Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Misschien dat iemand anders de info nog ooit nodig heeft.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind de NoxiPro nergens meer op de site? Hij is toch niet uit het assortiment gehaald hoop ik?![]()

Ik vind de NoxiPro nergens meer op de site? Hij is toch niet uit het assortiment gehaald hoop ik?![]()

Oke dit is vreemd, had een bestelling op de site geplaatst (Whey Isolaat Aardbei) en betaald. Alleen nadat ik klaar was met betalen werd mij verteld dat de sessie(?) is afgelopen en ik kreeg een soort van error van MultiSavePay!? Had trouwens gewoon via Ideal betaalt. Kon me referentie ook niet zien.
Ook geen bevestigingsmail gekregen btw.
Zie onder screenshot.
http://img148.imageshack.us/i/screenshotbf.png/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je kan bellen wat je wilt nu, maar ze hebben weekend!

Dat zou een ramp zijn inderdaad.
En als je via de zoekfunctie op Noxipro zoekt, krijg je inderdaad geen zoekresultaat..
Even bellen met 0513-683068 en/of een pm sturen naar Leon.
Had ik idd willen doen, alleen kamp ik al 2 a 3 weken met heesheid dus mag tijdelijk niet praten. Ik pm Leon wel even idd![]()
uitverkocht.
P.M Terug
---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------
En ALIVE vitaminepillen zie ik ook niet meer. IK bedoel niet for men.

Krimpie, jij schijnt veel te weten, wat is nu juist het voordeel van zo'n testosteronproduct als Real! ?