Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om welke bestelling gaat het? Dan kijk ik morgenochtend direct voor je:) We hebben overigens geen Cappuccino samples.:cool:

het gaat om een bestelling van een tijdje terug maar maakt niet uit die fout hebben julie maar 1x bij mij gemaakt maar ehm ik ga vandaag whey isolate bestellen aarbij smaak of chocola weet niet welk lekkerder is cookey and cream heb ik al gehad enzo maar ik had ee nvraagje hebben julie ook eiwit dieet samples want mijn moeder wou dan een paar samples van die bij mijn bestelling krijgen zodat ze het kon proberen en als dat niet kan wou ik graag een paar pre workout samples hoe kan ik julie duidelijk maken als ik mijn besttelling heb gedaan dat ik dat erbij wil krijgen ?

het gaat om een bestelling van een tijdje terug maar maakt niet uit die fout hebben julie maar 1x bij mij gemaakt maar ehm ik ga vandaag whey isolate bestellen aarbij smaak of chocola weet niet welk lekkerder is cookey and cream heb ik al gehad enzo maar ik had ee nvraagje hebben julie ook eiwit dieet samples want mijn moeder wou dan een paar samples van die bij mijn bestelling krijgen zodat ze het kon proberen en als dat niet kan wou ik graag een paar pre workout samples hoe kan ik julie duidelijk maken als ik mijn besttelling heb gedaan dat ik dat erbij wil krijgen ?

Aardbei is mijn favoriet.:cool: We hebben helaas geen samples van Dieet Eiwit. Je kunt bij opmerkingen als je bestelt om samples vragen.

B&F,
Ik wil 2x2000gram whey isolaat bestellen. Maar wil graag 1x smaakloos, en 1x met smaak.

Hoe kan ik dit bij de bestelling aangeven?

B&F,
Ik wil 2x2000gram whey isolaat bestellen. Maar wil graag 1x smaakloos, en 1x met smaak.

Hoe kan ik dit bij de bestelling aangeven?

Bij extra opmerkingen even typen welke 2 je wilt hebben.
Want bij het ingeven van je bestelling, kun je volgens mij maar 1 smaak tegelijk invoeren.

Als je het bij opmerking neerzet, dan komt het vanzelf goed.

Whey perfection,mag ik het nu opwarmen in microwave of niet?
Je leest zoveel tegenstrijdige dingen dat ik het ook niet meer weet..
Groeten

jongens wie heeft all een paar smaken van de whey isolaat van b&f geprobeert ik heb nu cookeyand cream gehad en aardbij maar welke smaken zijn lekkerder voor julie of wat zijn julie favorieten smaken ?

jongens wie heeft all een paar smaken van de whey isolaat van b&f geprobeert ik heb nu cookeyand cream gehad en aardbij maar welke smaken zijn lekkerder voor julie of wat zijn julie favorieten smaken ?

BerryBlast :D En appel vind ik ook niet mis.

En wat zijn aardbijen? Een soort honingsmaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven