XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je krijgt 2 verschillende dozen. :cool: (ter info:)

Vandaag binnengekregen :D

Ik had je bericht hierboven niet gelezen en zag ineens de dbd man met 2 dozen komen. :D

Jullie hebben jezelf werkelijk weer overtroffen met deze. :thumbs:

Echt heel erg bedankt voor de vele super extra's :D:D

Kan lekker gaan knallen met mijn Creatine Orotate, NoxiPro, CitruPure. Daarboven dan nog mijn ArgiPure en Beta-Alanine die ik reeds had. Ik ga stuiteren :D:cool:

Gelukkig erna de Anabolic WMS en de Magic EAA om weer goed te herstellen. :D

Ik ga zowel een supplementenlog als een trainingslog bijhouden. :D
Jammer dat ik gisteren al getraind heb maar morgen knal ik er in.

Vandaag binnengekregen :D

Ik had je bericht hierboven niet gelezen en zag ineens de dbd man met 2 dozen komen. :D

Jullie hebben jezelf werkelijk weer overtroffen met deze. :thumbs:

Echt heel erg bedankt voor de vele super extra's :D:D

Kan lekker gaan knallen met mijn Creatine Orotate, NoxiPro, CitruPure. Daarboven dan nog mijn ArgiPure en Beta-Alanine die ik reeds had. Ik ga stuiteren :D:cool:

Gelukkig erna de Anabolic WMS en de Magic EAA om weer goed te herstellen. :D

Ik ga zowel een supplementenlog als een trainingslog bijhouden. :D
Jammer dat ik gisteren al getraind heb maar morgen knal ik er in.

:thumbs: Wij en de mede-forumleden zullen je voortgang met grote interesse volgen! Dank je, voor de complimenten.:)

Hoi B&F,
Ik had vrijdagmiddag een bestelling geplaatst voor 18:00uur, de bestelling bevatten een pot whey isolaat en een potje noxipro. De noxipro had ik zoals gewend van jullie de volgende dag binnen, alleen daarbij ontbrak de whey. Er werd aangegeven dat de whey nagestuurd zou worden, nu is mijn vraag; wanneer kan ik mijn whey verwachtten?
Mijn referentie nummer is: 172589.

MVG,

Karim (zeer tevreden klant)

Net een heerlijke training achter de rug met Noxipro.
Had 1,5-1,75 scoop gedaan mhow niet normaal zelfs na de krachttraining een zeer goede cardio sessie achter de rug (Y)
NoxiPro(L)

Mally ik ging er ook goed op, alleen na de training had ik een zware crash, en ook het gevoel dat ik niks wou eten en dat ik ieder moment kon overgeven.
Had jij daar geen last van? of heeft iemand anders dat ook ervaren?

Hoppa ff een tube Elite whey toffee voor de afwisseling :zuip:

@Bodyenfitshop

Ik had 30 januari de Dymatize elite whey besteld met de smaak toffee en deze gelijk betaald via ideal en een bevestiging gehad. Vandaag mijn pakje binnen gekregen en zit er tot mijn verbazing de smaak Berry blast in en wil toch echt de toffee hebben. :(

Referentie: 173135

Heb nu een tijdje Whey Isolaat Red Fruit, maar die mixt lang niet zo makkelijk (veel klonten) als de banaanvariant. Verder niks op aan te merken!

Mally ik ging er ook goed op, alleen na de training had ik een zware crash, en ook het gevoel dat ik niks wou eten en dat ik ieder moment kon overgeven.

Gister nog na een zware beentraining, kep kuiten niet meer gedaan omdat ik te misselijk en gecrasht was. De training er voor ging echter super en ik loop nu mank erdoor haha.

Geen crash, was wel echt moe maar vond het niet gek na zo'n training.
Eten ging wel had shake gemaakt en banaan gegeten. 20 minuten daarna 2 boterhammen. Maar heb nu wel vol gevoel

Hoi B&F,
Ik had vrijdagmiddag een bestelling geplaatst voor 18:00uur, de bestelling bevatten een pot whey isolaat en een potje noxipro. De noxipro had ik zoals gewend van jullie de volgende dag binnen, alleen daarbij ontbrak de whey. Er werd aangegeven dat de whey nagestuurd zou worden, nu is mijn vraag; wanneer kan ik mijn whey verwachtten?
Mijn referentie nummer is: 172589.

MVG,

Karim (zeer tevreden klant)

deze zijn net weer binnen en alle backorder gaan er zo direct nog uit:)
Dank je!

@Bodyenfitshop

Ik had 30 januari de Dymatize elite whey besteld met de smaak toffee en deze gelijk betaald via ideal en een bevestiging gehad. Vandaag mijn pakje binnen gekregen en zit er tot mijn verbazing de smaak Berry blast in en wil toch echt de toffee hebben. :(

Referentie: 173135

Deze is op hoor ik hier:rolleyes: Daar hadden ze je wel even over mogen bellen. Hoe kan ik dit netjes met je oplossen(?):cool:

Pure pomp is een toproduct!
Doet wat het moet doen. :thumbs:
Voorlopig blijf ik die bij jullie kopen!

Deze is op hoor ik hier:rolleyes: Daar hadden ze je wel even over mogen bellen. Hoe kan ik dit netjes met je oplossen(?):cool:

Juist! Hadde ze gerust mogen doen, want had ik een andere smaak gekozen. ;)

Ik heb hem idd juist besteld om de smaak anders had ik de perfection berry blast wel genomen, want die is vele malen beter. Nu heb ik dus een dure whey met een smaak die ik niet geweldig vind en dat is natuurlijk jammer/zonde. Hoe je dit kan oplossen zou ik niet weten, want de toffee is op. :eek:

Haha.. ik zou een noxipro tegen inkoopsprijs vragen, het is echt een fijne pre-workout om op te trainen :P

Ik heb gister besteld en vandaag mijn bestelling mogen ontvangen en ben weer erg tevreden daarover, maar ik had bij suggesties neergezet dat ik liever samples wil IPV de goodies die je kan kiezen maar daar is helaas niks mee gedaan. Is het niet een idee om vaker uit samples te kunnen kiezen IPV van de goodies want die intreseren mij weinig;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven