Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gister besteld en vandaag mijn bestelling mogen ontvangen en ben weer erg tevreden daarover, maar ik had bij suggesties neergezet dat ik liever samples wil IPV de goodies die je kan kiezen maar daar is helaas niks mee gedaan. Is het niet een idee om vaker uit samples te kunnen kiezen IPV van de goodies want die intreseren mij weinig;).

We proberen natuurlijk iedereen zoveel mogelijk samples te kunnen geven. Als we over hebben inplaats van de goodies dan doen we ze er zeker bij. Helaas gaat het allemaal zo hard! :eek:

Iets zegt mij dat dit niet erg veel verschilt met de verkoopprijs. :p

Moet je nagaan hoeveel we over hebben voor jullie! :D

-Leon

We proberen natuurlijk iedereen zoveel mogelijk samples te kunnen geven. Als we over hebben inplaats van de goodies dan doen we ze er zeker bij. Helaas gaat het allemaal zo hard! :eek:

Moet je nagaan hoeveel we over hebben voor jullie! :D

-Leon

Inderdaad :D
Jullie leveren schitterend werk. :thumbs:

Nog even een algemeen vraagje voor iedereen die zou kunnen helpen.

Deze is waarschijnlijk al vaak langsgekomen, maar aangezien ik toen nog geen pre workout gebruikte hier niet veel aandacht aan besteed.

Als ik de NoxiPro (die trouwens een zalige geur heeft) neem dan neem ik deze best op een nuchtere maag. Maar hoe zit met de Whey shake voor de training.
Ik dacht deze een uur voor de training te nemen. Maar nu las ik net dat als je deze met melk neemt best 2 uur voor de training neemt.

Dus alle tips zijn welkom omtrent inname whey shake voor training en dit in combinatie met een pre workout. :D

Juist! Hadde ze gerust mogen doen, want had ik een andere smaak gekozen. ;)

Ik heb hem idd juist besteld om de smaak anders had ik de perfection berry blast wel genomen, want die is vele malen beter. Nu heb ik dus een dure whey met een smaak die ik niet geweldig vind en dat is natuurlijk jammer/zonde. Hoe je dit kan oplossen zou ik niet weten, want de toffee is op. :eek:

Ja, ik snap het.:rolleyes: Kan ik je blij maken met een Whey Perfection? Tenslotte de best smakende Whey die er is en 100% hetzelfde in waardes als de Elite.:)

Ik heb gister besteld en vandaag mijn bestelling mogen ontvangen en ben weer erg tevreden daarover, maar ik had bij suggesties neergezet dat ik liever samples wil IPV de goodies die je kan kiezen maar daar is helaas niks mee gedaan. Is het niet een idee om vaker uit samples te kunnen kiezen IPV van de goodies want die intreseren mij weinig;).

Is er denk ik in de drukte doorheen geglipt:rolleyes: Ik zal eens kijken of we hier iets mee kunnen:)

Inderdaad :D
Jullie leveren schitterend werk. :thumbs:

Nog even een algemeen vraagje voor iedereen die zou kunnen helpen.

Deze is waarschijnlijk al vaak langsgekomen, maar aangezien ik toen nog geen pre workout gebruikte hier niet veel aandacht aan besteed.

Als ik de NoxiPro (die trouwens een zalige geur heeft) neem dan neem ik deze best op een nuchtere maag. Maar hoe zit met de Whey shake voor de training.
Ik dacht deze een uur voor de training te nemen. Maar nu las ik net dat als je deze met melk neemt best 2 uur voor de training neemt.

Dus alle tips zijn welkom omtrent inname whey shake voor training en dit in combinatie met een pre workout. :D

Je mag de Whey best ietsje terug halen naar 5 kwartier. De Noxi dan ietsje korter erop zo rond de 20 minuutjes. Dat is helemaal prima. De Whey 2 uur tevoren hoeft in mijn ogen niet. :cool:

Dank je, voor het compliment:)

Laatst bewerkt:
Je mag de Whey best ietje terug halen naar 5 kwartier. De Noxi dan ietsje korter erop zo rond cde 20 minuutjes. Dat is helemaal prima. De Whey 2 uur tevoren hoeft in mijn ogen niet. :cool:

Bedankt Ilco. :D

Volgens mij hebben jullie een waanzinnig druk leven. Jammer dat jullie shops zo ver weg zijn voor mij. Anders kwam ik zeker ook eens in een winkel langs. ;)

vandaag de bestelling binnen gehad, alleen die weightgainer wilt niet lekker oplossen in mijn shake beker terwijl ik er 700ml water in had voor 1 schep.

Moet ik nu zoals de verpakken zegt een blender gaan kopen voor mijn weight gainer? :(

Bedankt Ilco. :D

Volgens mij hebben jullie een waanzinnig druk leven. Jammer dat jullie shops zo ver weg zijn voor mij. Anders kwam ik zeker ook eens in een winkel langs. ;)

Op het moment zeker druk:D Alleen maar leuk:) We zitten inderdaad wel een beetje afgelegen in het hoge noorden, maar mocht je ooit een keer in de buurt zijn:D

Ja, ik snap het.:rolleyes: Kan ik je blij maken met een Whey Perfection? Tenslotte de best smakende Whey die er is en 100% hetzelfde in waardes als de Elite.:)

Je kan mij altijd blij maken met een whey perfection daar zal ik nooit nee tegen zeggen. ;)

Maar begrijp me niet verkeerd dat is echt niet waar ik op uit ben om even een potje whey los te maken aangezien ik al aardig lang super blij ben met de service en levering van B&F is dit eigenlijk de eerste keer dat er iets anders is gegaan dan het hoord. Alleen vond ik het wel een beetje jammer dat als je iets besteld en het op is er dan gewoon willekeurig een smaak mee word geleverd. En laat het dan toevallig de berry blast zijn.. :eek2:

Oftewel het word gewoon tijd voor een perfection toffee/caramel en er zijn geen issues meer! :) haha :D

Laatst bewerkt:
Op het moment zeker druk:D Alleen maar leuk:) We zitten inderdaad wel een beetje afgelegen in het hoge noorden, maar mocht je ooit een keer in de buurt zijn:D

Ik ga in ieder geval van de zomer een keertje een dagtripje vanuit Brabant naar het hoge noorden doen.
Wil wel eens zien waar mijn supps vandaan komen.

:thumbs:

Vandaag ook weer mijn bestelling binnengekregen. Natuurlijk mocht NoxiPro niet ontbreken. Direct 2 scheppen genomen icm met 2 scheppen Totale Muscle Solution. Heftig goedje dat NoxiPro, lig nu nog te "shaken" in bed :P.

Kan ik trouwens TMS gewoon combineren zoals ik gedaan heb? Ik neem altijd voor en na de training TMS.

1 kleinigheidje, er was een sample toegevoegd met een gaatje erin, dus mijn hele bestelling zat onder de Protein Perfection, incl. mijn t-shirts. Kan natuurlijk ook bij vervoer gebeurd zijn. Ondanks dat, toch alles weer netjes en compleet geleverd :D.

Bodyenfitshop, zijn er enig plannen om de Pre-Work-out pillen terug in gamma te voegen?
Potje is bijna leeg en krijg er zo een lekkere focus en zweetbui van tijdens de training!
Heb al zitten zoeken op jullie website naar vervangers maar zie enkel Caffeine-only pillen.
Weet niet of dit wel genoeg is voor hetzelfde effect?

vandaag de bestelling binnen gehad, alleen die weightgainer wilt niet lekker oplossen in mijn shake beker terwijl ik er 700ml water in had voor 1 schep.

Moet ik nu zoals de verpakken zegt een blender gaan kopen voor mijn weight gainer? :(

:eek: Dat lijkt mij niet. Welke Gainer heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven