XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je liep ook al te janken in het klaag topic en vrijdag ook al.

Waarvoor zoveel negatief commentaar als je er zo tevreden over bent, hou het dan gewoon voor je. Je weet zelf ook wel dat negatief commentaar op het internet gewoon een no go. Als je ziet hoeveel klanten bf hier heeft.

Als er problemen zijn worden die altijd netjes opgelost. Hoef je niet overal te gaan klagen.

Daar is klaagtopic toch voor? En ja vrijdagochtend heb ik dit probleem al aangekaart, probleem?

Als er een probleem is.... is dat dan negatief commentaar?
Je hebt gelijk problemen worden altijd netjes opgelost....:rolleyes:
Ik ben toch ook klant bij B&F? Wat raaskal je nou kerel?
Doe gewoon je ding.;)

Tja direkt oplossen? Had vrijdag gekund met een telefoontje naar klarna, dan was het vrijdag al opgelost geweest en had ik gewoon kunnen bestellen. Maar het moest dus maar via de moeilijkste weg en mijn weekend en maandag verpest, jammer:(

/me geeft damocell een schouderklopje, en hoopt dat zijn negatieve aura nu omgezet is naar een positieve. ;)

Daar is klaagtopic toch voor? En ja vrijdagochtend heb ik dit probleem al aangekaart, probleem?

Als er een probleem is.... is dat dan negatief commentaar?
Je hebt gelijk problemen worden altijd netjes opgelost....:rolleyes:
Ik ben toch ook klant bij B&F? Wat raaskal je nou kerel?
Doe gewoon je ding.;)

Ik?

- http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index536.html#post5511324
- http://forum.dutchbodybuilding.com/...verpest-topic-264761/index19.html#post5511320
- http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index540.html#post5516883
- http://forum.dutchbodybuilding.com/...verpest-topic-264761/index28.html#post5519783
- http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index541.html#post5518727
- http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index535.html#post5511306

Beetje kinderachtig om het 10x te zeggen vind je niet?
Na 1x begrijpen ze ook wel de boodschap en helpen ze je verder via de pm.

Iedereen mag zijn mening geven en dat is prima. Laten we verder vooral lief blijven voor elkaar. :D Ik heb vrijdag gewoon de issues met Klarna doorgenomen, maar daar was helaas niks uitgekomen. Het is altijd vervelend voor het weekend, dus begrijp Damocell volkomen. :)
Knuffel
-Leon

Nee ze hebben gelijk Leon, ik moet niet zo lopen zeiken in dit B&F topic.

Tja direkt oplossen? Had vrijdag gekund met een telefoontje naar klarna, dan was het vrijdag al opgelost geweest en had ik gewoon kunnen bestellen. Maar het moest dus maar via de moeilijkste weg en mijn weekend en maandag verpest, jammer:(

De info, graag gedaan.

Probleem is dat ik er vrijdag niet was.:cool: Ik heb vandaag 2 maal met Klarna contact gehad en ik hoop dat het in zijn algemeenheid niet meer voor kan komen al konden ze mij geen garanties geven. Het gaat om een klein aantal klanten die direct na oplevering heeft bestelt.

Voor jouw specifiek hebben ze mij wel de garantie gegeven dus mocht klarna problemen geven laat het mij dan maar even weten.

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

ja hallo! ik heb jullie aan een nieuwe klant geholpen, maak maar iets leuks van mijn bestelling:)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwitten-verschil-265990/

Dank je, voor de bestelling.:) Morgen in huis!!

Laatst bewerkt:
Is er al een update betreffende de douane die alle NoxiPro voor zichzelf wil houden? :D

Nog niets mogen vernemen vandaag helaas:rolleyes:

Me oom werkt bij de douane.

Hij zei dat ze vandaag een team uitje met het personeel, iets met een training van een personal trainer om zo de gezondheid op het werk te verbeteren.

Merendeel had er niet echt zin in zei die, en ze hadden nog wat staan ofzo bij de douane en dat gingen ze dan proberen. (Hij heeft ook al pot voor mij meegenomen, ben benieuwd wat het is)

Vandaar dat het een dag langer duurt :)

Me oom werkt bij de douane.

Hij zei dat ze vandaag een team uitje met het personeel, iets met een training van een personal trainer om zo de gezondheid op het werk te verbeteren.

Merendeel had er niet echt zin in zei die, en ze hadden nog wat staan ofzo bij de douane en dat gingen ze dan proberen. (Hij heeft ook al pot voor mij meegenomen, ben benieuwd wat het is)

Vandaar dat het een dag langer duurt :)

Laat ze maar een potje Noxi proberen dan komt het tempo er goed in:D

Laat ze maar een potje Noxi proberen dan komt het tempo er goed in:D

Hehe was het maar zo'n feest :D

Even serieuze vraag. Hoeveel DMAA zit in de noxi pro. (Er staat niks bij ingrediënten)

Heb wat samples gekregen van een vriend.
- Pre workout pill
- DMAA caps
- Energize!

De bf pill, 2 caps genomen. Voelde er helemaal niks van.
DMAA 50mg genomen voelde er ook helemaal niks van. Heel tijdje terug crack 3 scoops genomen, op wat tintelingen na voelde ik er ook niks van.

Is op op DMAA en Cafeine na nog een booster die zorgt dat Noxipro zo goed werkt?

Hehe was het maar zo'n feest :D

Even serieuze vraag. Hoeveel DMAA zit in de noxi pro. (Er staat niks bij ingrediënten)

Heb wat samples gekregen van een vriend.
- Pre workout pill
- DMAA caps
- Energize!

De bf pill, 2 caps genomen. Voelde er helemaal niks van.
DMAA 50mg genomen voelde er ook helemaal niks van. Heel tijdje terug crack 3 scoops genomen, op wat tintelingen na voelde ik er ook niks van.

Is op op DMAA en Cafeine na nog een booster die zorgt dat Noxipro zo goed werkt?

Ze geven de formule niet exact vrij. (om kopieren te voorkomen). Exact tot op de mg weet ik het dus niet. Het werkt inderdaad wel als een raket!:D Het is de combi aan ingredienten en precieze dosering die het 'm doet:cool:

Laatst bewerkt:
Ze geven de formule niet exact vrij. (om kopieren te voorkomen). Exact tot op de mg weet ik het dus niet. Het werkt inderdaad wel als een raket!:D Het is de combi aan ingredienten en precieze dosering die het 'm doet:cool:

Vraag me af of deze het dan wel voor mij doet.

Hoezo zou DMAA los niet werken en wel in combinatie?
Zelfde geldt voor cafeïne en de pre workout pill.

Vraag me af of deze het dan wel voor mij doet.

Hoezo zou DMAA los niet werken en wel in combinatie?
Zelfde geldt voor cafeïne en de pre workout pill.

Los werkt het ook, de combi maakt het echter sterker. Het is heel persoonlijk hoe dit soort ingr/producten wordt ervaren. :cool:

Wou even zeggen dat ik netjes e-mailtjes heb gekregen en niet kan wachten tot ik mijn spulletjes kan uitproberen :p

Beste B&F shop,

Gisteren heb ik bij jullie een bestelling geplaatst, met ondere andere Noxipro. Nu kreeg ik net een mailtje dat de bestelling verzonden is, maar ik zag dat Noxipro uitverkocht was. Er stond 'leverbaar in 5 tot 7 dagen.' Krijg ik nu morgen de rest van de bestelling en komt Noxipro later? .. of hadden jullie alweer een nieuwe lading binnen. :)

Gr, Ace

Laatst bewerkt:
Vandaag NoxiPro besteld ben benieuwd :D hoor veel goede verhalen erover dus kan niet wachten tot ie binnen is.

Is je training en voeding-schema verder wel in orde? Als je het even aangeeft bij je volgende bestelling komt het goed. :)

Referentie nummer: 171057
heb het aangegeven bij opmerkingen, hoop dat dat genoeg is.
rond 7 uur besteld dus dan komt het woensdag binnen toch??

verder ben ik ook nog wel geinteresseerd in een weight gainer, welke raden jullie aan??

groetjes

Beste B&F shop,

Gisteren heb ik bij jullie een bestelling geplaatst, met ondere andere Noxipro. Nu kreeg ik net een mailtje dat de bestelling verzonden is, maar ik zag dat Noxipro uitverkocht was. Er stond 'leverbaar in 5 tot 7 dagen.' Krijg ik nu morgen de rest van de bestelling en komt Noxipro later? .. of hadden jullie alweer een nieuwe lading binnen. :)

Gr, Ace

normaal gesproken sturen ze de noxipro na, ik wacht ook al een paar dagen om te bestellen haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven