Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krimpie, jij schijnt veel te weten, wat is nu juist het voordeel van zo'n testosteronproduct als Real! ?

Ik veel weten? :p

De dingen die ik weet, zijn veelal gewoon te vinden op het internet en/of bv. de Body en Fitshop website. ;)

Wanneer krijgen jullie noxi pro weer? ik wil rond 25 jan gaan bestellen...

Goeie vraag. Vind ik ook wel interessant om te weten, aangezien Noxi mijn favoriete pwo is.

Ik veel weten? :p

De dingen die ik weet, zijn veelal gewoon te vinden op het internet en/of bv. de Body en Fitshop website. ;)

Goeie vraag. Vind ik ook wel interessant om te weten, aangezien Noxi mijn favoriete pwo is.

Aanstaande maandag komt de noxipro waarschijnlijk! Ik ga ook weer bestellen:D

Ik heb vandaag omstreeks 17.00 uur een bestelling geplaatst, echter geen bevestiging mail gehad. En dus ook geen mail dat de bestelling verzonden is. Geld is wel afgeschreven!
Is het wel goed door gekomen?

Ik heb vandaag omstreeks 17.00 uur een bestelling geplaatst, echter geen bevestiging mail gehad. En dus ook geen mail dat de bestelling verzonden is. Geld is wel afgeschreven!
Is het wel goed door gekomen?

Ik had dit al eerder gelezen bij andere mensen, en die hebben gewoon volgende dag ontvangen :)

Wou begin deze week Noxipro al bestellen maar toch te lui haha.
nu is die er niet meer wanneer verwachten jullie hem weer?
wat is precies het verschil tussen jack3d en noxipro.
Jack3d al een keer gebruikt en zeeeeer tevreden over maar wil noxipro ook eens proberen ;)

Heeey B&F,

Komt er binnenkort ook nog een grotere verpakking voor Total Muscle Solution?
Herinner me nog vaag dat dit een keer genoemd werd..

Vind persoonlijk 1200 gram zo'n klein potje die zo leeg is, (mede door zijn rete-goeie smaak) :D

Apocalyp

Heeey B&F,

Komt er binnenkort ook nog een grotere verpakking voor Total Muscle Solution?
Herinner me nog vaag dat dit een keer genoemd werd..

Vind persoonlijk 1200 gram zo'n klein potje die zo leeg is, (mede door zijn rete-goeie smaak) :D

Apocalyp

+1

Het voordeel van zoon product is bij jonge mensen niet zo veel, bij oudere mensen waarbij de hormoonhuishouding minder word(lagere testosteronspiegels etc) kun je dus voordeel behalen op het gebied van bijv libido door het verhogen van het testosteronpeil. Feit blijft wel dat veel van zulke producten niet of nauwelijks werken. Of dit ook voor Real! geldt, weet ik niet:rolleyes:

Mjaa Real is gewoon weer één van de zovele tribulusproducten, op zich zich niet zo vernieuwend. Ik heb er wel enkele goede commentaren over gelezen maar ook redelijk wat mensen die er gyno door kweekten. Voor mij dus al niets, aangezien elke pint bier dat ik zuip zich sowieso al vastzuigt aan mijn borstweefsel ... het is al erg genoeg. Beslis zelf maar of je het risico neemt. Persoonlijk zou ik je testosteronlevels eerst eens omhoog proberen krijgen door Vit D en ZMA te supplementeren.

+1

Mjaa Real is gewoon weer één van de zovele tribulusproducten, op zich zich niet zo vernieuwend. Ik heb er wel enkele goede commentaren over gelezen maar ook redelijk wat mensen die er gyno door kweekten. Voor mij dus al niets, aangezien elke pint bier dat ik zuip zich sowieso al vastzuigt aan mijn borstweefsel ... het is al erg genoeg. Beslis zelf maar of je het risico neemt. Persoonlijk zou ik je testosteronlevels eerst eens omhoog proberen krijgen door Vit D en ZMA te supplementeren.

Krijg je van Result ook gyno? Net even opgezocht en heb daar precies niet echt zin in :D Of kan dit niet dan maar 1 potje Result?

Not sure if serious ???
Je kan geen gyno krijgen van creatine.

+1

Hoppa, ben er zeker van dat er geen testosteronproduct komt hiero :D

Krijg je van Result ook gyno? Net even opgezocht en heb daar precies niet echt zin in :D Of kan dit niet dan maar 1 potje Result?

Daar heb ik nog nooit van gehoord.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Nice weekend HULKIES!:D

Als Result dat al doet is het maar 21%.
Dat is niet echt benoemingswaardig want je merkt er weinig van.

Jack 3D besteld!
Referentie nummer: 170310

Hey Leon,

Ik heb afgelopen vrijdag een potje beta alanine pure besteld, en vandaag al geleverd gekregen, alleen waren het de caps(waar tevens de veiligheids-seal al vanaf was) ipv van het poeder. Ik vind dit toch vervelend aangezien het poeder 300gram is en de caps maar 100gr totaal, een aanzienlijk verschil.
Op de factuur staat ook gewoon Beta Alanine Pure. Het ref. nr is 170056

gr

(waar tevens de veiligheids-seal al vanaf was)

Bedoel je de plastic seal die bij sommige producten om de schroefdop zit of het plaatje wat zichtbaar word wanneer je de schroefdop eraf hebt gehaald?

Bij de nieuwe potjes (met de caps), zit, voor zover ik die potjes binnen heb gekregen, geen plastic seal om de schroefdop, alleen dus dat plaatje als de schroefdop eraf is.

Bedoel je de plastic seal die bij sommige producten om de schroefdop zit of het plaatje wat zichtbaar word wanneer je de schroefdop eraf hebt gehaald?

Bij de nieuwe potjes (met de caps), zit, voor zover ik die potjes binnen heb gekregen, geen plastic seal om de schroefdop, alleen dus dat plaatje als de schroefdop eraf is.

Dat tweede inderdaad:)

Heb m'n bestelling eergisteren binnen gekregen :) Thanks voor de beker en crack sample!

Vraagje, TMS neem je voor de training maar als ik de crack sample wil proberen vervang ik dan de TMS of is het TMS + Crack voor de training?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven