MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Maand geleden ongeveer result besteld. Maar nog niet genomen door de examens.
Gewoon in de kast gezet op kamertemperatuur.
Wou vandaag beginnen met Result maar het was echt heel hard :(
Heb heel lang moeten schrapen en dan loste het ook niet echt op ???
En damn stinken dat het doet :D Maarja geur/smaak maakt niet uit :D

Maar denk toch wel dat ik de pot ga weggooien :( Of is het normaal dat het zo hard is?

Ik weet het, we zijn er wel mee bezig maar willen het heel goed doen en dat kost tijd. Dwz we willen dan direct de beste reep in kwaliteit voor de beste prijs in de markt brengen.:cool:

Sterk dat jullie het pas uitbrengen als het helemaal top is! Maar leuk dat jullie er in ieder geval mee bezig zijn! :D

en bodyenfitshop al een oplossing ? hoe julie dit gaan doen :P

Net mijn bestelling binnen :)
Heb een 162 shake pot whey gekregen ipv de 81 shake die ik had besteld. Ik had ff gebeld en er was een foutje in jullie systeem dus mocht ik de pot houden:o
Top service B&F ga zo door.
kan niet wachten om zo te knallen met me noxipro:D

Net Whey Perfection Cookies en creme besteld, ben benieuw naar de smaak :p

Maand geleden ongeveer result besteld. Maar nog niet genomen door de examens.
Gewoon in de kast gezet op kamertemperatuur.
Wou vandaag beginnen met Result maar het was echt heel hard :(
Heb heel lang moeten schrapen en dan loste het ook niet echt op ???
En damn stinken dat het doet :D Maarja geur/smaak maakt niet uit :D

Maar denk toch wel dat ik de pot ga weggooien :( Of is het normaal dat het zo hard is?

Kan geen kwaad dat hij hard geworden is hoor. Neemt niets af van de werking van het product. Je mag hem ook altijd naar mij opsturen hoor ;)

Net Whey Perfection Cookies en creme besteld, ben benieuw naar de smaak :p

ik heb 2.5kg isolaat cookies en cream van xxl gekocht en ik vind de smaak afschuwelijk . Ik ben geen voorstander van één van de shops , ik koop zowel bij body en fit en bij xxl , ik zeg dit erbij voor er plotseling mensen beginnen te denken dat ik subtiel reclame maak .

Laatst bewerkt:
Net mijn bestelling binnen :)
Heb een 162 shake pot whey gekregen ipv de 81 shake die ik had besteld. Ik had ff gebeld en er was een foutje in jullie systeem dus mocht ik de pot houden:o
Top service B&F ga zo door.
kan niet wachten om zo te knallen met me noxipro:D

Dank je, voor het compliment! Laat maar even weten hoe het is gegaan met Noxipro.

ik heb 2.5kg isolaat cookies en cream van xxl gekocht en ik vind de smaak afschuwelijk . Ik ben geen voorstander van één van de shops , ik koop zowel bij body en fit en bij xxl , ik zeg dit erbij voor er plotseling mensen beginnen te denken dat ik subtiel reclame maak .

De Cookies smaak van Whey Perfection is heerlijk. Die belofte doe ik je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven