Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bodyenfitshop jullie doen het echt prima !
ik kan niet wachten tot morgen mijn noxipro

hee leon-ilco, dat t/shirt van jullie motiveert mij om te gaan trainen man haha, mijn armen zijn ong 45cm koud en die mouwen zitten nog losjes:D

:rolleyes:

Ik bel nu met TNT:rolleyes:

edit;
Ik krijg zo de handtekening van TNT, die mail ik je even. het kan niet door iemand anders in huis zijn aangenomen?

++
check de handtekening ook even als je wilt. deze staat in je inbox (hotmailaccount

er was niemand anders thuis, ouders zijn op vakantie en mijn broer had een dubbele shift.

De handtekening is mij ook compleet onbekend... En deze persoon heeft ook betaald?

Ik kan eens bij de buren kijken als ik beter ben, die zijn dagje ouder en zien niet zo goed.

Weet je toevallig de verhoudingen van Elite whey? Of hebben ze dat nooit vrij gegeven?

Zal wel iets meer isolaat in zitten dan perfection om aan de 24 gram per dosering te komen..

60/40? 70/30?

Nee, zowel Elite Whey als bv Optimum Whey hebben exact dezelfde verhoudingen als Whey Perfection:cool:

er was niemand anders thuis, ouders zijn op vakantie en mijn broer had een dubbele shift.

De handtekening is mij ook compleet onbekend... En deze persoon heeft ook betaald?

Ik kan eens bij de buren kijken als ik beter ben, die zijn dagje ouder en zien niet zo goed.

Check even bij de buren als je wilt straks. Als zij het pakket niet hebben laat het mij dan even weten, dan stuur ik direct een nieuwe:)

Nee, zowel Elite Whey als bv Optimum Whey hebben exact dezelfde verhoudingen als Whey Perfection:cool:

Ja zie het al..

Elite whey en Optimum geven aan per 31 gram en perfection 28 gram.
Wat bij hun dus 24 gram eiwit per serving maakt en perfection 22, maar eigenlijk evenveel.

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven