Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste B&F shop,
Gisteren heb ik bij jullie een bestelling geplaatst, met ondere andere Noxipro. Nu kreeg ik net een mailtje dat de bestelling verzonden is, maar ik zag dat Noxipro uitverkocht was. Er stond 'leverbaar in 5 tot 7 dagen.' Krijg ik nu morgen de rest van de bestelling en komt Noxipro later? .. of hadden jullie alweer een nieuwe lading binnen.
Gr, Ace
Wat is het referentienummer dan check ik morgenochtend direct even voor je hoe ze dit gedaan hebben
normaal gesproken sturen ze de noxipro na, ik wacht ook al een paar dagen om te bestellen haha

Referentie nummer: 171057
heb het aangegeven bij opmerkingen, hoop dat dat genoeg is.
rond 7 uur besteld dus dan komt het woensdag binnen toch??
verder ben ik ook nog wel geinteresseerd in een weight gainer, welke raden jullie aan??
groetjes

Over de Noxi Pro gesproken, ik las vorige week ergens in dit topic dat ik dit product ook goed kon combineren met een huismerk product? Hierdoor had je nog meer zin om te beuken in de sportschool. Kan iemand zich dit nog herinneren en weet wel product dit is?
THanks...

Voila nog eens een bestelling gedaan met alleen maar producten van body & fitshop eens zien wat dat geeft!
Mocht je nog magazines over hebben van Musleman ofzo mag je die er altijd bij steken, vond ik nog interessant de vorige keerReferentie nummer: 171065

Noxi kan niet verzonden zijn wat die is nog niet binnen.Wat is het referentienummer dan check ik morgenochtend direct even voor je hoe ze dit gedaan hebben
![]()

Vandaag NoxiPro besteld ben benieuwdhoor veel goede verhalen erover dus kan niet wachten tot ie binnen is.
Het staat voor de douane.
Mooie avatar, je mag hem best uitvergroot posten.. vind Leon niet erg.![]()

Jazeker, kreeg er gister zelfs een pm over haha. kim kardashian all the way man. Maar ilco even serieus. Zoals ik gister al stuurde denk ik echt dat de muscle en pump ultra caps kunnen zorgen voor een grotere erectie, misschien moet je daar ook mee adverteren![]()
.
Ref nr 169969 (20-01-2011)
Besteld:
4 x oh yeah bars choc & car --> geleverd
12 x Zero Impact bars choc pean butter --> niet geleverd
1 x Zero Impact bars coconut --> geleverd
12 x Labrada Cookie roll choc --> niet geleverd
1 x Labrada Cookie roll cinnam --> geleverd
Niet besteld, wel ontvangen
6 x Labrada Cookie roll Brownie
3 x Labrada Cookie roll cinnam --> Vervaldatum 09-01-11, tenzij die 09 de maand is.
2 x Titan Bar vanil cara
4 x Tri o Plex bar Berry
2 x Myo Fusion Sample Chocolate
Samples klopten...
Ik heb hierover telefoon gekregen van één van jullie mensen dat er vanalles niet in stock was enzo & ik heb geen probleem met het feit dat er dan een ander product wordt meegegeven, maar ik betaal nu wel 69,95 EUR voor een levering die dat bedrag niet waard is. Wordt hier nog iets aan gedaan?
Overigens wil ik vermelden dat bij m'n vorige bestelling ook al een fout in de levering zat.
mvg
Tuurlijk!! Ik bel je morgen zelf even. Ten eerste om excuses aan te bieden.
Dat lijkt mij wel op z'n plaats
Ten tweede om het heel netjes op te lossen.
Akkoord? 
Heeey B&F,
Komt er binnenkort ook nog een grotere verpakking voor Total Muscle Solution?
Herinner me nog vaag dat dit een keer genoemd werd..
Vind persoonlijk 1200 gram zo'n klein potje die zo leeg is, (mede door zijn belachelijk goeie smaak)
Apocalyp

Bij XXL is het maar 24,50.. prijs aanpassenOm het wachten op de NoxiPro wat te verzachten hebben we deze tijdelijk 5,00 euro goedkoper gemaakt.
Bestel NoxiPro nu voor 24,90!!
We versturen deze week direct na binnenkomst.![]()

idd zeg bij XXL ook weer goedkoper 24,50 d8 dat dat vanmiddag nog gewoon 29,90 was
Nice!In the US of A is het maar iets van 12 of 14 dollar. Dat is nog geen tientje, dus maken ze er nog dikke winst op!Wow, B&F dat meen je niet? 24,90! ARE YOU MADDDD![]()
Zit aan de eph dus pwo niet nodig, maar dit maakt het wel heeeeeeel aantrekkelijk..
Als XXL en b&F zo doorgaan krijgen we hem dalijk gratisidd zeg bij XXL ook weer goedkoper 24,50 d8 dat dat vanmiddag nog gewoon 29,90 was
Nice!
14,90 is een mooie prijs!Een grotere verpakking ligt niet direct in de planning maar ik zal het zeker in gedachte houden![]()
!