AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik dit kunnen stacken?

1. Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!).
2. Citrulline Malate.
3. Result!

Ik vraag dit omdat Citrulline Malate en Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!) de stikstofoxide productie verhogen.
( en ik heb al deze producten thuis ).

Zou ik dit kunnen stacken?

1. Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!).
2. Citrulline Malate.
3. Result!

Ik vraag dit omdat Citrulline Malate en Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!) de stikstofoxide productie verhogen.
( en ik heb al deze producten thuis ).

In principe hoeft het geen probleem te zijn, om deze supps met elkaar te gebruiken.

Ikzelf doe dit met NoxiPro / CitruPure / Di-Creatine en om de training wat extra Beta Alanine, gaat helemaal goed. :D

In principe hoeft het geen probleem te zijn, om deze supps met elkaar te gebruiken.

Ikzelf doe dit met NoxiPro / CitruPure / Di-Creatine en om de training wat extra Beta Alanine, gaat helemaal goed. :D

Ok, bedankt Krimp:D!
Morgen dan mee beginnen!

Nog meer beta alanine:eek: van die noxipro alleen al kreeg ik al tintelingen voor 30 minuten.:D

Waarom krijgen mensen tintelingen bij noxipro door beta alanine en ik niet :P
Heb het wel bij de PwP maar voor de rest nergens bij.
Iemand idee hoe dat kan komen ?

hee, kep trouwens wat leuks ontdekt! bij `zogenaamde` potentieverhogende middelen zit er L-arginine in wat zou zorgen voor een extra bloedtoevoer naar de penis enzo. Wat blijkt.. die muscle en pump extra caps is l-arginine dus ikke testen. Nou.. of ik had een goeie dag of die muscle em pump extra caps geven je ook nog een zeer overweldigende en grote aftertraining met alpha male feeling:D

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

haha, ik heb het juist helemaal niet bij PwP en wel bij andere dingen als crack en quake 10.0. Misschien dat het echt een samenstelling is die bij jou de beta-alanine goed laat opnemen ofzo, ik zou t niet weten haha:rolleyes:

dosering misschien eens bekijken ? Als ik het voorheb is dat 2000mg in het geval van PwP. Veel hoger dan bv bij TMS. Noxipro etc weet ik niet, maar kan een verklaring vormen he ...

De ene dag heb ik het wel, de andere dag niet. :)
Zal wel komen omdat ik net die ene dag wat extra Beta Alanine toevoeg. ;)

Wel vreemd dat het kan verschillen waar het begint te tintelen, de ene keer mijn handen, de andere keer achter mijn oren, en zelfs ook down under. :p

welk is beste proteine voor na een training?

Ja vind alles eigenlijk wel lekker smaken bij B&F :p
Result puur is wel niet zo lekker. Maar een schep WMS erbij maakt het lekker en zo wordt het sneller opgenomen :D

Ja, inname met WMS maakt de opname nog beter en de smaak is heerlijk. Voor de training pak je er ook nog meer energie mee en na de training herstel je direct spierglycogeen. WMS is onmisbaar voor mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Wat raden jullie aan als alternatief voor de pre workout power pill?
Reactie graag uit ervaring aub.

Ik zou gewoon voor de Pre-Workout Power gaan. Naast het energieke/focus gedeelte ook alle pomp/opbouwende ingredienten.:)

Gaat het je puur om het energieke deel dan de Motivate van Anabolic Innovations.

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Dat is goed om te weten :)
Iedereen bedankt voor de snelle reply! B&F bedankt voor de support hier op het forum. Top service! :D

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Je hebt een arsenaal aan keuze qua Supplementen :D.

Zal voor mij een walhalla zijn, en weet zeker dat ik binnen 2 maanden 5 a 10 kg spiermassa pak (Naturel).

Wat dat betreft is het hier inderdaad walhalla. Daar maken de mannen hier ook dankbaar gebruik van!:D

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

en zitten vaak klonten in, maar caseïne is caseïne. komt volgens mij bij de meeste caseine sups voor dacht ik trouwens.

Hopelijk komt noxipro snel binnen :(

@ body en fitshop. Als ik op plaatje van straps klik krijg ik "kan de server niet vinden". zowel bij die van m double you en flexsports.

iemand trouwens enige ervaring met straps van B&F shop?

Die van Flex bevallen vaak goed. Ik kan hier de pagina gewoon openen dus ik weet niet wat er fout ging:rolleyes:

De Noxi is even afwachten (staat voor de douane nu:cool:

Hey Ilco, heeft Leon jouw nog mijn bestelprobleem doorgegeven?
Was vrijdag, heb daarover pm gestuurd.

Wat raden jullie aan als alternatief voor de pre workout power pill?
Reactie graag uit ervaring aub.

Iedereen reageert anders op een pre-workout.. Bv bij mij werke Jack3d niet, en bij andere dan weer wel.. Alhoewel er al heel veel positieve reacties zijn van 'NoxiPro'. Je zal er een paar moeten testen denk ik :).

Hey Ilco, heeft Leon jouw nog mijn bestelprobleem doorgegeven?
Was vrijdag, heb daarover pm gestuurd.

Nee, ik weet van niets.:rolleyes: PM mij deze zo even door als je wilt dan regel ik het direct voor je:)

edit;
Wacht ik zie het al. (over klarna) Daar moet ik met Klarna over bellen vanmiddag. Ik snap wat je aangeeft inderdaad:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik ben aan droog trainen ma ik heb interesse in WMS is dat mogelijk in combi?

Nee, ik weet van niets.:rolleyes: PM mij deze zo even door als je wilt dan regel ik het direct voor je:)

edit;
Wacht ik zie het al. (over klarna) Daar moet ik met Klarna over bellen vanmiddag. Ik snap wat je aangeeft inderdaad:rolleyes:

Daar was ik al bang voor.

Edit: gelukkig snap je wat ik aangaf, kan jij ook niets aan doen.

Vraagje voor Leon de voedingcoïtuspert: Hoe vul ik nou 1200 Kcal aan zonder leangainer of weightgainer, het moet wel makkelijk weg te krijgen zijn.

Aah Ilco was dus op vakantie, raar dat Leon er niks over zei. Moet wel toegeven, zonder Ilco lijkt B&F iets groots en belangrijks te missen.

Heb een tijdje geleden een pm gestuurd, maar ben nog steeds antwoordloos. Misschien dat je het nog in je pm kan vinden? Hoor het nog wel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven