Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Nee, wij hebben iets fout gedaan:rolleyes: Stuur ik direct even na!!:)

meen je dat nu? :eek: wow, iig B&F shop is mijn nieuwe place to be! jullie isolaat is zo 2 keer zo goedkoop en even lekker als de 'whey delicious' van eXtra eXtra Large ;) ;) ;) kzou ni weten waarom ik terug zou gaan naar ee ander

Pakketje is binnen :D Heel fijn!

Leuke kleine pot die Noxipro, vanavond eens even proberen!

Inderdaad iets te heftig.

Voordeel:
- De kilo's vlogen omhoog
- Energie genoeg

Nadeel:
- Dikke vette crash
- Verrekte van de honger
- Een vrouw die niet wist wat ze meemaakte :p (kan ook een voordeel zijn)

klinkt wel aardig:D Afgezien van de Crashhhh..

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Pakketje is binnen :D Heel fijn!

Leuke kleine pot die Noxipro, vanavond eens even proberen!

Laat het ons maar weten!:)

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

meen je dat nu? :eek: wow, iig B&F shop is mijn nieuwe place to be! jullie isolaat is zo 2 keer zo goedkoop en even lekker als de 'whey delicious' van eXtra eXtra Large ;) ;) ;) kzou ni weten waarom ik terug zou gaan naar ee ander

:thumbs: dank je!

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

zonet mijn bestelling binnengekregen. Straks ff 180 trekken met DL op Quake 10.0 en B12 :)

Nice, succes!!

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Nieuw; Acetyl L-Carnitine Caps - ALC Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Acetyl L-Carnintine is niet alleen effectief voor vetverlies maar ook een krachtig prestatie en spieropbouwend supplement.
Verschillende onderzoeken ondersteunen het feit dat Acetyl L-Carnitine de vetverbranding niet alleen tijdens de training maar ook tijdens rust verbetert.

1x 100 capsules 14,90!
2x 100 capsules 24,90!
3x 100 capsules 34,90!

Gelijk even een vraagje over de Noxipro.
Ik neem deze samen met Ultimate creatine ('s ochtends creatine, 's avonds pre workout booster en na het trainen weer creatine).
Zit er in de Noxipro genoeg creatine voor een workout of kan ik beter een scoopje erbij doen? (zag dat er alleen mono in zit).

Gelijk even een vraagje over de Noxipro.
Ik neem deze samen met Ultimate creatine ('s ochtends creatine, 's avonds pre workout booster en na het trainen weer creatine).
Zit er in de Noxipro genoeg creatine voor een workout of kan ik beter een scoopje erbij doen? (zag dat er alleen mono in zit).

voor de training NoxiPro en dan na de training of 's ochtends een scoop Ultimate Creatine. Dan op rustdagen alleen de Ultimate Creatine. zo doe je het helemaal OK:cool: Laat maar weten hoe het gaat qua progressie:)

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Nieuw: Creatine Magnesium Chelaat

1x 200 capsules 14,90!
2x 200 capsules 27,90!

Geslaagde levering van TNT.. Mijn zus trouwt vandaag en ze kwam toe in een oldtimer.. Gans de familie ging naar buiten en kwam TNT aan met mijn bestelling hahaha..

Nieuw: Leucine Pure Caps
1x 200 capsules 12,90!
2x 200 capsules 24,00!
3x 200 capsules 34,50!

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Dat waren weer 3 nieuwe toppers!:D

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Geslaagde levering van TNT.. Mijn zus trouwt vandaag en ze kwam toe in een oldtimer.. Gans de familie ging naar buiten en kwam TNT aan met mijn bestelling hahaha..

Mijn felicitaties!!:banana: en mooi dat het pakket er is!:)

lol dikke fail. Komt denk ik omdat ik maar 3 uur heb geslapen vannacht en slecht gegeten :p volgende week dan maar :rolleyes:
Die B12 smaakt trouwens wel goed :p
Fijn weekend iedereen!

Uh ja, dat is wel een goede cocktail voor een slechte training ja! :D

Lekker ontspannen en daarna knallen! Lekker, he? B12 ! :D

-Leon

@Bodyenfitshop.

Komt er op ooit keer DMAA in poedervorm in jullie assortiment, of mss wel met jullie huismerk. Dat zou helemaal geweldig zijn. Vind het veel makkelijker te doseren zo, en het is echt 10x goedkoper. 5 Gram voor 12 euro via ebay/amazon/marktplaats.

lol dikke fail. Komt denk ik omdat ik maar 3 uur heb geslapen vannacht en slecht gegeten :p volgende week dan maar :rolleyes:
Die B12 smaakt trouwens wel goed :p
Fijn weekend iedereen!

Gevalletje iets te weing geslapen dan inderdaad. 3 uur is erg kort!:D Fijn weekend!!:)

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

@Bodyenfitshop.

Komt er op ooit keer DMAA in poedervorm in jullie assortiment, of mss wel met jullie huismerk. Dat zou helemaal geweldig zijn. Vind het veel makkelijker te doseren zo, en het is echt 10x goedkoper. 5 Gram voor 12 euro via ebay/amazon/marktplaats.

Punt is dan dat mensen snel verkeerd doseren:rolleyes: Dat is wel een punt. Op zich verder natuurlijk geen probleem..:cool:

Gevalletje iets te weing geslapen dan inderdaad. 3 uur is erg kort!:D Fijn weekend!!:)

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Punt is dan dat mensen snel verkeerd doseren:rolleyes: Dat is wel een punt. Op zich verder natuurlijk geen probleem..:cool:

Daar heb je zeker een groot punt, ik heb nu wel de caps die jullie verkopen. Die bevatten 25mg per cap, ik snij ze dan open en drink het dan op met de Beta A en Citrulline van jullie. Neem nu rond de 75 a 100mg.

Alleen vanaf 1 a 2 gram is het al dodelijk heb ik gelezen. Je mag ook max 200mg nemen. Met een maatschepje erbij van 25mg zou het opzich kunnen. Al zou ik als webshop ook liever dat risico niet willen nemen nee ;)

Zometeen weer borst met noxipro en 5 muscle en pump ultra caps, hopen dat ik een cup c krijg:p

Zometeen weer borst met noxipro en 5 muscle en pump ultra caps, hopen dat ik een cup c krijg:p

Daar moet je zeker bij in de buurt gaan komen:D

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Daar heb je zeker een groot punt, ik heb nu wel de caps die jullie verkopen. Die bevatten 25mg per cap, ik snij ze dan open en drink het dan op met de Beta A en Citrulline van jullie. Neem nu rond de 75 a 100mg.

Alleen vanaf 1 a 2 gram is het al dodelijk heb ik gelezen. Je mag ook max 200mg nemen. Met een maatschepje erbij van 25mg zou het opzich kunnen. Al zou ik als webshop ook liever dat risico niet willen nemen nee ;)

Nee, dat is te link. Het is wachten op iemand die het fout doet:rolleyes:

Wegens dat ik vandaag niet thuis kwam na het trainen heb ik 60gr WMS en 60 gr whey voor de training genomen.

Dat was wel een heel dikke pap :D De shaker was bijna te klein :p

Bestelling is binnen 24 uur weer netjes bij mij afgeleverd!
Ben benieuwd naar de werking van noxipro.:)

NICE WEEKEND HULKIES!:D

whey perfection berry blast besteld, banaan is ook echt een aanrader maar deze keer eens wat anders!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven