XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol dikke fail. Komt denk ik omdat ik maar 3 uur heb geslapen vannacht en slecht gegeten :p volgende week dan maar :rolleyes:
Die B12 smaakt trouwens wel goed :p
Fijn weekend iedereen!

Soms heb je een beestachtige training en soms valt het tegen. Volgende keer lekker knallen.

Jij ook een fijn weekend.:)

Bestelling weer netjes binnen.
Wederom zonder problemen. :)

:thumbs:

Prettig weekend iedereen.

Wheytjes, Creatine en wat Motivatie besteld. :) Bestelling al verzonden zag ik.

noxipro besteld!!!

Het vervolg van m'n bestelling 169969 is gearriveerd waarvoor dank B&F !! :)

2de training met noxipro gehad t*ring keihard spul! :D

Zojuist weer een toffe bestelling geplaatst :D

NoxiPro
Magic EAA
CitruPure
Defender Bodyfat Caliper

Referentie nummer: 172690

Mijn assortiment van jullie thuismerk wordt steeds uitgebreider :D
Toppers stuk voor stuk :thumbs:

whey perfection berry blast besteld, banaan is ook echt een aanrader maar deze keer eens wat anders!:D

Berry blast is heerlijk. Lekker fris!!Gaat je zeker goed bevallen:)

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Wheytjes, Creatine en wat Motivatie besteld. :) Bestelling al verzonden zag ik.

We blijven snel:D Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Noxipro is een echte aanrader. Laat ons maar weten hoe het je bevalt. Dank je, voor je bestelling:)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Het vervolg van m'n bestelling 169969 is gearriveerd waarvoor dank B&F !! :)

Ok, jij ook!!

2de training met noxipro gehad t*ring keihard spul! :D

Noxi is een echte knaller.:) Op de gym bij ons heeft ook zo'n beetje iedereen het erover hoorde ik vanavond:D

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Zojuist weer een toffe bestelling geplaatst :D

NoxiPro
Magic EAA
CitruPure
Defender Bodyfat Caliper

Referentie nummer: 172690

Mijn assortiment van jullie thuismerk wordt steeds uitgebreider :D
Toppers stuk voor stuk :thumbs:

Dank je:) Een mooie combi zo trouwens!:cool: We gaan er weer een mooi pakket van maken voor je.:)

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Same here, vandaag 2 schepjes genomen en heerlijk getraind!

Zo moet het zijn:)

Dank je:) Een mooie combi zo trouwens!:cool: We gaan er weer een mooi pakket van maken voor je.:)

Top dankje Ilco :thumbs:

Hoor altijd al zo goede reacties op de NoxiPro dus deze moest ik hebben. En de CitruPure past er ook extra goed bij. En aminozuren voor in de bulk. :D

Ik ga weer knallen :D

Wordt nou toch wel heel nieuwschierig naar NoxiPro.

Heee, Als jullie trouwste klant heb ik weer eens een grote bestelling geplaats :) (jullie moeten niet alle grote hoeveelheden voor zo weinig weg doen, ben paar maandjes zoet geweest met mijn whey perfection 5 kg)

Ben alleen vergeten om de kneewraps bij mijn bestelling te doen, kan deze nog bij de zelfde levering?

Referentie nummer: 172730

Laatst bewerkt:
Hey, ik bestel al een tijdje MyoFusion bij jullie. Had een vraagje, krijgen jullie ook nog nieuwe smaken binnen van Myo? zoals cookies n cream ofzo heb daar veel goede dingen over gehoord..

Zo want een knal knal knal knalproduct zeg die Noxipro :D
Nam het zo'n 20 minuten voor mn training, zat te rillen en met me kaken te knarsen van de Beta Alanine in de auto haha. Na 45 minuten had ik het idee dat ik nog 3 uur kon trainen, uiteindelijk zo'n 2.5 uur getraind totaal de tijd vergeten hahha... toppertje weer :D

Heeft iemand ervaring met NoxiPro die niets voelde van Jack3d, PWP etc? Ik reageer namelijk niet op deze twee laatste (voel zelfs de beta alanine niet?) dus ben benieuwd na al de verhalen!

Hoelang mag je noxipro gebruiken en hoelang blijft dan die 1.3dimethylam... in je lichaam zitten ik ben van plan om het te kopen maar omdat het kan leiden op een postitieve dopingscontrole wil ik het ook weer niet..

Bestel t een keer zou ik zeggen, tis nu 24,50 en ik weet bijna zeker dat t ook voor jou gaat knallen!

Precies! :D

Heee, Als jullie trouwste klant heb ik weer eens een grote bestelling geplaats :) (jullie moeten niet alle grote hoeveelheden voor zo weinig weg doen, ben paar maandjes zoet geweest met mijn whey perfection 5 kg)

Ben alleen vergeten om de kneewraps bij mijn bestelling te doen, kan deze nog bij de zelfde levering?

Referentie nummer: 172730

Heb het doorgegeven. :)

Hey, ik bestel al een tijdje MyoFusion bij jullie. Had een vraagje, krijgen jullie ook nog nieuwe smaken binnen van Myo? zoals cookies n cream ofzo heb daar veel goede dingen over gehoord..

Bedankt voor je bestellingen. Ik zal me eens verdiepen in de verschillende smaken. :)

Zo want een knal knal knal knalproduct zeg die Noxipro :D
Nam het zo'n 20 minuten voor mn training, zat te rillen en met me kaken te knarsen van de Beta Alanine in de auto haha. Na 45 minuten had ik het idee dat ik nog 3 uur kon trainen, uiteindelijk zo'n 2.5 uur getraind totaal de tijd vergeten hahha... toppertje weer :D

Lekker he! :D

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven