Noxi geeft meer energie en focus dan PWP (volgens de ingredienten), ook heeft Noxi een N-Carbamylglutamate wat volgens onderzoeken op biggetjes een verhoogde synthese van eiwitten en een verhoogde groei rate veroorzaakten.
PWP aan de andere kant is een veel completere preworkout. Er ziten relatief veel van de "werkende" stoffen zoals creatines, beta-alanine, citrulline etc..
In andere woorden, je kan PWP pakken en je verhoogt de energie ingredienten, 1,3 dmaa/caffeine bij.
Of je pakt Noxipro en je voegt citrulline, beta-alanine, AAKG voor meer werking.
Beide zijn goed, het is wat je wilt, hoeveel je wilt uitgeven en hoe je het wilt combineren.![]()
Dank je
Hier kan ik mij prima in vinden!
Wel is mijn mening dat noxi meer energie geeft inderdaad maar PWP misscchien toch net iets betere andere ingrienten voor pomp, uithoudingsvermogen, groei...---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------
Hey Hulkies ik zit met een vraagje:
Aangezien iedereen in deze sectie zo lyrisch is over noxi pro zit ik toch te twijfelen tussen de veel geprezen noxi pro en Pre WorkOut Power.
Ik twijfel omdat ik ook vaak lees dat DBB'ers er aanvullende supps zoals arginine, beta alaine e.d. bijgooien, het versterkt de werking van noxi pro en daarom twijfel ik want hoe is het product zonder deze aanvullingen?
Ik was lyrisch over PWP maar er bijna niemand meer over?![]()
De Pre-workout Power is uitverkocht
Deze loopt als een raket en dat mag ook met deze ingredienten. Noxi is ook een absolute knaller. Het is gewoon lastig kiezen
Laatst bewerkt:

Nou dat is lekker dan.