MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het verschil echt zo groot/goed tussen performance pure whey en whey isolaat of whey perfection?

Whey perfection bestaat voornamelijk uit concentraat. Om precies te zijn: 90% concentraat en 5% isolaat & 5% hydrolisaat.

100% Whey isolaat zegt het al: Dat is dus 100% isolaat. Isolaat is een verdere filtering van whey concentraat en daarom een meer zuivere whey en hoger eiwitpercentage.

De isolaat is nihil in vet en koolydraten en heeft een hoger eiwitgehalte dan concentraat. Isolaat is beter te gebruiken rondom je training, omdat het sneller opneemt dan concentraat.

Laatst bewerkt:
ok thx en gewoon in de dag dan wel pure whey of?

Hoe lang blijft NoxiPro nog zo goedkoop?
Ga dan toch morgen of overmorgen moeten bestellen :P

hmm heb ik hem gisteren middag net bestelt word hij die avond goedkoper :o
al verder iets bekend over de status van levering van noxipro?

En dan klagen ze in het XXL topic dat B&F alles zou kopieeren.. :p
Hoezo meeliften op andermans succes......

@Body en Fitshop:

Al ooit iemand geprobeerd om ijsco's te maken van Whey Perfection? Lekker voor in de zomer. :thumbs:

Ik denk dat bijna iedereen wel weet hoe het echt zit;)

Whey Perfection ijs:D Het klinkt wel goed!

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Hoe lang blijft NoxiPro nog zo goedkoop?
Ga dan toch morgen of overmorgen moeten bestellen :P
~

Weten we nog niet. Het is in ieder geval om nu even het leed van het wachten te verzachten:)

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

hmm heb ik hem gisteren middag net bestelt word hij die avond goedkoper :o
al verder iets bekend over de status van levering van noxipro?

Nog geen bericht helaas. Soms kan wachten lang duren inderdaad:rolleyes:

Zijn er toevallig geen speciale acties voor mensen die jarig zijn :D ?

Ik zat te kijken naar Result creatine, alleen gebruik ik al Noxipro en daar zit ook Creatine Monohydraat in. Lijkt me dus overbodig als ik aan de Result zit?

Laatst bewerkt:
Ik zat te kijken naar Result creatine, alleen gebruik ik al Noxipro en daar zit ook Creatine Monohydraat in. Lijkt me dus overbodig als ik aan de Result zit?

Je kan het wel combineren.

Trainingsdagen:
-voor de training Noxi
-na de training Result

Rustdagen:
Alleen Result

Ik hoop iedere keer dat er bodyenfit tanktops komen ilco, komen die er ooit of is dat niet een van de toekomstplannen?

Beste Body En Fitshop,

Waarom hebben jullie geen Xtend refreshing watermelon?
Dit is veruit de lekkerste smaak en er zit zo'n beetje het minste in, dus kunnen jullie weer eerder een bestelling van mij verwachten.

Groetjes van een fan.

Ik hoop iedere keer dat er bodyenfit tanktops komen ilco, komen die er ooit of is dat niet een van de toekomstplannen?

De Tanktops gaan er komen, deze hebben we ook eerder gehad:)

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Beste Body En Fitshop,

Waarom hebben jullie geen Xtend refreshing watermelon?
Dit is veruit de lekkerste smaak en er zit zo'n beetje het minste in, dus kunnen jullie weer eerder een bestelling van mij verwachten.

Groetjes van een fan.

Ok, ik zal het noteren.:cool: Dank je!:)

Yo Hulkies, bestelling komt eraan, ik druk nu op verzenden......maak je er een leuk pakje van? 171331

Kijk ik loop wel af en toe te zeiken maar B&F blijft toch mijn vriend!;)

Laatst bewerkt:
En ik dan, ik dacht dat wij ook de beste vrienden waren? ;):heart:

Yep jij ook krimpie, stuur maar een vriendschapsverzoek naar mij.:) Hoe is het trouwens met de stille aanbidding van het postdametje?:D

en nog bedankt voor je positieve straling!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven