Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb m'n bestelling eergisteren binnen gekregen :) Thanks voor de beker en crack sample!

Vraagje, TMS neem je voor de training maar als ik de crack sample wil proberen vervang ik dan de TMS of is het TMS + Crack voor de training?

Je kunt in principe gewoon de Crack + TMS beide nemen voor je training, heb ik destijds ook gedaan toen ik Crack gebruikte.

Moet geen probleem vormen. :)

Hoorde dat als je een dopingcontrole ondergaat en crack gebruikt resultaat positief kan uitkomen is dat waar?

Body&fitshop

Welke supplementen zijn goed geschikt om droog massa te groeien?

Gr. Dennis

Je kunt in principe gewoon de Crack + TMS beide nemen voor je training, heb ik destijds ook gedaan toen ik Crack gebruikte.

Moet geen probleem vormen. :)

Kan ik het hele crack sample zakje gebruiken of minder omdat ik het nog nooit heb gebruikt.

Vandaag Crack geprobeerd. Voelde er niets van - ook niet van Preworkout Power, Jack3d of Unleash (van XXL) :(. Hoopte dat Crack anders was maar nee.. voelde helemaal niets en ik drink nooit koffie!

Kan ik het hele crack sample zakje gebruiken of minder omdat ik het nog nooit heb gebruikt.

Sommige mensen gebruiken 1 heel zakje, anderen doen het met minder.
Is altijd moeilijk om te zeggen hoe je lichaam er op zal reageren.

De keuze is aan jezelf, al zal het effect duidelijker merkbaar zijn bij 1 heel zakje. ;)

Vandaag Crack geprobeerd. Voelde er niets van - ook niet van Preworkout Power, Jack3d of Unleash (van XXL) :(. Hoopte dat Crack anders was maar nee.. voelde helemaal niets en ik drink nooit koffie!

Misschien eens Noxipro proberen?
Is momenteel uitverkocht bij B&F, maar komt komende week weer binnen, meende ik ergens gelezen te hebben.

Als je van al die pwo's niets merkt, dan ben ik bang dat er weinig pwo's over zullen blijven, tenzij je met de doseringen gaat rommelen en/of je eigen pwo gaat samenstellen met losse/individuele ingredienten.

Laatst bewerkt:
Misschien eens Noxipro proberen?
Is momenteel uitverkocht bij B&F, maar komt komende week weer binnen, meende ik ergens gelezen te hebben.

Als je van al die pwo's niets merkt, dan ben ik bang dat er weinig pwo's over zullen blijven, tenzij je met de doseringen gaat rommelen en/of je eigen pwo gaat samenstellen met losse ingredienten.

Heb ook Quake 10.0 en Andraulic State van LG geprobeerd. Bijna niets. Misschien NoxiPro ooit eens; ik gebruik bij jack3d al 3 schepjes (sommige mensen trippen al met 1 schepje!) dus ben bang dat ik het PWO verhaal op moet geven.

Met een pot Crack doe je dan maar 20 trainingen? :p

13 trainingen met 3 scoops.

1-3 scoops, en aangezien Crack! nogal snel went, zit je zo aan de 3 scoops.
En dan ben je iedere 13 trainingen toch al veel kwijt aan alleen een pwo. :p

Crack is wat mijn betreft gekraakt. ;)

Ja das dan toch wel duur voor een 3 weken te trainen :p

Lang leve NoxiPro :D

En waar zit volgens jou het verschil in bij Crack dat je lichaam daar sneller aan went dan aan andere pre-workouts? Het gaat toch voornamelijk om de caffeïne en die verschilt heus niet per product hoor.

En waar zit volgens jou het verschil in bij Crack dat je lichaam daar sneller aan went dan aan andere pre-workouts? Het gaat toch voornamelijk om de caffeïne en die verschilt heus niet per product hoor.

Geen idee, dit is gewoon zoals ik het zelf ervaren heb.

Bij Crack! ben ik destijds ook laag begonnen (1e dag), en ben daarna overgestapt op 3 scoops.
Na 1 week merkte ik weinig tot niets meer van Crack!.

Toen ben ik overgestapt naar Pre Workout Power van B&F, waarbij ik altijd de aanbevolen dosering gebruikt heb.
Tot op heden geen gewenning gemerkt bij dit product.

Sinds enige tijd gebruik ik ook NoxiPro, en daar houd ik me ook aan de voorgeschreven dosering evt. in combinatie met CitruPure.
Ook hier tot op heden geen gewenning gemerkt, eerder dat het product bij iedere training sterker lijkt te werken.

Waarom dit bij Crack! anders is, weet ik ook niet, is gewoon mijn eigen ervaring. ;)

Geen idee, dit is gewoon zoals ik het zelf ervaren heb.

Bij Crack! ben ik destijds ook laag begonnen (1e dag), en ben daarna overgestapt op 3 scoops.
Na 1 week merkte ik weinig tot niets meer van Crack!.

Toen ben ik overgestapt naar Pre Workout Power van B&F, waarbij ik altijd de aanbevolen dosering gebruikt heb.
Tot op heden geen gewenning gemerkt bij dit product.

Sinds enige tijd gebruik ik ook NoxiPro, en daar houd ik me ook aan de voorgeschreven dosering evt. in combinatie met CitruPure.
Ook hier tot op heden geen gewenning gemerkt, eerder dat het product bij iedere training sterker lijkt te werken.

Waarom dit bij Crack! anders is, weet ik ook niet, is gewoon mijn eigen ervaring. ;)

Het is inmiddels al redelijk duidelijk dat iedereen anders reageert op verschillende pre-wo's. Hoe en waarom, zal je wellicht nooit weten :).

Bij bestelling een pillendoosje gekocht maar toen ik doos (van bestelling, niet pillendoosje) opendeed was lipje van het pillendoosje al afgebroken. Het afgebroken lipje zat zelfs niet in de doos.
Ik kan er nu wel een elastiek omheendoen maar ideal is het toch niet :p

Bij bestelling een pillendoosje gekocht maar toen ik doos (van bestelling, niet pillendoosje) opendeed was lipje van het pillendoosje al afgebroken. Het afgebroken lipje zat zelfs niet in de doos.
Ik kan er nu wel een elastiek omheendoen maar ideal is het toch niet :p

Even een pm sturen naar Leon. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven