XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is je samenstelling van je pre wo als ik vragen mag?

5gram Arginine-AKG + 3gram Creatine-AKG + 1gram taurine + 2.5gram citrulline malaat + 2.5gram beta-alanine + 2 tabs E-911 (geranium + cafeïne en nog wat dingen). Ging ik best goed op :D.

Komt de pre workout power pill nog terug?
groeten

5gram Arginine-AKG + 3gram Creatine-AKG + 1gram taurine + 2.5gram citrulline malaat + 2.5gram beta-alanine + 2 tabs E-911 (geranium + cafeïne en nog wat dingen). Ging ik best goed op :D.

Mooie combinatie inderdaad

Waarvoor citrulline en Arginine?

Uit Citrulline word Arginine gemaakt, en het schijnt beter te werken.

En ik zit weer aan de berry blast! :D damn :heart:

Wilde ook even dit vermelden:

De Whey Perfection Banan die ik bestelt had heb ik net even een shakje gemaakt, De geur was al bijzonder plezier-makend, maar toen ik me lippen aan me beker zetten en (zoals ik altijd doe) de shake in een keer achterover gooide kwam mij toch de meest bijzondere en lekkerste nasmaak die ik (neem al 6 jaar Whey) ooit van mijn leven heb aanschouwd!

Als de werking ook zo goed is :)...

;)

Denk dat het kwa opname tijd zeer weinig scheelt.

Daarnaast verlies je 40% van je arginine, wat wordt opgenomen. Dit wordt namelijk verbruikt door je lever volgens mij, of nieren.

Daarmee dat ik ook 5gram pak :D. Overigens wordt AAKG meer en beter opgenomen dan de L-Arginine (heb ik toch gelezen...).

Daarmee dat ik ook 5gram pak :D. Overigens wordt AAKG meer en beter opgenomen dan de L-Arginine (heb ik toch gelezen...).

Weet er niet het fijne van, alleen deze feitjes.

Pre wo, ziet er iig netjes uit!

Ben nu bezig met Beta A en Citrulline, en heb nu paar caps Dmaa gekregen. Zal dit denk in de zomer ook weer nemen en dan met cafeine, en mss nog fatburner of ander leuke supp.

Komt de pre workout power pill nog terug?
groeten

Voor zover ik pas ergens gelezen heb, duurt het nog even voordat de pre workout pill terug komt.

100% zeker weten doe ik het niet, maar ik meen dat het hier ergens in het B&F topic al eens is aangegeven door Leon en/of Ilco.

Voor zover ik pas ergens gelezen heb, duurt het nog even voordat de pre workout pill terug komt.

100% zeker weten doe ik het niet, maar ik meen dat het hier ergens in het B&F topic al eens is aangegeven door Leon en/of Ilco.

Klopt. :)

-Leon

Ok,dank je voor de info

Gister 9kg aan whey perfection ontvangen :D. VP meter zat erin, crack preworkout sample ook, maar helaas geen shakebeker. Wel zat er handig meetlintje in, was dit de vervanger voor cadeau 2?

afgelopen dinsdag weer een nieuwe pot whey besteld.
bij de bestelling aangegeven dat het word verstuurd via TNT pakjegemak.
Gaan die sukkels van TNT het alsnog bij mijn huis afleveren.:fire:

Zit nu al 2 dagen zonder whey:treuren:

Ilco je hebt PM

Wat een aanvulling zeg, betalen op factuur via klarna, error zus, error code zo, bestelling kan geen doorgang vinden, hoop stress, mailtje hierheen versturen mailtje naar klarna, extra aanmaak stresshormoontjes..
1 uur en 30 minuten verder en nog geen centimeter opgeschoten, echt een super aanvulling, dus niet heh.:mad:

net weer bestellinkje geplaatst, yeah:p

das mooi k*t dan, ik moest wel eenmalige machtiging doen aangezien Paypal niet kon van me ma:rolleyes: Moet je geen andere methode kiezen dan ofzo?

Ja zwaar k*t en ik ben er ook behoorlijk pissed over.:mad:
Ja ik moet een andere betalingsmethode kiezen, alleen gaat het even niet wel over 6 dagen, daarom heeft body en fitshop deze unieke service erbij, betalen op factuur, alleen werkt dat systeem voor geen meter.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven