Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja na bijna alle smaken whey perfection moet je weer ff afkicken![]()

Ja precies en dan moeten jullie ook weer prijs op de site updaten.. Zoveel werk allemaal en jullie hebben het al druk genoeg!![]()

Hoppa ff een tube Elite whey toffee voor de afwisseling
Kan ik de volgende keer een grote zak kopen en de elite tube afvullen
Jaja na bijna alle smaken whey perfection moet je weer ff afkicken![]()

Ik ben wildroog groeien maar is et dan verstandig om lean gain van b&f te gebruiken of is et dan doei sixpack?
Nee, Lean Gain is vrij van suikers en bevat eigenlijk alleen goede complexe koolhydraten en hoogwaardige eiwitten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

..ik ga er steeds meer aan denken om de 24,50 te handhaven![]()

Nee, Lean Gain is vrij van suikers en bevat eigenlijk alleen goede complexe koolhydraten en hoogwaardige eiwitten.

Is dit om droog massa bij te krijgen want ik ben eindelijk droog en wil graag me sixpack houden maar wil meer volume krijgen
. fout van de tnt?..ik ga er steeds meer aan denken om de 24,50 te handhaven![]()

volgens mij is er iets mis gegaan met mijn bestelling(referentienummer: 172148).
Op de track&trace staat dat het vorige vrijdag afgeleverd is geweest op de plaats van bestemming.
28.01.2011:
Zending afgeleverd op bestemmingsadres
Maar ik heb hier 1) niemand gezien en ik zat heel de dag thuis en 2) niks betaald(was rembours), niks ontvangen,niks in brievenbus van "daar moet je ophalen".
Ik snap er niet veel meer van. fout van de tnt?
Had mijn vitamine D goed kunnen gebruiken, kzit hier met Mexicaanse griep...

Als je zegt dat ze zo blijven zal ik je belonen met een bestelling NoxiPro
Helaas nog niet besteld omdat ik momenteel niet mag van m'n ouders
Moet eerst alle andere 'drugs' opgebruiken voordat ik weer mag bijbestellen
Maar als het zo'n prijs is dan doe ik dit wel even snel achter hun rug
Want eerst nog even een 7kg whey opdrinken doe ik niet meteen in een week![]()

Ouders, you can't live with them, but without them you wouldn't even exist.![]()
... dan houden we de prijs maar even zo