XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 serving = 28gram.
Die variety pack houd in dat je van elke smaak 2 zakjes krijgt en dus kan testen welke jij het lekkerst vind.

ok bedankt,heb het besteld samen met 100% whey isolaat :)

Hey bodyenfitshop,
vandaag netjes mijn bestelling afgeleverd + mijn cadeaus :D!
Ik ging vandaag echt enorm hard met QUAKE 10.0 (en maar 15 euro~!!) ondanks het harde poeder + de kleur van poep. Vandaag makkelijk 1x170 getrokken met DL terwijl mijn PR op 2x160 stond!
De straps zitten erg goed, snijden totaal niet in de huid.

heey Leon, heb zojuist een bestelling geplaatst onder ref. nr. 171559.

Kun je er een sample bij doen van een pre workout product?

Grtz. Tranquillos

noxipro weer binnen zag ik volgens mij stond geen uitverkocht bij dus direct besteld!
hopelijk overmorgen in huis! :D
mogelijk om een ander cadeautje erbij te doen.
pilledoosje als het kan bestel altijd 1 voor 1 ipv hele pakketen :(
staat vast wel in de history van me bestellingen!

Referentie nummer: 171585

Referentie nummer 171612, samples zijn welkom!
Weer eens wat vitaminen, mineralen etc. gehaald. :rolleyes:

heey Leon, heb zojuist een bestelling geplaatst onder ref. nr. 171559.

Kun je er een sample bij doen van een pre workout product?

Grtz. Tranquillos

noxipro weer binnen zag ik volgens mij stond geen uitverkocht bij dus direct besteld!
hopelijk overmorgen in huis! :D
mogelijk om een ander cadeautje erbij te doen.
pilledoosje als het kan bestel altijd 1 voor 1 ipv hele pakketen :(
staat vast wel in de history van me bestellingen!

Referentie nummer: 171585

Referentie nummer 171612, samples zijn welkom!
Weer eens wat vitaminen, mineralen etc. gehaald. :rolleyes:

Ik zal kijken wat ik kan doen, maar mannen het is beter om dit soort dingen gelijk bij de op- en aanmerkingen te zetten tijdens je bestelling. Sommige bestellingen zijn zo snel de deur uit dat het niet meer mogelijk is om snel wat toe te voegen. Natuurlijk is geen probleem om te doen, maar het voorkomt zoveel teleurstelling. :)

Zal het nog wel vaker naar voren brengen. :D

-Leon

Hey bodyenfitshop,
vandaag netjes mijn bestelling afgeleverd + mijn cadeaus :D!
Ik ging vandaag echt enorm hard met QUAKE 10.0 (en maar 15 euro~!!) ondanks het harde poeder + de kleur van poep. Vandaag makkelijk 1x170 getrokken met DL terwijl mijn PR op 2x160 stond!
De straps zitten erg goed, snijden totaal niet in de huid.

Mooizo van die quake! Ik heb thuis 5 potten staan haha want ik vind t een knaller. T smaakt verrassend goed als je t vergelijkt met de kleur he. Bam:D

Ik zal kijken wat ik kan doen, maar mannen het is beter om dit soort dingen gelijk bij de op- en aanmerkingen te zetten tijdens je bestelling. Sommige bestellingen zijn zo snel de deur uit dat het niet meer mogelijk is om snel wat toe te voegen. Natuurlijk is geen probleem om te doen, maar het voorkomt zoveel teleurstelling. :)

Zal het nog wel vaker naar voren brengen. :D

-Leon

Oke, ik zal het in mijn achterhoofd houden voor de volgende keer ;)

Body En Fit[RIGHT zei:
[/RIGHT]shop;5525765]Al sla je me dood. Zal ik Ilco even uit ze bed bellen daarvoor? :D

Doe maar wel Ja:D ik moet toch wel snel sexy reclame kunnen maken voor jullie hee:p ik heb er denk al 6 of meer klantjes geregeld, laat staan met zoon sexy tanktop:$

Laatst bewerkt:
Mooizo van die quake! Ik heb thuis 5 potten staan haha want ik vind t een knaller. T smaakt verrassend goed als je t vergelijkt met de kleur he. Bam:D
ik wou dat ik ook nog wat geld over had, kost geen drol nu. Ben echt aangenaam verrast, smaakt lekker+ doet zijn werk. Crack + unleash deden niks en nox pump ook niet meer. Misschien nog maar een potje bestellen.. :haha:
ben ook erg benieuwd naar de tanktops :) Kan wel weer eentje gebruiken

het gaat precies terug z'n vaart bij B&Fshop. Ik ga denk ik ook maar eens op de kar springen en me wagen aan de Noxipro ! Wel zien dat ik morgen nog op tijd ben voor te bestellen.

+1 voor de tanktops btw, kan niet wachten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven