Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang blijft de prijs nog 24,95 ilco aangezien ik vandaag nog niet kan bestellen...

En dan klagen ze in het XXL topic dat B&F alles zou kopieeren.. :p
Hoezo meeliften op andermans succes......

@Body en Fitshop:

Al ooit iemand geprobeerd om ijsco's te maken van Whey Perfection? Lekker voor in de zomer. :thumbs:

Had ik ooit een tijd geleden als fun bulk recept keer gepost in dit topic toen de WP net uit was ghehe! ;) Vraag me niet waar dat is gebleven.

Hoezo kan ik op geen een manier de Pre-Workout Pill vinden? Is die uit het assortiment?

Die is idd uit het assortiment, ze zijn wel bezig met een opvolger geloof ik maar dat duurt nog wel een tijdje

Zonde, zowel voor hun als mij dus. :(

Dat zeiden al meer mensen dus toen zei ilco dat hij mede op dit product probeert prioriteit te leggen. Laten we het hopen dus haha

Tnx body en fitshop wordt Wms bestellen!

is het verschil echt zo groot/goed tussen performance pure whey en whey isolaat of whey perfection?

Dat zeiden al meer mensen dus toen zei ilco dat hij mede op dit product probeert prioriteit te leggen. Laten we het hopen dus haha
Als hij nog beter word zou dat natuurlijk mooi zijn, alleen jammer dat hij niet in de shop kon blijven tot de "nieuwe" er is. Laten we hopen dat het niet al te lang op zich laat wachten.

is het verschil echt zo groot/goed tussen performance pure whey en whey isolaat of whey perfection?

Whey Perfection is echt toppie product met veel soorten eiwitten, whey isolaat bevat enkel de whey isolaat... Moet je beetje zien naar wat je op zoek bent brah.

ben opzoek naar goede proteine voor na training te nemen
neem nu,pure whey+vitargo+ultimate creatine

Lees even vanaf het begin, dan weet je waar het over gaat lieve Dennis.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

ben opzoek naar goede proteine voor na training te nemen
neem nu,pure whey+vitargo+ultimate creatine
Whey Perfection of Whey Isolaat zijn prima voor na het trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven