bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het gaat precies terug z'n vaart bij B&Fshop. Ik ga denk ik ook maar eens op de kar springen en me wagen aan de Noxipro ! Wel zien dat ik morgen nog op tijd ben voor te bestellen.
+1 voor de tanktops btw, kan niet wachten![]()
We hebben het zo druk met de producten dat dit soort dingen er bij ons wel eens bij inschiet
wat is de woonplaats van klarna wat ik op de overschrijving moet invullen?

Hey vrinden,
ik zit te twijfelen tussen twee fatburners: Lipo 6 black en Hydroxycut hardcore X.
Welke kunnen jullie mij aanraden?
Deze is vandaag en morgen nog extra voordelig in de weekaanbieding trouwens.Hey vrinden,
ik zit te twijfelen tussen twee fatburners: Lipo 6 black en Hydroxycut hardcore X.

wat is de woonplaats van klarna wat ik op de overschrijving moet invullen?

Komt klarna zet het niet op de factuur
Hey vrinden,

Ik zag een foutje op de website..
"Aanbevolen gebruik Complete Carb3D ISO2 Nutrition:
Per dosering - 1 maatschep (500 gram) in 300-400 ml water.
Inname direct na de training of op elk moment dat er behoefte is aan energie aanvulling."
http://www.bodyenfitshop.nl/dextrose/iso2-nutrition/complete-carb3d_gebruik-dosering

aangepast!Lipo 6 black heb ik goede resultaten meegehaald, was er zeer tevreden over.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Duidelijk lipo 6X is al super maar nu bezig met black en bevalt me heel goed het precies wat et moet doen...

Zit zelf ook te twijfelen tussen verschillende fatburners. Gelukkig nog niet besteld maar hij komt eraan. Wat zeggen jullie van OxyElite van USPLabs? Lees er wel goede dingen over.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Oxyelite is ook een knaller! Dat is gewoon lastig kiezen en kan ook best persoonlijk zijn waar je beter op gaat
IS het een fout ofzo dat de noxipro nu maar 24.50 is?
Wel een topaanbiedingga zo gelijk bestellen!

Ik heb ondertussen 4x bij jullie besteld. De eerste 3 keren liep de bestelling vlekkeloos en was ik zeer tevreden. Bij de 4de heb ik enorm veel problemen.
Mijn bestelling geraakt maar niet tot bij mij... (ik weet dat de fout hier niet bij jullie ligt.)
Ik vind het wel behoorlijk vervelend dat ik nutteloze en domme antwoorden krijg op mijn mails die ik naar jullie stuur.
Ik stuurde deze morgen "in het overzicht staat dat mijn bestelling is afgeleverd maar ik heb hier niets van gemerkt en geen pakket gezien."
Het antwoord dat ik kreeg: "Beste, uw bestelling is volgens het overzicht afgeleverd."
Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n mail terug krijg.

@ B&F: Ik zie nog een foutje op de site.
http://bodyenfitshop.nl/accessoires
Daar staat de Vendetta van Xtreme Formulations
en de prijs is ook behoorlijk
Aantal Maat Prijs p/s
ideallink € 277,91

171709 Gedaan, letten jullie op de samples dit keer![]()
Ik hoop dat ze er iets moois van gemaakt hebben. Zet het de volgende keer even bij opmerkingen. dan gaat het zeker gaat. Dank je, voor de bestelling!!
@ B&F: Ik zie nog een foutje op de site.
http://bodyenfitshop.nl/accessoires
Daar staat de Vendetta van Xtreme Formulations
en de prijs is ook behoorlijk
Aantal Maat Prijs p/s
ideallink € 277,91