XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij bestelling een pillendoosje gekocht maar toen ik doos (van bestelling, niet pillendoosje) opendeed was lipje van het pillendoosje al afgebroken. Het afgebroken lipje zat zelfs niet in de doos.
Ik kan er nu wel een elastiek omheendoen maar ideal is het toch niet :p

PM het referentienummer maar even dan stuur ik je een doosje na.

Ik ben overigens weer terug van vakantie::)

Welcome back!

Ik zit qua geld een beetje crap op dit moment dus ik zal te denken om TMS alleen te nemen tijdens trainingsdagen en tijdens rust dagen Result! te nemen.
Wat denken jullie?

Welkom terug Ilco!

Hoe was je vakantie :)?

Dank je!:D De vakantie was super. We kunnen er weer even tegenaan:)

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Welcome back :thumbs:

Uitgerust van het harde werken? Genoeg energie voor al de komende bestellingen? :D

Helemaal uitgerust en er ook helemaal klaar voor!:)

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Ik zit qua geld een beetje crap op dit moment dus ik zal te denken om TMS alleen te nemen tijdens trainingsdagen en tijdens rust dagen Result! te nemen.
Wat denken jullie?

Super combo die zo veel wordt gebruikt. Knallen!!:)

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Prachtcombo, ben ik ook van plan :)

Top, we krijgen er veel goede reacties op.:)

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Ik heb het vernomen. Het gaat om de mail van TNT die automatisch moet worden verzonden inderdaad. Hier gaat e.a niet helemaal lekker.:rolleyes: Ik zit er morgenochten direct bovenop! komt helemaal goed:)

Mooi mooi :D En nu zorgen dat NoxiPro weer binnenkomt :p
Hoe was de reis?

De vakantie was mooi, lekker uitgerust en gesport. Maandagochtend kan ik er weer vol tegenaan. De NoxiPro staat voor de douane, zodra ik het precies weet geeft ik het direct aan:)

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Dank je.:) Alle bestellingen zijn overigens gewoon direct verzonden. Het gaat puur om de email van TNT. Ik neem hierover morgenochtend direct contact met TNT op:cool:

Ik had een vraagje over caseïne voor het slapen gaan, welke raden jullie mij aan en geeft ook echt die + 7 uur afgifte van eiwitten.

Ja vind alles eigenlijk wel lekker smaken bij B&F :p
Result puur is wel niet zo lekker. Maar een schep WMS erbij maakt het lekker en zo wordt het sneller opgenomen :D

Wat raden jullie aan als alternatief voor de pre workout power pill?
Reactie graag uit ervaring aub.

Super combo die zo veel wordt gebruikt. Knallen!!:)

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Top, we krijgen er veel goede reacties op.:)

Dat is goed om te weten :)
Iedereen bedankt voor de snelle reply! B&F bedankt voor de support hier op het forum. Top service! :D

De vakantie was mooi, lekker uitgerust en gesport. Maandagochtend kan ik er weer vol tegenaan. De NoxiPro staat voor de douane, zodra ik het precies weet geeft ik het direct aan:)

Je hebt een arsenaal aan keuze qua Supplementen :D.

Zal voor mij een walhalla zijn, en weet zeker dat ik binnen 2 maanden 5 a 10 kg spiermassa pak (Naturel).

Micellar Casein Superior, alleen de smaak vind ik persoonlijk wat minder.
en zitten vaak klonten in, maar caseïne is caseïne. komt volgens mij bij de meeste caseine sups voor dacht ik trouwens.

Hopelijk komt noxipro snel binnen :(

@ body en fitshop. Als ik op plaatje van straps klik krijg ik "kan de server niet vinden". zowel bij die van m double you en flexsports.

iemand trouwens enige ervaring met straps van B&F shop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven