Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje.

Ik gebruik sinds kort carnitine,arginine en glutamine van jullie huismerk.
Ik neem dit nu voor en na de training. Moet ik dit ook op rustdagen nemen of is dit niet nodig? En is voor en na de training voldoende?

Heb ook de hydroxycut fatburner. Gebruik de eerste dagen 2 maal 1 capsule per dag.
Daarna wil ik 2 maal 2 capsules per dag nemen,voldoende neem ik aan?
En wanneer kan ik het beste smorgens innemen, half uur na mijn eerste ontbijt oid?

Hoop kleine vraagjes,maar ik hoop dat ik antwoord krijg.

Bvd,

jimmy

Wie o wie heeft er ervaring met onderstaand product?

BetaTest

Zondag bestelling geplaatst, en vandaag (woensdag) nog steeds niks ontvangen. Kunnen jullie eens kijken hoe dat zit?

Referentie nummer: 170555

wat is jullie beste caffaine tabs?voor in de cut??

Is het misschien slim als 2e kado keuze hebben uit een sample 2. Niet iedereen zit te wachten dat hij/zij 10 shake bekers heeft. :D

Is het misschien slim als 2e kado keuze hebben uit een sample 2. Niet iedereen zit te wachten dat hij/zij 10 shake bekers heeft. :D
ik wel. Ze gaan naar verloop van tijd stinken. Ze veranderen de kado's wel eens in de zoveel tijd (dit heeft B&F zelf gezegd).

Referentie nummer: 172056

Let yourself flow , zoals beloofd mijn bestelling ;)

Ok, gedaan, bedankt voor de snelle reactie :D

Jij ook bedankt!:)

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Referentie nummer: 172056

Let yourself flow , zoals beloofd mijn bestelling ;)

Dank je! Gaat direct weg vandaag:)

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Zondag bestelling geplaatst, en vandaag (woensdag) nog steeds niks ontvangen. Kunnen jullie eens kijken hoe dat zit?

Referentie nummer: 170555

hmmm, ik denk een gevalletje missortering:rolleyes:

Wordt in ieder geval alsnog vandaag aangeboden.:)

24.01.2011: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

26.01.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

27.01.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Even een vraagje.

Ik gebruik sinds kort carnitine,arginine en glutamine van jullie huismerk.
Ik neem dit nu voor en na de training. Moet ik dit ook op rustdagen nemen of is dit niet nodig? En is voor en na de training voldoende?

Heb ook de hydroxycut fatburner. Gebruik de eerste dagen 2 maal 1 capsule per dag.
Daarna wil ik 2 maal 2 capsules per dag nemen,voldoende neem ik aan?
En wanneer kan ik het beste smorgens innemen, half uur na mijn eerste ontbijt oid?

Hoop kleine vraagjes,maar ik hoop dat ik antwoord krijg.

Bvd,

jimmy

De Glutamine, Carnitine en Arginine zou ik wel dagelijks nemen. Zeker als je wat fanatieker traint. Voor en na de training is in principe voldoende.
De Hydroxycut kun je uitbreiden naar 2 maal 2 max. Of als je er gevoelig voor bent naar 3 maal 1 capsule. Bij thermogene producten gaat het altijd om de juiste verdeling in de dag.

Bij 3 maal 1:
-1 caps na het ontbijt
-1 caps na de lunch
-de laatste rond 17:00 uur

Bij 2 maal 2:
-2 caps een uur na het ontbijt
-2 caps een uur na de luch

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

We gaan er binnenkort weer even naar kijken:)

Opgelost:)

Hey Hulkies ik zit met een vraagje:

Aangezien iedereen in deze sectie zo lyrisch is over noxi pro zit ik toch te twijfelen tussen de veel geprezen noxi pro en Pre WorkOut Power.

Ik twijfel omdat ik ook vaak lees dat DBB'ers er aanvullende supps zoals arginine, beta alaine e.d. bijgooien, het versterkt de werking van noxi pro en daarom twijfel ik want hoe is het product zonder deze aanvullingen?
Ik was lyrisch over PWP maar er bijna niemand meer over?;)

Welke multivitamine raden jullie aan of word het meest verkocht? Ik heb hier geen verstand van en voor mij zijn ze allemaal hetzelfde, dus vertrouw op jullie/de andere klanten;). En wanneer is de pre workout powder er weer:)?

Laatst bewerkt:
Hey Hulkies ik zit met een vraagje:

Aangezien iedereen in deze sectie zo lyrisch is over noxi pro zit ik toch te twijfelen tussen de veel geprezen noxi pro en Pre WorkOut Power.

Ik twijfel omdat ik ook vaak lees dat DBB'ers er aanvullende supps zoals arginine, beta alaine e.d. bijgooien, het versterkt de werking van noxi pro en daarom twijfel ik want hoe is het product zonder deze aanvullingen?
Ik was lyrisch over PWP maar er bijna niemand meer over?;)

Noxi geeft meer energie en focus dan PWP (volgens de ingredienten), ook heeft Noxi een N-Carbamylglutamate wat volgens onderzoeken op biggetjes een verhoogde synthese van eiwitten en een verhoogde groei rate veroorzaakten.

PWP aan de andere kant is een veel completere preworkout. Er ziten relatief veel van de "werkende" stoffen zoals creatines, beta-alanine, citrulline etc..

In andere woorden, je kan PWP pakken en je verhoogt de energie ingredienten, 1,3 dmaa/caffeine bij.
Of je pakt Noxipro en je voegt citrulline, beta-alanine, AAKG voor meer werking.

Beide zijn goed, het is wat je wilt, hoeveel je wilt uitgeven en hoe je het wilt combineren. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven