XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
buurvrouw weet van niks, buurman was niet thuis.

Een naam zou inderdaad handig zijn, van de handtekening kan ik niks maken...

Het is wel niet de eerste keer dat post zoek raakt, zowat alle straten in deze buurt beginnen met "kouter". Hoge kouter, kouterstraat, koutermolenstraat, kouterwegel, cauterwegel, kouterdreef,...

Mailman's nightmare...

Ok, ik stuur je vandaag direct een nieuw pakket:)

Ok bedankt voor de tip Krimpie :thumbs:

Vrijdag na 18 u mijn bestelling geplaatst en zie nu nog dit op mijn track and trace. 29.01.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Hoop hem morgen toch aan te krijgen of ten laatste woensdag. Deze dagen ben ik nog thuis en dan weer lange drukke dagen. :p

Misschien echt geen slecht gedacht om de TnT mannen eens een pre workout in hun drinken te doen :D

Je krijgt 2 verschillende dozen. :cool: (ter info:)

Even een klein reviewtje over NOXI PRO........

Nou HULKIES jullie hebben niets teveel gezegd hoor, wat een toppertje is NOXIPRO!:D

zaterdag besteld ... betaald met bancontact ... maandag al binnen ! super

Pillendoosje is trouwens superhandig. Krijg er netjes alles in :)

Zo alweer een bestelling, formadrol.:D

Mijn bestelling is vandaag verzonden ik heb een email ontvangen.
ik hoop dat ik een paar samples er bij krijg .
Bodyenfitshop medewerkers ik heb een vraagje,
kunnen julie nakijken welke samples ik erbij heb gekregen kan niet wachten tot morgen
ik hoop een paar pre workout samples:p
en whey perfection natuurlijk ook wat samples:p
Mvg Karwan

Referentie nummer : 173537

Mijn bestelling is vandaag verzonden ik heb een email ontvangen.
ik hoop dat ik een paar samples er bij krijg .
Bodyenfitshop medewerkers ik heb een vraagje,
kunnen julie nakijken welke samples ik erbij heb gekregen kan niet wachten tot morgen
ik hoop een paar pre workout samples:p
en whey perfection natuurlijk ook wat samples:p
Mvg Karwan

Referentie nummer : 173537

De bestelling is al verwerkt, ik kan dit zo dus niet meer nazien. Morgen in huis! dank je, voor de bestelling:)

Na het succes van mijn Whey Perfection Variety pack besloten om voor de creamy coconut smaak te gaan, deze was zo lekker. Ik lust normaal geeneens kokosnoot :D

Na het succes van mijn Whey Perfection Variety pack besloten om voor de creamy coconut smaak te gaan, deze was zo lekker. Ik lust normaal geeneens kokosnoot :D

Whey Perfection is niet voor niets veruit de meest gevraagde Whey in Nederland.:) Creamy Coconut:zuip:Dank je, voor het compliment!

Goede service, altijd vriendelijk en proberen als der wat fout is gegaan het gelijk op te lossen. Bestel er regelmatig me supplementen.

ik wil een bestelling bij jullie plaatsen en betalen met klarna,maar geeft aan dat m'n creditlimiet is overschreden.
ik heb helemaal geen credit en het bedrag van de bestelling is onder de 250 euro.

ik wil een bestelling bij jullie plaatsen en betalen met klarna,maar geeft aan dat m'n creditlimiet is overschreden.
ik heb helemaal geen credit en het bedrag van de bestelling is onder de 250 euro.

Vreemd inderdaad, probleem is dat wij (en geen enkel bedrijf in NL) geen invloed hebben op Klarna. We kennen het probleem en hebben het ook aangekaart. Aan de hand van hoe de service van Klarna zich ontwikkelt de aankomende weken nemen wij maatregelen:cool: Betaal anders even met Paypal of iDeal als je wilt.:rolleyes:

Ook geen BKR notering? Ik meen dat Klarna daar ook naar kijkt.

Ook geen BKR notering? Ik meen dat Klarna daar ook naar kijkt.

Ik weet niet precies hoe ze het bepalen maar ik moet eerlijk bekennen dat we meer klachten krijgen. Althans dat meer klanten om onduidelijk reden geen krediet krijgen. Wij hebben helaas 0 invloed om dit proces:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven