Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens nog een bestelling geplaatst.. Als ik die van eergister tegelijk met deze had gedaan had ik voor 140 euro besteld en een gratis vetmeter kunnen krijgen :(!! Misschien kan je er nog een fixen ilco/leon ?:P

xxx hvj

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?

zuigtabletten:)

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Trouwens nog een bestelling geplaatst.. Als ik die van eergister tegelijk met deze had gedaan had ik voor 140 euro besteld en een gratis vetmeter kunnen krijgen :(!! Misschien kan je er nog een fixen ilco/leon ?:P

xxx hvj

Wat is het referentienummer?

Net voor het eerst een home-made B&F power bom gemaakt :D

1 sample sachet van Pre-workout power, 2 doseringen (3 gram) Argipure, 1 dosering (2,5 gram) Beta-Alanine, 1 dosering (5 gram) Result!

Dat wordt seffens knallen denk ik :lifter::rocknana:

Net een waanzinnige training achter de rug met deze mix. :D

Waanzinnige pomp, veel kracht en energie. 2 PR's gesneuveld :lifter:

Net een waanzinnige training achter de rug met deze mix. :D

Waanzinnige pomp, veel kracht en energie. 2 PR's gesneuveld :lifter:

:thumbs:

Lijkt een beetje op mijn mix, alleen dan i.p.v. de Pre-workout Power neem ik Noxi. :D
En af en toe CitruPure als afwisseling met ArgiPure.

Bestelling is weer netjes bij mij afgeleverd. :)

Result heeft geen effect. Moet je dit eerst even opbouwen met het gebruik.
Of moet je dit al merken van de eerste training?

Anders ben ik bang dat 'echt slechte :p' creatine geen invloed heeft op mij :(

Result heeft geen effect. Moet je dit eerst even opbouwen met het gebruik.
Of moet je dit al merken van de eerste training?

Anders ben ik bang dat 'echt slechte :p' creatine geen invloed heeft op mij :(

Result is een creatine product en die merk je niet bij 1x trainen. Die bouw je op en gebruik je de aangegeven tijd en bij mij merkte ik Result pas na anderhalve tot 2 weken tijd.

Hebben jullie er al eens aan gedacht om de smaak "speculoos" aan de Whey Perfection-serie toe te voegen?

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Result is een creatine product en die merk je niet bij 1x trainen. Die bouw je op en gebruik je de aangegeven tijd en bij mij merkte ik Result pas na anderhalve tot 2 weken tijd.

Klopt

Ik had gister gevraagd van de combinatie Noxipro en Citruline melaat, alleen geen antwoord op gehad. Weet iemand of ik deze bij elkaar kan ingooien?

Ok bedankt :D Dacht al dat dit eerst deftig in het lichaam moest opgenomen worden. Maar toch maar eerst even vragen :)

Ok bedankt :D Dacht al dat dit eerst deftig in het lichaam moest opgenomen worden. Maar toch maar eerst even vragen :)

Inderdaad gewoon het potje opmaken of de aantal weken dat je het kan gebruiken aanhouden en dan ga je in die weken als je er goed op reageerd wat van merken. Wat je dan kan gaan merken is dat je meer reps eruit perst en misschien wat meer kg's pakt en wat sneller tusen de sets door weer klaar bent voor de volgende set. ;)

@ Bodyenfitshop:
De dozen van Dymatize Elite whey (4540gram) wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gewoon een groot verpakking ipv een zak een doos of zit daar ook gewoon een scoop en alles in en hersluitbaar en gewoon makkelijk te gebruiken op bijvoorbeeld de aanrecht?

Heb alleen maar potten tot nu toe gehad dus zou me god niet weten of het nou handig is.
Het scheelt me wel 10 euro dan dat ik 2 potten van 2275 gram neem. :)

Laatst bewerkt:
Heb per ongeluk enkel een shakebeker besteld en deze ook betaald :o. Ik wil hier dus nog dextrose aan toevoegen. Is dit mogelijk voor dezelfde bestelling?

Ref. nr: 171914

Inderdaad gewoon het potje opmaken of de aantal weken dat je het kan gebruiken aanhouden en dan ga je in die weken als je er goed op reageerd wat van merken. Wat je dan kan gaan merken is dat je meer reps eruit perst en misschien wat meer kg's pakt en wat sneller tusen de sets door weer klaar bent voor de volgende set. ;)

@ Bodyenfitshop:
De dozen van Dymatize Elite whey (4540gram) wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gewoon een groot verpakking ipv een zak een doos of zit daar ook gewoon een scoop en alles in en hersluitbaar en gewoon makkelijk te gebruiken op bijvoorbeeld de aanrecht?

Heb alleen maar potten tot nu toe gehad dus zou me god niet weten of het nou handig is.
Het scheelt me wel 10 euro dan dat ik 2 potten van 2275 gram neem. :)

Een grote verpakking met een zak inderdaad. De scoop zit er wel in maar niet lekker hersluitbaar vind ik. De zak is ook zo lek.... Ik vind het niet handig.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Heb per ongeluk enkel een shakebeker besteld en deze ook betaald :o. Ik wil hier dus nog dextrose aan toevoegen. Is dit mogelijk voor dezelfde bestelling?

Ref. nr: 171914

Bestel de dextrose maar los/apart dan maken we er 1 pakket van:)

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Kak. bestelling al verzonden. Toch bedankt voor de moeite :p

Ok. Jij voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Hebben jullie er al eens aan gedacht om de smaak "speculoos" aan de Whey Perfection-serie toe te voegen?

Nee, niet direct maar ik kan altijd even kijken:) Weer een idee:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven