XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het wel gewoon gisteren verzonden?

Meestal wel hoor, ik had maandag voor 18u besteld en kreeg het dinsdag om 10u in huis (had ook geen mail gekregen).

Het grappige is zelfs nu ik vaak bij B&F bestel dat onze courier het pakketje gewoon in onze appartementsblok zet, moet niet meer tekenen of niks :)

dit is niet mijn bestelling vriend!

Ik heb gister besteld en vandaag binnen. Is het de bedoeling whey perfection 2x per dag 30 gram in te nemen? Of zal 30 gram per dag ook goed zijn = kan je er wel langer mee doen :)

En ik heb ook een zakje crack, wanneer neem je dat in, en gaat dat samen met creatine?

Ik heb gister besteld en vandaag binnen. Is het de bedoeling whey perfection 2x per dag 30 gram in te nemen? Of zal 30 gram per dag ook goed zijn = kan je er wel langer mee doen :)

En ik heb ook een zakje crack, wanneer neem je dat in, en gaat dat samen met creatine?

Het hangt af van je voeding hoeveel shakes je moet nemen, dit is geen replacement voor eten, maar gewoon als extra voor wat meer eiwitten. Crack neem je 30-45minuten voor de workout en creatine gaat er zeker bij.

Weer aan de telefoon gehangen met de TNT en als het goed is moet het weer werken...

:)

Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat. Tijd voor een bezoekje dan. :D

-Leon

Nee, dan hebben ze het over de bezorging van TNT en ondertussen drinken ze gezellig een warme kop whey perfection chocolade melk ! ;)

Noxi Pro binnen met Crack sample, noxi pro ruikt goed.
Even wachten tot eten verder weg is gezakt.

Vraag aan de kenners: Voor de training neem ik meestal 30 gr whey in. Kan ik dit het beste vóór noxi pro innemen of daarna?

Heb whey altijd 1uur voor het trainen en noxipro 30min voor trainen.
Werkt prima :thumbs:

Hee jongens van B&F zouden jullie is kunnen kijken of die verzending van mij vandaag nog komt?;)
ref: 169526
Bedankt alvast! :D

Heb bestelling binnen gehad vandaag, alleen zaten Het zakje Crack, de gratis Bidon (2de kado), en Het B&F T-Shirt (3de kado) er NIET bij!

Deze worden nagestuurd???

Ref nr: 169450

Lijkt toch geregeld mis te gaan met die extraatjes, opstartproblemen en kinderziektes van het nieuwe systeem lijkt me.
Ik had onlangs bij een 100+ bestelling ook maar liefst 0 extraatjes, ook geen reactie op email.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven