MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling van gisteren binnen met sample! De sample van mijn bestelling van Dinsdag nog niet binnen though.

Oke dit is vreemd, had een bestelling op de site geplaatst (Whey Isolaat Aardbei) en betaald. Alleen nadat ik klaar was met betalen werd mij verteld dat de sessie(?) is afgelopen en ik kreeg een soort van error van MultiSavePay!? Had trouwens gewoon via Ideal betaalt. Kon me referentie ook niet zien.

Ook geen bevestigingsmail gekregen btw.

Zie onder screenshot.

http://img148.imageshack.us/i/screenshotbf.png/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind de NoxiPro nergens meer op de site? Hij is toch niet uit het assortiment gehaald hoop ik? :(

Ik vind de NoxiPro nergens meer op de site? Hij is toch niet uit het assortiment gehaald hoop ik? :(

Dat zou een ramp zijn inderdaad. ;)

En als je via de zoekfunctie op Noxipro zoekt, krijg je inderdaad geen zoekresultaat..

:thumbs:

Oke dit is vreemd, had een bestelling op de site geplaatst (Whey Isolaat Aardbei) en betaald. Alleen nadat ik klaar was met betalen werd mij verteld dat de sessie(?) is afgelopen en ik kreeg een soort van error van MultiSavePay!? Had trouwens gewoon via Ideal betaalt. Kon me referentie ook niet zien.

Ook geen bevestigingsmail gekregen btw.

Zie onder screenshot.

http://img148.imageshack.us/i/screenshotbf.png/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even bellen met 0513-683068 en/of een pm sturen naar Leon.

Je kan bellen wat je wilt nu, maar ze hebben weekend!

Dat zou een ramp zijn inderdaad. ;)

En als je via de zoekfunctie op Noxipro zoekt, krijg je inderdaad geen zoekresultaat..

:thumbs:

Even bellen met 0513-683068 en/of een pm sturen naar Leon.

Had ik idd willen doen, alleen kamp ik al 2 a 3 weken met heesheid dus mag tijdelijk niet praten. Ik pm Leon wel even idd :thumbs:

uitverkocht.

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

En ALIVE vitaminepillen zie ik ook niet meer. IK bedoel niet for men.

Lekker knallen vandaag :)
Heb ook een sample van Crack (Thx B&F!)

Dit neem je half uurtje voor de training? En gewoon de volle 30gram?
Water/Melk?

Beste mensen van Body & Fitshop, heeft het nut om direct na een KT training van een uur, 60 gram dextrose te nemen & een maatdop Amino Direct , en 20 tot 30 minuten daarna 1 dosering whey perfection, of is die amino direct dan overbodig ??

Heb vandaag de sample van Crack geprobeert, was er niet echt onder de indruk van.. De smaak is stukken beter dan de pre-workout power, maar vergeleken met dit laatste product is crack niet echt geweldig :/ Altans dat is mijn opinie, vraag me af of dit bij anderen ook zo is?

Krimpie, jij schijnt veel te weten, wat is nu juist het voordeel van zo'n testosteronproduct als Real! ?

Krimpie, jij schijnt veel te weten, wat is nu juist het voordeel van zo'n testosteronproduct als Real! ?

Het voordeel van zoon product is bij jonge mensen niet zo veel, bij oudere mensen waarbij de hormoonhuishouding minder word(lagere testosteronspiegels etc) kun je dus voordeel behalen op het gebied van bijv libido door het verhogen van het testosteronpeil. Feit blijft wel dat veel van zulke producten niet of nauwelijks werken. Of dit ook voor Real! geldt, weet ik niet:rolleyes:

Hmm heb er zelf ook nooit zo hard in geloofd omdat het toch niet zo 'bekend' is..
En testosteronlevels zijn nog tip top hiero, was enkel nieuwsgierig :D

Wanneer krijgen jullie noxi pro weer? ik wil rond 25 jan gaan bestellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven