MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nog een mixfan!
Beste mix die ik ooit gemaakt heb bestond uit: 3 scoops Jack3d met 7.500mg AAKG, 3gr citrulline malaat, een schep PeptoPro en maltodextrine. Dit nam ik op een volledig nuchtere maag, en damn.. die kwam heel hard aan. Stond te trillen van de energie, en de aders knalde als tuinslangen naar boven. :)

7,5gr AAKG + 3gr CM... Heftige pump moest dat geweest zijn!

Ook mijn complimenten B&F, voor de tegemoetkoming ivm de whey. Topservice !

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Hoe raad je dat zo. :D
En Noxipro. :D:D Kan niet wachten die te proberen. :D

Keep us posted:)

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

7,5gr AAKG + 3gr CM... Heftige pump moest dat geweest zijn!

Wow:eek:

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Noxipro vandaag binnen gekregen :D en heerlijke training gehad.
Heb 1 scoop gebruikt, maar denk dat ik volgende keer toch naar de 1,5 tot 2 scoops ga toch net wat meer :P
Complimenten aan B&F :D

Dank je, ik ben blij dat we voldoende hebben ingekocht:D

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Hier nog een mixfan!
Beste mix die ik ooit gemaakt heb bestond uit: 3 scoops Jack3d met 7.500mg AAKG, 3gr citrulline malaat, een schep PeptoPro en maltodextrine. Dit nam ik op een volledig nuchtere maag, en damn.. die kwam heel hard aan. Stond te trillen van de energie, en de aders knalde als tuinslangen naar boven. :)

Damn, dat is een heftig mixje:D

bestelling 171018

hey ik heb men bestelling aangekregen met alles erin. heel snel en goed maar geen van men goodies ( cadeautjes ) zaten erin :( ik zou nochtans zweren dat ik ze had aangeduid bij het afronden van de verzending hoor. Heb ik hier iets foutgedaan?

bestelling 171018

hey ik heb men bestelling aangekregen met alles erin. heel snel en goed maar geen van men goodies ( cadeautjes ) zaten erin :( ik zou nochtans zweren dat ik ze had aangeduid bij het afronden van de verzending hoor. Heb ik hier iets foutgedaan?

Is gebeurt denk door de drukte ofzo, heb t ook twee keer gehad dat er niks in zat maar khad toch al 4 bekers. Als je je samples of beker of iets wilt moet je leon/ilco ff pmen, komt ALTIJD goed!

Wanneer komen de MDY knee wraps weer binnen?

http://bodyenfitshop.nl/accessoires

De Vendetta is weer tevoorschijn gekomen bij de accessoires. Dit keer voor 434 euro :p

Wordt nog wel eens gebruikt als iDeallink.:rolleyes: En weer weg:D

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Wanneer komen de MDY knee wraps weer binnen?

Die van Flex bedoel je denk ik. Ik verwacht over 14 dagen ongeveer.

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

bestelling 171018

Nee, wij hebben iets fout gedaan:rolleyes: Stuur ik direct even na!!:)

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Is gebeurt denk door de drukte ofzo, heb t ook twee keer gehad dat er niks in zat maar khad toch al 4 bekers. Als je je samples of beker of iets wilt moet je leon/ilco ff pmen, komt ALTIJD goed!

Yes, dank je!:)

En steeds blijft Body & Fitshop top service te geven..
Hopelijk krijg ik straks nog mijn bestelling binnen..

Ik ga er maar eens vandoor Ilco, Ik hoor je wel nog :klink:

Zometeen ff mijn bestelling plaatsen:) wees lief voor me Leon/ilco:p

172419 is het ref nr, kep wat gezet bij opmerkingen leon/ilco!
alvast bedankt!:)

Gistermiddag besteld. Vanochtend in huis.

Nette doos, prima prijzen. Echt A++++

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven