XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gistermiddag besteld. Vanochtend in huis.

Nette doos, prima prijzen. Echt A++++

Dank je, mooie complimenten weer en daar doen we het toch voor:)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Oke dankje! me kast staat al weer bekant vol door jullie haha:rolleyes: maar ik heb nog geen mail dat het verzonden is?

De mail zal zo wel komen:)

Dank je, mooie complimenten weer en daar doen we het toch voor:)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

De mail zal zo wel komen:)

Ik heb hem gehad haha, hij is normaal zo snel dat je nu na pas 5 minuten al denkt van: Waarom is tie er nog niet haha:D

vind ik ook:)

Hallo allemaal,

vandaag heb ik de Whey Perfection binnen gekregen. Hierbij zat de shakebeker :)
Ten eerste is de smaak echt heerlijk!

Ten tweede heb ik even een vraag;
- Bij de bestelling kreeg ik het sample zakje van 28 gram. Deze heb ik toen in de shakebeker geleegd en gemixt met 250 ml water.
Nu heb ik een vraag over de hoeveelheid. Voor dat ik Whey perfection bestelde nam ik eiwit poeder van een ander merk. Die van whey perfection vult de shakebeker ongeveer tot het streepje van 100ml. Maar het andere merk nam ik altijd tot ongeveer 200ml (het eiwit gehalte is ongeveer vergelijkbaar).

Mijn vraag is dus, hoeveel eiwitpoeder moet je ongeveer in de shakebeker doen?

Ik ben uit op groei, en ben van plan 3 x daags een shake te nemen.

Hallo allemaal,

vandaag heb ik de Whey Perfection binnen gekregen. Hierbij zat de shakebeker :)
Ten eerste is de smaak echt heerlijk!

Ten tweede heb ik even een vraag;
- Bij de bestelling kreeg ik het sample zakje van 28 gram. Deze heb ik toen in de shakebeker geleegd en gemixt met 250 ml water.
Nu heb ik een vraag over de hoeveelheid. Voor dat ik Whey perfection bestelde nam ik eiwit poeder van een ander merk. Die van whey perfection vult de shakebeker ongeveer tot het streepje van 100ml. Maar het andere merk nam ik altijd tot ongeveer 200ml (het eiwit gehalte is ongeveer vergelijkbaar).

Mijn vraag is dus, hoeveel eiwitpoeder moet je ongeveer in de shakebeker doen?

Ik ben uit op groei, en ben van plan 3 x daags een shake te nemen.

Ik raad je aan om ongeveer evenveel als de sample er in te doen dus zegmaar 30gram per shake wat wil zeggen iets meer als 25gram eiwitten per shake. Het beste kun je het even afwegen op een keukenwegertje om zo te kijken hoeveel het is in je beker,
Misschien dat Ilco/leon weet hoeveel er precies in een scoop gehad van whey perfection?

Laatst bewerkt:
:D

Ben ik weer, het is hier toch een stuk gezelliger. :p

Dit is ook het meest gezellige topic:)

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Ik raad je aan om ongeveer evenveel als de sample er in te doen dus zegmaar 30gram per shake wat wil zeggen iets meer als 25gram eiwitten per shake. Het beste kun je het even afwegen op een keukenwegertje om zo te kijken hoeveel het is in je beker,
Misschien dat Ilco/leon weet hoeveel er precies in een scoop gehad van whey perfection?

Tja, is erg persoonsgebonden. 1 doet het met kop de andere strak afgestreken. Gewoon even wegen welk formaat jij altijd doet en klaar is kees. :)

-Leon

Oke bedankt, dan zal ik even gaan wegen :)

Ik pak t vaak na de training ipv ervoor, zegmaar noxipro of quake ervoor en dan de caps erna. Ik heb t gevoel dat de pomp er langer door blijft zitten

Er voor pakken in combinatie met Noxi vind ik niet echt prettig.
Ik liep te stuiteren als een gek.

Foutje van moeders de vrouw.
Die had mijn supps klaargezet, maar wist niet dat ik i.p.v. de Noxi de caps ging gebruiken.

Dus had een dubbele dosis. :p

Ik pak t vaak na de training ipv ervoor, zegmaar noxipro of quake ervoor en dan de caps erna. Ik heb t gevoel dat de pomp er langer door blijft zitten

Na de training is de Nitric Oxide werking ook erg belangrijk ivm de opname van voedingsstoffen (misschien zelfs nog belangrijker als voor je training, daarom groei je ook zo goed op Total Muscle Solution, Muscle & Pump Ultra kan inderdaad ook) en de pomp blijft dan inderdaad veel langer hangen.:)

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Er voor pakken in combinatie met Noxi vind ik niet echt prettig.
Ik liep te stuiteren als een gek.

Foutje van moeders de vrouw.
Die had mijn supps klaargezet, maar wist niet dat ik i.p.v. de Noxi de caps ging gebruiken.

Dus had een dubbele dosis. :p

:D iets te heftig!!

zonet mijn bestelling binnengekregen. Straks ff 180 trekken met DL op Quake 10.0 en B12 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven