Honesty
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die extraatjes zijn leuk, jammer en (misschien slecht geregeld) als ze er niet bij zitten, maar het gaat me gewoon om mijn supplies.
.Lijkt toch geregeld mis te gaan met die extraatjes, opstartproblemen en kinderziektes van het nieuwe systeem lijkt me.
Ik had onlangs bij een 100+ bestelling ook maar liefst 0 extraatjes, ook geen reactie op email.
Het was wel de reden dat ik (ondanks dat ik nog voor 6 maanden heb) nog een pot Whey extra heb bestelt omdat ik dan boven de 100 Euro kwam en zo een 3de kado kon kiezen.
Als ik het niet krijg is het ook meteen de laatste keer dat ik hier iets bestel.
Heb hem net doorgegeven. 
Hey Leon,
Had je mijn laatste PM ontvangen? Stond ook nog een kleine vraag in
![]()

Leon zou je kunnen kijken of die berzorging van mij vandaag nog komt?
ref: 169526

Ik zit niet op kantoor.
Als je echt dubbel wil checken moet je even opbellen en dan zal mijn collega je even helpen. Als je gister voor 6 hebt besteld dan moet de bestelling vandaag gewoon binnen komen.
Sta wel voor de McDrive, dus als je daar iets van moet?
-Leon

Hier zijn mijn cadeautjes ook nagestuurd normaal
Sturen jullie die meteen op of niet? Dinsdag avond ging je het doorgeven.
Moet dan vandaag toch aangekomen zijn? Best irritant dat we dit momenteel niet zelf kunnen zien![]()

Heb pas een nieuwe pot gekocht en het poeder zit daar ook tamelijk vastgekoekt. Beetje schrapen en komt goed. Verder is het normaal dat er in creatineproducten altijd wat dikkere korrels zitten. Denk dat je dit makkelijk tot een jaar kunt bewaren hoor@ B&F
Heb hier nog een pot result staan (geopend) van afgelopen zomer. Kan ik deze gewoon nog gebruiken? bovenlaag zijn allemaal korreltjes en poeder is wat hard geworden dus moet het een beetje los schrapen zeg maar. Gewoon nog goed en volledige werking of beter een nieuwe?
Mvg
Net mijn eigen samengestelde pre wo gedronken, ben benieuwd! Overigens is die perfect carbs wel best zuur... Heerlijk zo!