind ik nu nog niet zo erg :p

Vergeet niet dat het idd extra's zijn en je gelukkig je normale bestelling gewoon netjes krijgt waar het immers om gaat toch? :rolleyes:

Helaas kwam m'n sample Crack! niet mee met de doos, maar B&F kennende komt dat goed :)

P.m gestuurd!

Ja hier ook helaas geen samples :(
En zelf geen shaker erbij :( Had nochtans speciaal gezorgd dat ik boven de 30€ zat :D

P.m gestuurd!

Klopt! Drukte is geen excuus en daarom gewoon altijd even melden. :) Snelste is altijd via telefoon. :)

Komt goed! :thumbs:

-Leon

Alvast heel erg bedankt B&F! :D

Geef jij mij 100% garantie ;)

Van Crack ging ik namelijk echt helemaal los, van slechts 1 schep. Ben benieuwd wat noxi pro doet.
Purple Wraath en No-Xplode deden niet bijzonder veel.

Purple wraath is ook geen pre-workout booster. Purple wraath is een compleet amino product dat je rondom je training gebruikt.

Klopt :o
Tijd geleden inmiddels, tijdens trainen gedronken, ik typte sneller dan dat ik dacht. Goed dat je het zegt.:D

Np.

Purple wraath is namelijk gewoon een top product. ;)

Btw als jij goed reageert op crack zou ik persoonlijk lekker crack blijven gebruiken. Het is zo onwijs persoons gebonden waar je op reageert dat het gewoon zonde zou zijn als je een pot koopt waar je niet of nauwelijks op reageert. Het is namelijk niet 100% te garanderen dat jij bijv op noxipro net zo goed reageert als op crack.

:)

Haha, ja op crack reageert iedereen naar mijn weten goed, ik gebruikte crack enkel van een maat en wil nu wel zelf een dergelijk middel hebben om zo nu en dan eens in te nemen om flink te knallen, dus niet voor elke training.

Noxipro in de winkelwagen, kom 10 cent te kort voor de extra's dus ik zit te kijken wat ik erbij kan nemen :p

Haha, ja op crack reageert iedereen naar mijn weten goed, ik gebruikte crack enkel van een maat en wil nu wel zelf een dergelijk middel hebben om zo nu en dan eens in te nemen om flink te knallen, dus niet voor elke training.

Noxipro in de winkelwagen, kom 10 cent te kort voor de extra's dus ik zit te kijken wat ik erbij kan nemen :p

Nope

1,5 zakje crack = 3 scoops. Alleen beetje tintelingen door de Beta A erin, voor de rest merkte ik er niks van.

Gewoon een sample nemen van andere workout booster

Heb noxi-pro besteld, als het niet werkt, heb ik nog een huisgenoot die het kan proberen en enkele vrienden!

Heb crack sample erbij gedaan, als vergelijkingsmateriaal ;)

Ben toch best benieuwd.

hallo b&f heb zojuist besteld bij jullie heb er een kleine vraag bij gezet hopelijk hebben jullie hier antwoord op en verder ben ik erg benieuwd naar de nieuwe framboossmaak van de nieuwe perfection. mijn ordernr is:169366 groetjes

Zojuist Whey Perfection besteld, met een shakebeker + vp meter cadeau, ben benieuwd! :D

Vandaag zijn 2 potjes 100% Whey isolaat binnen gekomen :D tezamen met Noxipro.
De smaak van Noxipro was goed, maar dit is tot nu toe mijn enige goede ervaring. Ik ervaar totaal geen pomp of andere positieve effecten, laat staan betere prestaties. Misschien was vandaag gewoon een k*tdag en zal ik het nog vaker gebruiken, misschien komt het gevoel nog wel. Het zal ongetwijfeld van invloed zijn dat ik debiel veel koffie drink.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven