Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aah ilco was dus op vakantie, raar dat leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder ilco lijkt b&f iets groots en belangrijks te missen.
@Damocell, over die calls. Pannenkoeken zijn daar perfect voor!

+1
---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------
I know maar ik zei dus makkelijk weg te krijgen om nou 2x per dag 6 pannekoeken = 12.....![]()
Dan doe je 3*4, denk niet dat er veel andere keus is mbt makkelijk, snel en veel cal.
200gr pinda is niet bepaald snel, en 5 shakes van mammoth gaan je darmen niet leuk vinden
Ik ben aan droog trainen ma ik heb interesse in WMS is dat mogelijk in combi?

Daar was ik al bang voor.
Edit: gelukkig snap je wat ik aangaf, kan jij ook niets aan doen.
QUOTE]
Ik zal als ik tijd heb vanmiddag eens bellen met Klarna om uitleg over e.a. Klarna is een hele mooie aanvulling maar ze moeten wel de juiste criteria hanteren en duidelijk zijn.
---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
Aah Ilco was dus op vakantie, raar dat Leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder Ilco lijkt B&F iets groots en belangrijks te missen.
Heb een tijdje geleden een pm gestuurd, maar ben nog steeds antwoordloos. Misschien dat je het nog in je pm kan vinden? Hoor het nog wel![]()
Nee niet direct, stuur deze nog even als je wilt, dan kijk ik er vandaag direct naar
Dank je, voor het compliment![]()
Ik zal als ik tijd heb vanmiddag eens bellen met Klarna om uitleg over e.a. Klarna is een hele mooie aanvulling maar ze moeten wel de juiste criteria hanteren en duidelijk zijn.![]()
Excuses Ilco dat ik er weer op terug kom maar dit is het antwoord van klarna wat ik net per Email heb ontvangen.
Citaat:
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail. Ik heb gezien dat u inderdaad uw vorige factuur netjes heeft betaald.
Er is een fout in de geboortedatum opgetreden omdat Bodyenfitshop.nl voor alle klanten in het begin 01-01-1970 registreerde als geboorte datum.
Deze geboortedatum is als gevolg bij uw naam en adres gekoppeld en daarom lukt het nu niet met uw correcte geboorte datum een bestelling te doen.
Ik ga onze afdeling hierover inlichten zodat u op de juiste geboortedatum een bestelling kunt doen.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Anna Veerman
Service Center Nederland
Ha kijk eens aan waar het probleem zit Ilco. Dus niet bij klarna maar bij....![]()
Excuses Ilco dat ik er weer op terug kom maar dit is het antwoord van klarna wat ik net per Email heb ontvangen.
Citaat:
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail. Ik heb gezien dat u inderdaad uw vorige factuur netjes heeft betaald.
Er is een fout in de geboortedatum opgetreden omdat Bodyenfitshop.nl voor alle klanten in het begin 01-01-1970 registreerde als geboorte datum.
Deze geboortedatum is als gevolg bij uw naam en adres gekoppeld en daarom lukt het nu niet met uw correcte geboorte datum een bestelling te doen.
Ik ga onze afdeling hierover inlichten zodat u op de juiste geboortedatum een bestelling kunt doen.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Anna Veerman
Service Center Nederland
Ha kijk eens aan waar het probleem zit Ilco. Dus niet bij klarna maar bij....![]()
Althans technisch ergens. Dat is de samenwerking tussen de technische afdeling van Klarna en onze webbouwer.
Het is natuurlijk ook juist in ons belang dit soort dingen direct op te lossen.
Ik ga nu direct weer bellen.is dat probleem opgelost? heb vanmorgen met klarna besteld.....
Dank je, voor de bestelling!!zo, weer een bestelling van 75 euro haha. Ben benieuwd hoe de straps bevallen, weet niet eens hoe ik ze moet omdoen![]()

Daar was ik al bang voor.
Edit: gelukkig snap je wat ik aangaf, kan jij ook niets aan doen.
Vraagje voor Leon de voedingcoïtuspert: Hoe vul ik nou 1200 Kcal aan zonder leangainer of weightgainer, het moet wel makkelijk weg te krijgen zijn.

Aah Ilco was dus op vakantie, raar dat Leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder Ilco lijkt B&F iets groots en belangrijks te missen.
Heb een tijdje geleden een pm gestuurd, maar ben nog steeds antwoordloos. Misschien dat je het nog in je pm kan vinden? Hoor het nog wel![]()

Het is natuurlijk ook juist in ons belang dit soort dingen direct op te lossen.
Dank je, voor de infoIk ga nu direct weer bellen.

Jawel, maar check je pmIk had wel er wel een antwoord op gegeven en heb deze opnieuw naar je gestuurd via je oude PM. Dubbelcheck even of het is aangekomen.
-Leon

Kom op man, voor de service die ze ons hebben aangeboden moet je ze zeker kunnen vergeven tochdamocell zei:Tja direkt oplossen? Had vrijdag gekund met een telefoontje naar klarna, dan was het vrijdag al opgelost geweest en had ik gewoon kunnen bestellen. Maar het moest dus maar via de moeilijkste weg en mijn weekend en maandag verpest, jammer
. Een weekendje naar de klote, kan gebeuren. Nu dat Ilco weer aan de slag is, komt het zeker wel goed.Kom op man, voor de service die ze ons hebben aangeboden moet je ze zeker kunnen vergeven toch. Een weekendje naar de klote, kan gebeuren. Nu dat Ilco weer aan de slag is, komt het zeker wel goed.

Zozo, kunnen vergeven? Een weekendje naar de kloten, kan gebeuren toch? Ilco weer aan de slag en dan komt het zeker wel goed?
![]()

Zozo, kunnen vergeven? Een weekendje naar de kloten, kan gebeuren toch? Ilco weer aan de slag en dan komt het zeker wel goed?
![]()

De tantjes, wat ben je een zeikerd zeg. Een weekend naar de kloten omdat je geen supps kan bestellen.
Service van BF is gewoon super goed! Loop niet zo te huilen, bestel anders gewoon via ideal heb je ook geen last van een klote weekend.

Waar bemoei jij je mee! Als je niet weet hoe het zit....
Enne ik loop niet te huilen pannenkoekje eerder het tegenovergestelde.
Ja de service van B&F (lees Ilco) is inderdaad super. Heb ik volgens mij al tig keer in post laten merken/weten.
Nog zo'n pipo die mij gaat vertellen wat ik moet doen.![]()