Gutierrez
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodyenfitshop jullie doen het echt prima !
ik kan niet wachten tot morgen mijn noxipro
Noxi rules!

En dat is de waarheid... dan houden we de prijs maar even zo
![]()

Zal helaas niet morgen zijn want heb dan mijn laatste examen.
Ik bel nu met TNT
edit;
Ik krijg zo de handtekening van TNT, die mail ik je even. het kan niet door iemand anders in huis zijn aangenomen?
++
check de handtekening ook even als je wilt. deze staat in je inbox (hotmailaccount
Weet je toevallig de verhoudingen van Elite whey? Of hebben ze dat nooit vrij gegeven?
Zal wel iets meer isolaat in zitten dan perfection om aan de 24 gram per dosering te komen..
60/40? 70/30?

er was niemand anders thuis, ouders zijn op vakantie en mijn broer had een dubbele shift.
De handtekening is mij ook compleet onbekend... En deze persoon heeft ook betaald?
Ik kan eens bij de buren kijken als ik beter ben, die zijn dagje ouder en zien niet zo goed.

hee leon-ilco, dat t/shirt van jullie motiveert mij om te gaan trainen man haha, mijn armen zijn ong 45cm koud en die mouwen zitten nog losjes![]()
Even goed naar de pasvorm kijken
dan zal ik woe/donderdag ook nog even een potje bestellen :d
zal helaas niet morgen zijn want heb dan mijn laatste examen.
En zie mij dan nog thuiskomen :d![]()

Nee, zowel Elite Whey als bv Optimum Whey hebben exact dezelfde verhoudingen als Whey Perfection![]()

Ja zie het al..
Elite whey en Optimum geven aan per 31 gram en perfection 28 gram.
Wat bij hun dus 24 gram eiwit per serving maakt en perfection 22, maar eigenlijk evenveel.
![]()

Check even bij de buren als je wilt straks. Als zij het pakket niet hebben laat het mij dan even weten, dan stuur ik direct een nieuwe![]()