MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehehehe grapjas, als het morgen uitverkocht is dan deel ik mijn pot door 2, stuur jou de helft netjes in het potje op, zo moeilijk ben ik nou ook weer niet.:D

Dat is pas vriendelijk:DMaar geen zorgen:D

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

WMS merk ik niet echt iets van eigenlijk :p

Dat kan ook niet op de manier als bv een pre-workout. Je herstelt er na de training ook veel beter op. Een erg belangrijk product:)

Nog steeds niks gehad :(

Onlangs heb ik een vetmetertje gekocht bij jullie. Deze brak, ondanks zorgvuldig gebruik, na 2 keer gebruiken af. Net wat sneller dan dat ik ervan had verwacht :).

Doen jullie aan refunds of leveren van een nieuwe? Het betrof die van 6,50.

Gr,

Onlangs heb ik een vetmetertje gekocht bij jullie. Deze brak, ondanks zorgvuldig gebruik, na 2 keer gebruiken af. Net wat sneller dan dat ik ervan had verwacht :).

Gr,

Ik snap het:D PM mij je adres maar even dan stuur ik er 1 met de post.:)

Gr,

Te hard geknepen omdat je niet akkoord was met je BF ? :D

Top service ;)! Zit momenteel in de cut dus onmisbaar op het moment!

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Te hard geknepen omdat je niet akkoord was met je BF ? :D

Hehe, nee hoor, maar denk dat het plastic gewoon al lam was. Precies op het zogenaamde scharnier.

Een van de redenen dat ik bij B&F besteld :). Morgen komt er weer een mooie bestelling van me, met gratis huidplooimeter (als die er dan nog is) :o

Dank jullie voor de complimenten!!!!:)

Ben ik ook erg benieuwd naar (heb em zelf niet eigenlijk). Voorlopig doe ik het met mijn eigen mix :D.

Hier nog een mixfan!
Beste mix die ik ooit gemaakt heb bestond uit: 3 scoops Jack3d met 7.500mg AAKG, 3gr citrulline malaat, een schep PeptoPro en maltodextrine. Dit nam ik op een volledig nuchtere maag, en damn.. die kwam heel hard aan. Stond te trillen van de energie, en de aders knalde als tuinslangen naar boven. :)

Noxipro vandaag binnen gekregen :D en heerlijke training gehad.
Heb 1 scoop gebruikt, maar denk dat ik volgende keer toch naar de 1,5 tot 2 scoops ga toch net wat meer :P
Complimenten aan B&F :D

Ook mijn complimenten B&F, voor de tegemoetkoming ivm de whey. Topservice !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven