Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar zou ik iig wel naar laten kijken want er zit geen.echte vorm of iets in. De mouwen.zijn heel wijd en.de lengte.dan weer kort, heel raar iig haha. zonde is dat wel he ivm meer verkoop voor jullie. Sowieso topservice weer hoor leon/ilco!Check even bij de buren als je wilt straks. Als zij het pakket niet hebben laat het mij dan even weten, dan stuur ik direct een nieuwe![]()
buurvrouw weet van niks, buurman was niet thuis.
Een naam zou inderdaad handig zijn, van de handtekening kan ik niks maken...
Het is wel niet de eerste keer dat post zoek raakt, zowat alle straten in deze buurt beginnen met "kouter". Hoge kouter, kouterstraat, koutermolenstraat, kouterwegel, cauterwegel, kouterdreef,...
Mailman's nightmare...

wowchapeau voor jullie, echt waar, jullie vergeten per ongeluk mijn goodies bij men bestelling en jullie sturen ze gelijk apart op!!!!! zo'n service heb ik nog nooit gekend, jullie hebben er een vaste klant bij jongens
ga gelijk vandaag nog een bestellingkje plaatse!
Je bedoelt jullie toch?daar zou ik iig wel naar laten kijken want er zit geen.echte vorm of iets in. De mouwen.zijn heel wijd en.de lengte.dan weer kort, heel raar iig haha. zonde is dat wel he ivm meer verkoop voor jullie. Sowieso topservice weer hoor leon/ilco!

@ Leon.
In verband met je PM van deze ochtend over de Anabolic WMS.
Voor de training dacht ik een halve scoop te nemen (30 gram)
Na de training raad je dus 75 gram aan?
Kan ik deze van voor de training dan nog laten of moet ik hier minderen?
Ik wil echt de maximale resultaten halen.![]()

Je zou evt. ook nog een dosering / halve dosering tijdens je training kunnen gebruiken, doe ik zelf ook, en aangezien de smaak van WMS zeker niet slecht te noemen is, blijf je ook tijdens je training het nodig binnen krijgen.![]()

en paar whey perfection samples willen ik hoop dat julie dat kunnen regelenen mijn Referentie nummer : 173537 @ Leon.
In verband met je PM van deze ochtend over de Anabolic WMS.
Voor de training dacht ik een halve scoop te nemen (30 gram)
Na de training raad je dus 75 gram aan?
Kan ik deze van voor de training dan nog laten of moet ik hier minderen?
Ik wil echt de maximale resultaten halen.![]()
net pot nummer 6 van Whey Perfection bestelt haha
Referentie nummer: 173487
goodies/samples zijn altijd welkom
Hallo B&F zoals ik al eerder heb gezegt zou ik een bestelling doen ik heb whey isolate chocolate bestelt en heb sample whey perfection aangeklikt julie zijden me dat ik bij mijn bestelling moet melden wat ik er bij wou etc dat ga ik nu doen ik zou graag een paar pre workout samples willen hebben bijv nox pump van ultra life en crack en nog een paar whey perfection samples smaken capuccino als julie die hebben want die zou ik nog krijgen ant julie hadden laatst een fout van in mijn bestelling gemaakt zoals ik al eerder heb vermeld dus ik zou graag paar pre workout samplesen paar whey perfection samples willen ik hoop dat julie dat kunnen regelenen mijn Referentie nummer : 173537
Met super vriendelijke groeten Karwan Talei !
Bestelling geplaatst en betaaldZouden er andere samples bij mogen ipv/dan whey perfection ?
Bewijsje: [Link niet meer beschikbaar] (van Fortis naar Fortis, normaal gezien direct verstuurd)
Referentie: 173546

Jullie moeten dan natuurlijk wel dit plaatsen bij de op- en aanmerkingen tijdens de bestelling ...
Zal kijken wat ik nog voor jullie kan doen.
-Leon
ik denk ik ook dat is gewoon je cado aanvinken tog maar ik zou ook graag wat pre workout samples erbij willen en van whey perfection dus ook capuccino smaak en anderen die lekker zouden zijn want over 1 week + ga ik weer whey perfection bestellen en die pre workouts zou ik ook wel willen testen ik heb no x-plode gekocht bij julie maar ik voel hem niet echt ook al met 3 scoops dus ik zou graag wat pre workouts willen en whey perfection samplesAlleen 75 gram na de training.![]()
Jullie moeten dan natuurlijk wel dit plaatsen bij de op- en aanmerkingen tijdens de bestelling ...
Zal kijken wat ik nog voor jullie kan doen.
-Leon

wowchapeau voor jullie, echt waar, jullie vergeten per ongeluk mijn goodies bij men bestelling en jullie sturen ze gelijk apart op!!!!! zo'n service heb ik nog nooit gekend, jullie hebben er een vaste klant bij jongens
ga gelijk vandaag nog een bestellingkje plaatse!
Jij bedankt voor de bestelling.Ja als TNT de handtekening doorstuurt kunnen ze de naam ook wel sturen zeker?![]()

Me tired, me need sleep.
Druk weekend gehad, zojuist (al)weer getraind, en nu hebben mijn oogleden het zwaar.![]()

net pot nummer 6 van Whey Perfection bestelt haha
Referentie nummer: 173487
goodies/samples zijn altijd welkom