Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Noxi geeft meer energie en focus dan PWP (volgens de ingredienten), ook heeft Noxi een N-Carbamylglutamate wat volgens onderzoeken op biggetjes een verhoogde synthese van eiwitten en een verhoogde groei rate veroorzaakten.

PWP aan de andere kant is een veel completere preworkout. Er ziten relatief veel van de "werkende" stoffen zoals creatines, beta-alanine, citrulline etc..

In andere woorden, je kan PWP pakken en je verhoogt de energie ingredienten, 1,3 dmaa/caffeine bij.
Of je pakt Noxipro en je voegt citrulline, beta-alanine, AAKG voor meer werking.

Beide zijn goed, het is wat je wilt, hoeveel je wilt uitgeven en hoe je het wilt combineren. ;)

Dank je:) Hier kan ik mij prima in vinden!:) Wel is mijn mening dat noxi meer energie geeft inderdaad maar PWP misscchien toch net iets betere andere ingrienten voor pomp, uithoudingsvermogen, groei...

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Hey Hulkies ik zit met een vraagje:

Aangezien iedereen in deze sectie zo lyrisch is over noxi pro zit ik toch te twijfelen tussen de veel geprezen noxi pro en Pre WorkOut Power.

Ik twijfel omdat ik ook vaak lees dat DBB'ers er aanvullende supps zoals arginine, beta alaine e.d. bijgooien, het versterkt de werking van noxi pro en daarom twijfel ik want hoe is het product zonder deze aanvullingen?
Ik was lyrisch over PWP maar er bijna niemand meer over?;)

De Pre-workout Power is uitverkocht:D Deze loopt als een raket en dat mag ook met deze ingredienten. Noxi is ook een absolute knaller. Het is gewoon lastig kiezen:cool:

Laatst bewerkt:
Noxi geeft meer energie en focus dan PWP (volgens de ingredienten), ook heeft Noxi een N-Carbamylglutamate wat volgens onderzoeken op biggetjes een verhoogde synthese van eiwitten en een verhoogde groei rate veroorzaakten.

PWP aan de andere kant is een veel completere preworkout. Er ziten relatief veel van de "werkende" stoffen zoals creatines, beta-alanine, citrulline etc..

In andere woorden, je kan PWP pakken en je verhoogt de energie ingredienten, 1,3 dmaa/caffeine bij.
Of je pakt Noxipro en je voegt citrulline, beta-alanine, AAKG voor meer werking.

Beide zijn goed, het is wat je wilt, hoeveel je wilt uitgeven en hoe je het wilt combineren. ;)

ikzelf vind de noxipro stukken beter werken zonder toevoegingen dan de PwP, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders.

Dankje , ik moet karmapunten verdelen enzo.... krijg je nog;). Hopelijk kan body en fitshop mijn andere vraag nog beantwoorden:). En is het mogelijk om in plaats van al die goodies een hoop samples te krijgen van verchillende dingen?

De PWP is er volgende week weer:) De vraag om extra samples kun je het beste bij `opmerkingen` zetten dan komt het helemaal goed:)

Mijn bestelling (gister voor 18 uur) staat nu al de hele dag op

26.01.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Kan ik hem wel vandaag verwachten?

De Pre-workout Power is uitverkocht:D Deze loopt als een raket en dat mag ook met deze ingredienten. Noxi is ook een absolute knaller. Het is gewoon lastig kiezen:cool:

PWP uitverkocht? Had ik nog niet eens gezien!:o Nou dat is lekker dan.:D
Dan wordt het nu noxi pro, meer uit nieuwsgierigheid omdat ik zoveel lovende woorden hierover lees en als PWP weer leverbaar is dan PWP, heb toch een hele goede ervaring met PWP.:)

Mijn bestelling (gister voor 18 uur) staat nu al de hele dag op

26.01.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Kan ik hem wel vandaag verwachten?

Ik verwacht toch dat je deze vandaag hebt:)

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

PWP uitverkocht? Had ik nog niet eens gezien!:o Nou dat is lekker dan.:D
Dan wordt het nu noxi pro, meer uit nieuwsgierigheid omdat ik zoveel lovende woorden hierover lees en als PWP weer leverbaar is dan PWP, heb toch een hele goede ervaring met PWP.:)

Ok, laat maar weten wat je ervan vindt als je wilt..:)

Hey Hulkies ik zit met een vraagje:

Aangezien iedereen in deze sectie zo lyrisch is over noxi pro zit ik toch te twijfelen tussen de veel geprezen noxi pro en Pre WorkOut Power.

Ik twijfel omdat ik ook vaak lees dat DBB'ers er aanvullende supps zoals arginine, beta alaine e.d. bijgooien, het versterkt de werking van noxi pro en daarom twijfel ik want hoe is het product zonder deze aanvullingen?
Ik was lyrisch over PWP maar er bijna niemand meer over?;)

Hey damocell,

Ik ben er één van die nog wat extra's gebruikt bij Noxi, maar ik moet toegeven dat de Noxi zonder deze toevoegingen ook helemaal top is.

Ik wissel nu regelmatig af tussen wel/niet Noxi met toevoegingen, en ik blijf er gewoon super op trainen.
Het toevoegen van bv. CitruPure en/of Beta Alanine zal het effect wel versterken, maar ook zonder die 2 kun je knallen met Noxi. ;)

Momenteel wissel ik ook regelmatig af tussen Noxi en PWP, dit om er zeker van te zijn dat mijn lijf niet went aan één van beide pwo's.

Laatst bewerkt:
Wederom een bestelling gedaan. :D

Referentie nummer: 172121

Hey damocell,

Ik ben er één van die nog wat extra's gebruikt bij Noxi, maar ik moet toegeven dat de Noxi zonder deze toevoegingen ook helemaal top is.

Ik wissel nu regelmatig af tussen wel/niet Noxi met toevoegingen, en ik blijf er gewoon super op trainen.
Het toevoegen van bv. CitruPure en/of Beta Alanine zal het effect wel versterken, maar ook zonder die 2 kun je knallen met Noxi. ;)

Momenteel wissel ik ook regelmatig af tussen Noxi en PWP, dit om er zeker van te zijn dat mijn lijf niet went aan één van beide pwo's.

mooi, ga straks even noxipro bestellen, is wel lekker geprijsd momenteel.
Thanx voor de toelichting Krimpie.:)

Beter maar gelijk bestellen straks staat het weer op uitverkocht.

Laatst bewerkt:
Topper!!:) De Noxi doet het goed :) Je hebt ook Anabolic WMS zag ik erbij. Meng even een beetje voor de training met de Noxi.

En ook wat voor tijdens de training had ik ergens gelezen?
Ben benieuwd wat de Anabolic WMS me gaat brengen, aangezien dit één van de weinige producten van het B&F huismerk is wat ik nog niet in gebruik heb. :)

mooi, ga straks even noxipro bestellen, is wel lekker geprijsd momenteel.
Thanx voor de toelichting Krimpie.:)

Beter maar gelijk bestellen straks staat het weer op uitverkocht.

Geloof mij, je zult er geen spijt van krijgen. :D
En voor die prijs kun je hem niet laten staan.

:thumbs:

Laatst bewerkt:
Bestelling noxipro geplaatst.;)

WMS merk ik niet echt iets van eigenlijk :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven