- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoooooo de whey perfection lost focking goed op. 30 gram iedergeval. Bij andere supplementen zoals die van precision engineered, die lossen voor geen ene meter op.
Ik heb chocolade smaak maar ik ik vind hem een beetje rare chemische smaak hebben :S
Ilco je hebt PM
Wat een aanvulling zeg, betalen op factuur via klarna, error zus, error code zo, bestelling kan geen doorgang vinden, hoop stress, mailtje hierheen versturen mailtje naar klarna, extra aanmaak stresshormoontjes..
1 uur en 30 minuten verder en nog geen centimeter opgeschoten, echt een super aanvulling, dus niet heh.![]()
Gister 9kg aan whey perfection ontvangen. VP meter zat erin, crack preworkout sample ook, maar helaas geen shakebeker. Wel zat er handig meetlintje in, was dit de vervanger voor cadeau 2?

Ilco je hebt PM
Wat een aanvulling zeg, betalen op factuur via klarna, error zus, error code zo, bestelling kan geen doorgang vinden, hoop stress, mailtje hierheen versturen mailtje naar klarna, extra aanmaak stresshormoontjes..
1 uur en 30 minuten verder en nog geen centimeter opgeschoten, echt een super aanvulling, dus niet heh.![]()
Zoooooo de whey perfection lost focking goed op. 30 gram iedergeval. Bij andere supplementen zoals die van precision engineered, die lossen voor geen ene meter op.
Ik heb chocolade smaak maar ik ik vind hem een beetje rare chemische smaak hebben :S
Daarom kies ik ook altijd voor IDeal.
Ben niet zo'n voorstander van betalen met Klarna, en al helemaal niet in betalen in termijnen...
Voor een bedrijf kan het wel sterk omzet verhogend zijn.

In termijnen? Nee man daar begin ik niet aan, zie het probleem niet zo.. je besteld iets, krijgt het geleverd met factuur en betaald netjes binnen het gestelde termijn.

Het word natuurlijk een ander verhaal als betalingsverplichtingen niet worden nagekomen.

100% mee eens.
Als je besteld met IDeal, weet je zeker dat het meteen betaald is, en je krijgt ook netjes een factuur bij je zending.
Vandaar dat ik het liefst meteen betaal voor wat ik koop, dan kunnen er ook nooit problemen ontstaan.![]()
Hahaha die krimpie, ik had je al eerder gezegd dat je niet op elke post hoeft te reageren.
Je probeert nu een beetje tegen mij te zeggen.. "had je maar via IDeal moeten betalen" Je dringt het als het ware aan mij op.
Dat jij meteen betaald bij aankoop is toch jouw zaak, dat boeit mij helemaal niet, dus begrijp ik niet zo goed waarom jij dit aanhaalt.
Want hoe/ waar / wanneer ik iets bestel en betaal is toch niet jouw zaak.
Dat je over klarna iets zegt, oke duidelijk ik vind het 3x niks.

Heb je de mijne net ontvangen? doe gewoon je ding Leon. Bestel het wel een andere keer op een andere manier.
Is er geen manier dat ik je kan helpen ofzo? Bv ik betaal voor je, en dan fix jij mij via een andere methode?

bestelling gedaan mocht kiezen uit een paar leuke cados, wat is nou een keykoard ofzo? kan hem niet vinden op het site dan maar voor pillendoosje gekozen
groeten

Nou nou, ik wil je niks opdringen..
Sorry dat ik vriendelijk probeer te zijn, dat is inderdaad mijn negatieve kant.![]()

En een post helemaal ontleden tot op elk zinnetje aan toe heeft niets met vriendelijk proberen te zijn te maken.

Nou vind jouw negatieve kant dan nog wel meevallen.

Gewoon een vraagje hoor... maarre.. heb je bij de politie gewerkt?

That's what i do.
Dat is dan duidelijk, toch?
Nee nog nooit, en daar willen ze me denk ik ook echt niet hebben.
Oops, i did it again.....
Triple quote ftw, ohja nu terug naar Body&FitShop, hoe gain ik weight?
Triple quote ftw, ohja nu terug naar Body&FitShop, hoe gain ik weight?
Bedankt voor je vriendelijk aanbod, maar dat is niet nodig kerel.
Een fijn weekend.
. Gelukkig heb ik de tijd om een paar filmpjes te spotten.Met een goed dieet/voeding + evt. een goeie weightgainer.
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers