Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag zijn 2 potjes 100% Whey isolaat binnen gekomen :D tezamen met Noxipro.
De smaak van Noxipro was goed, maar dit is tot nu toe mijn enige goede ervaring. Ik ervaar totaal geen pomp of andere positieve effecten, laat staan betere prestaties. Misschien was vandaag gewoon een k*tdag en zal ik het nog vaker gebruiken, misschien komt het gevoel nog wel. Het zal ongetwijfeld van invloed zijn dat ik debiel veel koffie drink.....

Dan vervalt inderdaad al het effect van de caffeïne, hetgeen een belangrijk element is in PWO boosters.

hallo b&f heb zojuist besteld bij jullie heb er een kleine vraag bij gezet hopelijk hebben jullie hier antwoord op en verder ben ik erg benieuwd naar de nieuwe framboossmaak van de nieuwe perfection. mijn ordernr is:169366 groetjes

Framboos zijn (nog niet) geen samples van. :(

Zojuist Whey Perfection besteld, met een shakebeker + vp meter cadeau, ben benieuwd! :D

Bedankt! :)

Vandaag zijn 2 potjes 100% Whey isolaat binnen gekomen :D tezamen met Noxipro.
De smaak van Noxipro was goed, maar dit is tot nu toe mijn enige goede ervaring. Ik ervaar totaal geen pomp of andere positieve effecten, laat staan betere prestaties. Misschien was vandaag gewoon een k*tdag en zal ik het nog vaker gebruiken, misschien komt het gevoel nog wel. Het zal ongetwijfeld van invloed zijn dat ik debiel veel koffie drink.....

Geef het even twee weken. Verder ook beetje spelen met dosering. :)

-Leon

Ik drink 4 bakken koffie per dag wat neer komt op een liter ofzo.
Toch werken pre workouts als een malle :D

Ik drink 4 bakken koffie per dag wat neer komt op een liter ofzo.
Toch werken pre workouts als een malle :D

Het komt niet zelden voor dat ik 10 bakken of meer drink op een dag.....ik zal eens flink gaan minderen en dan even doorgaan met Noxipro, kijken of het dan wel effect heeft :). M'n trainingsmaat , die alleen maar groene thee drinkt heeft het gister ook geprobeerd en man, die stuiterde door de zaal!

Grr door jullie commentaar zal ik toch echt deze week nog NoxiPro moeten bestellen :D

Het komt niet zelden voor dat ik 10 bakken of meer drink op een dag.....ik zal eens flink gaan minderen en dan even doorgaan met Noxipro, kijken of het dan wel effect heeft :). M'n trainingsmaat , die alleen maar groene thee drinkt heeft het gister ook geprobeerd en man, die stuiterde door de zaal!

Oh dan kom ik nieteens in de buurt :P
Je moet alleen wat tijd tussen de koffie laten en noxipro.
Anders loop je dus het risico dat jij je naar gaat voelen enzo.
Had dat vroeger ook, nu laat ik er 2uur tussen zitten bij laatste bak koffie en inname noxipro.
Gaat stuk beter ;)

Dmaa is bijna belangrijkste stof in pre workout booster,

Pre workout power:
Geranamine (1,3 Di-Methylamine) - geeft geweldig veel training Power! Dit extract geeft langdurige energie. Daarnaast geeft 1,3 Di-Methylamine een zeer euforisch gevoel.
Het “Power!” gevoel. Meer energie, kracht en alertheid voor optimale trainingen.

Crack
-Geranium extract: gestandaardiseerd voor 1,3-Dimethylamylamine. Dit extract geeft een langdurige energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel, waardoor je harder kan trainen.

Jack3D
Geranium (1,3-Dimethylamylamine of Methylhexamine)
Deze plant bevat een krachtige verbinding. Het produceert sympathomimetische effecten in het lichaam, wat resulteert in een sterke centrale zenuwstelsel (CNS) stimulatie, waardoor een betere focus, alertheid en humeur worden ervaren. Geranium geeft als extra voordeel meer vet verlies als gevolg van mogelijke onderdrukking van de eetlust, alsmede door meer werk capaciteit en de mogelijkheid van toename norepinephrine (Het sterkst energiek en vetverbrandende hormoon).

Noxipro
1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

DMAA = 1,3 Dimethylamylamine

Zit bijna in elke pre workout boosters.
Volgens onderzoek 3x zo sterk als adraline, en heeft niet de nadelen van cafeïne. Dat je achteraf een crash krijgt.

Dit icm met cafeine is naar mijn weten wel het belangrijkste wat voor de boost zorgt in de bovenstaande producten. (Oa in combinatie met Beta Alanine)

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Ja, want CM, AAKG, Beta-Ala, Creatine, cafeïne, ... doen haast niets :rolleyes:.

DMAA vind ik eerder puur voor WAT energie, het is eerder de combinatie van alles...

Had het verkeerd verwoord.

Maar had het net al gepost.

DMAA en cafeine zijn wel de 2 belangrijkste supps als het gaat om die boost.
(Icm met Beta Alanine, en Citrulline heb je, je eigen pre workout booster die je zelf kan doseren)

Pre workout power:

Crack
Jack3D
Noxipro
DMAA = 1,3 Dimethylamylamine
Zit bijna in elke pre workout boosters.
Volgens onderzoek 3x zo sterk als adraline, en heeft niet de nadelen van cafeïne. Dat je achteraf een crash krijgt.

Dit icm met cafeine is naar mijn weten wel het belangrijkste wat voor de boost zorgt in de bovenstaande producten. (Oa in combinatie met Beta Alanine)

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Had het verkeerd verwoord.

Maar had het net al gepost.

DMAA en cafeine zijn wel de 2 belangrijkste supps als het gaat om die boost.
(Icm met Beta Alanine, en Citrulline heb je, je eigen pre workout booster die je zelf kan doseren)

Ik weet wel wat 1,3-DMA is hoor ... Nja, je had ietsje verkeerd verwoord, maar ik ben een mierenneuker dusja :D.

Laatst bewerkt:
is er al iets bekend over wanneer de andere smaken van de perfect protein matrix binnen komen?

169483 referentie

1x quake 10.0
1x ergopump
1x whey perfection 4.54 kg strawberry

samples altijd welkom!

Vorige keer zaten de samples er niet in.... al hoewel het wel op het papiertje stond dat de samples erin zaten.
mvg!! :)

Ik moet Scivation (en jullie) feliciteren dat ze met een drinkbare aardbei-smaak op de markt komen! Had net bestelling ontvangen en meteen even de shake gedronken :D. Smaakt om eerlijk te zijn super! Ben benieuwd hoe die chocolade moest geproefd hebben :eek:!

Morgen eens de crack sample uitproberen of CM + AAKG + Beta-Ala + DMA + Taurine + Creatine AKG, ben erg benieuwd!
Ook vind ik jullie bidon helemaal te gek :D

B&F,

Ik heb gisteren Beta Alanine Pure en Pure Pump besteld.

Ik heb echter Pure Pump en Interactive Nutrition Beta Alanine Caps ontvangen.

Dit is niet wat ik besteld heb.. Kan ik het terugsturen? Ik wil namelijk poeder ipv caps zodat ik het in mijn intra-workout kan stoppen.

Ref. nummer: 169125
Klant nummer: 33567

Op de factuur staat overigens ook gewoon: Beta Alanine Pure en Pure Pump..

Edit: Wel een snelle levering zoals altijd!

Laatst bewerkt:
Ik heb echter Pure Pump en Interactive Nutrition Beta Alanine Caps ontvangen.

Dit is niet wat ik besteld heb.. Kan ik het terugsturen? Ik wil namelijk poeder ipv caps zodat ik het in mijn intra-workout kan stoppen.

Ref. nummer: 169125
Klant nummer: 33567

Op de factuur staat overigens ook gewoon: Beta Alanine Pure en Pure Pump..

Even bellen met 0513-683068 en/of een [Link niet meer beschikbaar], of een mailtje sturen naar info@bodyenfitshop.nl.
Dan zal het allemaal wel netjes opgelost worden.

Even bellen met 0513-683068 en/of een [Link niet meer beschikbaar].
Dan zal het allemaal wel netjes opgelost worden.

Thanks, heb beiden gedaan.

Alleen bellen was al voldoende geweest, aardige en behulpzame vent aan de telefoon en binnen 2 minuten was t opgelost.

Krijg een potje beta-alanine pure thuisgestuurd:D Echt top service!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven