XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon of Ilco. Ik heb je even mijn supplementen schema gestuurd. Kunnen jullie deze nog even keuren? :D

ik heb net bestellingkje geplaatst. kan ik hem dan morgen al verwachten of wordt het maandag ?
x

Hellow Body&Fitshop

Mijn bestelling is al verzonden van dinsdag maar nog niets ontvangen... En als ik kijk op de site van TNT zit het nog steeds in collectie en aangemeld. Familie van zei dat er een staking zou zijn klopt dit of is er een ander probleem?

Uw bestelling met referentienummer: 171065 is verzonden.

thank you!

Heeft iemand ervaring met NoxiPro die niets voelde van Jack3d, PWP etc? Ik reageer namelijk niet op deze twee laatste (voel zelfs de beta alanine niet?) dus ben benieuwd na al de verhalen!

Ik voelde niks maar dan ook niks van PwP en noxipro knalt als de beste. jacked heb ik niet gehad

Hey B&F shop, een vraagje als ik nu MyoFusion bestel krijg ik dan myofusion Hydro ? op site staat nu MyoFusion Hydro.. kan namelijk niet wachten om t uit te proberen..

ben echt blij met de site b&f Shop ! ik heb veel hier besteld zeker wel 400-600 euro aan spullen aleen jammer bij een bestelling hadden ze de verkeerde smaken gegeven :( ik had cookey and cream en capuccino smaak besteld aleen had dus plaats van die 2 smaken 2x cookey and cream gekregen pff maar mijn vraag is kunnen julie niet als iemand van bf shop dit toevallig leest een paar samples sturen naar mijn adress ?

lees allemaal goede dingen over Noxipro,wil het ook is proberen,liefst in sample testen voordat ik hele pot koop,zijn er sample's van?
crack getest en ging wel goed had wel beetje pump en kon meer sets en gewichten aan enzo
vraag blijft wel,is dit niet gevaarlijk voor blesures en op termijn wel gezond?

lees allemaal goede dingen over Noxipro,wil het ook is proberen,liefst in sample testen voordat ik hele pot koop,zijn er sample's van?
crack getest en ging wel goed had wel beetje pump en kon meer sets en gewichten aan enzo
vraag blijft wel,is dit niet gevaarlijk voor blesures en op termijn wel gezond?

Er zijn geen samples van noxipro... er staat bij de beschrijving dat mensen met hartklachten enso t niet moeten nemen dus normale personen zonder klachten hebben niks te vrezen mits je gewoon normaal doet met de doseringen en niet zes keer zoveel gaat pakken

Same here, ga het zeker eens proberen, gaat die prijs naar 59 euries na 4 februari?

Nee, zeker niet. We zijn nu de officiele importeur en hebben goeie afspraken kunnen maken vorige week met CTD Labs. Dus dat gaat helemaal goed komen:) Of we deze prijs kunnen handhaven weet ik nog niet maar het zal maximaal 29,90 worden.

Er zijn geen samples van noxipro... er staat bij de beschrijving dat mensen met hartklachten enso t niet moeten nemen dus normale personen zonder klachten hebben niks te vrezen mits je gewoon normaal doet met de doseringen en niet zes keer zoveel gaat pakken

goed advies:) het is inderdaad wel stevig spul:D dus met mate:cool:

ben echt blij met de site b&f Shop ! ik heb veel hier besteld zeker wel 400-600 euro aan spullen aleen jammer bij een bestelling hadden ze de verkeerde smaken gegeven :( ik had cookey and cream en capuccino smaak besteld aleen had dus plaats van die 2 smaken 2x cookey and cream gekregen pff maar mijn vraag is kunnen julie niet als iemand van bf shop dit toevallig leest een paar samples sturen naar mijn adress ?

Om welke bestelling gaat het? Dan kijk ik morgenochtend direct voor je:) We hebben overigens geen Cappuccino samples.:cool:

Hellow Body&Fitshop

Mijn bestelling is al verzonden van dinsdag maar nog niets ontvangen... En als ik kijk op de site van TNT zit het nog steeds in collectie en aangemeld. Familie van zei dat er een staking zou zijn klopt dit of is er een ander probleem?

Uw bestelling met referentienummer: 171065 is verzonden.

thank you!

Wacht inderdaad morgen nog even af. Ik zal morgen voor de zekerheid de status ook nog checken voor je:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven