AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Damocell, over die calls. Pannenkoeken zijn daar perfect voor!

aah ilco was dus op vakantie, raar dat leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder ilco lijkt b&f iets groots en belangrijks te missen.

+1

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

@Damocell, over die calls. Pannenkoeken zijn daar perfect voor!

I know maar ik zei dus makkelijk weg te krijgen om nou 2x per dag 6 pannekoeken = 12.....:rolleyes:

+1

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

I know maar ik zei dus makkelijk weg te krijgen om nou 2x per dag 6 pannekoeken = 12.....:rolleyes:

Dan doe je 3*4, denk niet dat er veel andere keus is mbt makkelijk, snel en veel cal.

200gr pinda is niet bepaald snel, en 5 shakes van mammoth gaan je darmen niet leuk vinden

Dan doe je 3*4, denk niet dat er veel andere keus is mbt makkelijk, snel en veel cal.

200gr pinda is niet bepaald snel, en 5 shakes van mammoth gaan je darmen niet leuk vinden

Mammoth is suikerbom, nee idd gaan mijn darmen niet leuk vinden.
In ieder geval bedankt voor het meedenken Leon.

Ik ben aan droog trainen ma ik heb interesse in WMS is dat mogelijk in combi?

WMS kun je overal mee combineren. Creatine, Glutamine, BCAA, EAA. Het laat alles beter opnemen. Na de training herstel je beter. :)

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Daar was ik al bang voor.

Edit: gelukkig snap je wat ik aangaf, kan jij ook niets aan doen.

QUOTE]

Ik zal als ik tijd heb vanmiddag eens bellen met Klarna om uitleg over e.a. Klarna is een hele mooie aanvulling maar ze moeten wel de juiste criteria hanteren en duidelijk zijn. :cool:

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Aah Ilco was dus op vakantie, raar dat Leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder Ilco lijkt B&F iets groots en belangrijks te missen.

Heb een tijdje geleden een pm gestuurd, maar ben nog steeds antwoordloos. Misschien dat je het nog in je pm kan vinden? Hoor het nog wel :)

Nee niet direct, stuur deze nog even als je wilt, dan kijk ik er vandaag direct naar:)

Dank je, voor het compliment:)

Laatst bewerkt:
Ik zal als ik tijd heb vanmiddag eens bellen met Klarna om uitleg over e.a. Klarna is een hele mooie aanvulling maar ze moeten wel de juiste criteria hanteren en duidelijk zijn. :cool:

Ik denk met al die bestellingen die je moet verwerken er toch geen tijd voor hebt, het kan een mooie aanvulling zijn maar toe nu toe vind ik klarna 3x niks, ze hebben zelfs tot nu toe niet de moeite genomen om op mijn mail naar hun gericht te reageren.

Excuses Ilco dat ik er weer op terug kom maar dit is het antwoord van klarna wat ik net per Email heb ontvangen.

Citaat:

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail. Ik heb gezien dat u inderdaad uw vorige factuur netjes heeft betaald.
Er is een fout in de geboortedatum opgetreden omdat Bodyenfitshop.nl voor alle klanten in het begin 01-01-1970 registreerde als geboorte datum.
Deze geboortedatum is als gevolg bij uw naam en adres gekoppeld en daarom lukt het nu niet met uw correcte geboorte datum een bestelling te doen.
Ik ga onze afdeling hierover inlichten zodat u op de juiste geboortedatum een bestelling kunt doen.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Anna Veerman
Service Center Nederland

Ha kijk eens aan waar het probleem zit Ilco. Dus niet bij klarna maar bij....:rolleyes:

Excuses Ilco dat ik er weer op terug kom maar dit is het antwoord van klarna wat ik net per Email heb ontvangen.

Citaat:

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail. Ik heb gezien dat u inderdaad uw vorige factuur netjes heeft betaald.
Er is een fout in de geboortedatum opgetreden omdat Bodyenfitshop.nl voor alle klanten in het begin 01-01-1970 registreerde als geboorte datum.
Deze geboortedatum is als gevolg bij uw naam en adres gekoppeld en daarom lukt het nu niet met uw correcte geboorte datum een bestelling te doen.
Ik ga onze afdeling hierover inlichten zodat u op de juiste geboortedatum een bestelling kunt doen.

Anna Veerman
Service Center Nederland

Ha kijk eens aan waar het probleem zit Ilco. Dus niet bij klarna maar bij....:rolleyes:

is dat probleem opgelost? heb vanmorgen met klarna besteld.....

zo, weer een bestelling van 75 euro haha. Ben benieuwd hoe de straps bevallen, weet niet eens hoe ik ze moet omdoen :p

Citaat:

Geachte heer,

Anna Veerman
Service Center Nederland

Ons:rolleyes: Althans technisch ergens. Dat is de samenwerking tussen de technische afdeling van Klarna en onze webbouwer.:cool: Het is natuurlijk ook juist in ons belang dit soort dingen direct op te lossen.

Dank je, voor de info:) Ik ga nu direct weer bellen.

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

is dat probleem opgelost? heb vanmorgen met klarna besteld.....

Klarna is er nu mee bezig.Het gaat puur om mensen die in de eerste dagen met Klarna hebben bestelt. Als je dat vanmorgen hebt gedaan dan heb je de bestelling gewoon morgen in huis:) Dank je, voor de bestelling!!

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

zo, weer een bestelling van 75 euro haha. Ben benieuwd hoe de straps bevallen, weet niet eens hoe ik ze moet omdoen :p

Dank je!:)

Straps;
wijst zich vanzelf..:D

Daar was ik al bang voor.

Edit: gelukkig snap je wat ik aangaf, kan jij ook niets aan doen.

Vraagje voor Leon de voedingcoïtuspert: Hoe vul ik nou 1200 Kcal aan zonder leangainer of weightgainer, het moet wel makkelijk weg te krijgen zijn.

Vloeibaar of vast? :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Aah Ilco was dus op vakantie, raar dat Leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder Ilco lijkt B&F iets groots en belangrijks te missen.

Heb een tijdje geleden een pm gestuurd, maar ben nog steeds antwoordloos. Misschien dat je het nog in je pm kan vinden? Hoor het nog wel :)

Ik had wel er wel een antwoord op gegeven en heb deze opnieuw naar je gestuurd via je oude PM. Dubbelcheck even of het is aangekomen. :)

-Leon

Het is natuurlijk ook juist in ons belang dit soort dingen direct op te lossen.

Dank je, voor de info:) Ik ga nu direct weer bellen.

Tja direkt oplossen? Had vrijdag gekund met een telefoontje naar klarna, dan was het vrijdag al opgelost geweest en had ik gewoon kunnen bestellen. Maar het moest dus maar via de moeilijkste weg en mijn weekend en maandag verpest, jammer:(

De info, graag gedaan.

Ik had wel er wel een antwoord op gegeven en heb deze opnieuw naar je gestuurd via je oude PM. Dubbelcheck even of het is aangekomen. :)

-Leon
Jawel, maar check je pm :)

damocell zei:
Tja direkt oplossen? Had vrijdag gekund met een telefoontje naar klarna, dan was het vrijdag al opgelost geweest en had ik gewoon kunnen bestellen. Maar het moest dus maar via de moeilijkste weg en mijn weekend en maandag verpest, jammer
Kom op man, voor de service die ze ons hebben aangeboden moet je ze zeker kunnen vergeven toch ;). Een weekendje naar de klote, kan gebeuren. Nu dat Ilco weer aan de slag is, komt het zeker wel goed.

Laatst bewerkt:
Kom op man, voor de service die ze ons hebben aangeboden moet je ze zeker kunnen vergeven toch ;). Een weekendje naar de klote, kan gebeuren. Nu dat Ilco weer aan de slag is, komt het zeker wel goed.

Zozo, kunnen vergeven? Een weekendje naar de kloten, kan gebeuren toch? Ilco weer aan de slag en dan komt het zeker wel goed?
:rolleyes:

Zozo, kunnen vergeven? Een weekendje naar de kloten, kan gebeuren toch? Ilco weer aan de slag en dan komt het zeker wel goed?
:rolleyes:

:roflol:

De tantjes, wat ben je een zeikerd zeg. Een weekend naar de kloten omdat je geen supps kan bestellen.

Service van BF is gewoon super goed! Loop niet zo te huilen, bestel anders gewoon via ideal heb je ook geen last van een klote weekend.

:roflol:

De tantjes, wat ben je een zeikerd zeg. Een weekend naar de kloten omdat je geen supps kan bestellen.

Service van BF is gewoon super goed! Loop niet zo te huilen, bestel anders gewoon via ideal heb je ook geen last van een klote weekend.

Waar bemoei jij je mee! Als je niet weet hoe het zit....
Enne ik loop niet te huilen pannenkoekje eerder het tegenovergestelde.

Ja de service van B&F (lees Ilco) is inderdaad super. Heb ik volgens mij al tig keer in post laten merken/weten.

Nog zo'n pipo die mij gaat vertellen wat ik moet doen.:D

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Nee niet echt. Vind het heel leuk dat jij je zo druk maakt om mij. Dank je wel.

Waar bemoei jij je mee! Als je niet weet hoe het zit....
Enne ik loop niet te huilen pannenkoekje eerder het tegenovergestelde.

Ja de service van B&F (lees Ilco) is inderdaad super. Heb ik volgens mij al tig keer in post laten merken/weten.

Nog zo'n pipo die mij gaat vertellen wat ik moet doen.:D

Je liep ook al te janken in het klaag topic en vrijdag ook al.

Waarvoor zoveel negatief commentaar als je er zo tevreden over bent, hou het dan gewoon voor je. Je weet zelf ook wel dat negatief commentaar op het internet gewoon een no go. Als je ziet hoeveel klanten bf hier heeft.

Als er problemen zijn worden die altijd netjes opgelost. Hoef je niet overal te gaan klagen.

Iedereen mag zijn mening geven en dat is prima. Laten we verder vooral lief blijven voor elkaar. :D Ik heb vrijdag gewoon de issues met Klarna doorgenomen, maar daar was helaas niks uitgekomen. Het is altijd vervelend voor het weekend, dus begrijp Damocell volkomen. :)

Knuffel

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven