AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ B&F: is de NoxiPro terug binnen zie ik?

Dan bestel ik hem nog snel :D

Alle NoxiPro kunnen morgenochtend direct op de post!!:)

Zo heej, die heeft een groot succes! Want is eigenlijk het verschil tussen alle andere pre wo's ?

Edit: Bedankt voor de crack sample die ik kreeg bij mijn bestelling ... Gisteren als een beest getraind :D. Pump had ik al na eerste set en bleef wel zo'n 2 uur blijven... Echt heavy, thnx!

Laatst bewerkt:
dus na training 100% whey isolaat+vitargo+ultimate creatine
en gewoon tussendoor enzo whey perfection
of kan ik ook helft whey isolaat en helft whey perfection nemen?

Laatst bewerkt:
Net een vriend laten bestellen bij B&F voor +- 100,00 € :D

Zo heej, die heeft een groot succes! Want is eigenlijk het verschil tussen alle andere pre wo's ?

Edit: Bedankt voor de crack sample die ik kreeg bij mijn bestelling ... Gisteren als een beest getraind :D. Pump had ik al na eerste set en bleef wel zo'n 2 uur blijven... Echt heavy, thnx!

De NoxiPro slaat inderdaad heel goed aan! Het geheim geven ze niet prijs:D

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Net een vriend laten bestellen bij B&F voor +- 100,00 € :D

:thumbs: Topper!

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Ja, Citrulline Malate.:)[/QUOTE]
Kan ik deze bij elkaar ingooien?

tis dus mogelijk dat ik de noxipros as. Vrijdag bestel voor dit bedrag? Ik blijf er lekker op gaan

ja!:):d

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Haha.. ik probeerde het te citeren, maar blijkbaar ben ik te noob??? in ieder geval, de noxi pro en het bovengenoemde product. Citrulline melate[/QUOTE]

Daar gaan meerdere forumleden geweldig op. Zeker doen!!:)

bij whey perfection staat:20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2)
wa bedoelen ze juist? en hoeveel zit er in 1 serving pack?
dank u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven