MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook weer mijn bestelling binnengekregen. Natuurlijk mocht NoxiPro niet ontbreken. Direct 2 scheppen genomen icm met 2 scheppen Totale Muscle Solution. Heftig goedje dat NoxiPro, lig nu nog te "shaken" in bed :P.

Kan ik trouwens TMS gewoon combineren zoals ik gedaan heb? Ik neem altijd voor en na de training TMS.

1 kleinigheidje, er was een sample toegevoegd met een gaatje erin, dus mijn hele bestelling zat onder de Protein Perfection, incl. mijn t-shirts. Kan natuurlijk ook bij vervoer gebeurd zijn. Ondanks dat, toch alles weer netjes en compleet geleverd :D.

Ja, je kan het precies zo combineren. Moet wel een heftige pomp zijn:)
2 scheppen is misschien wat veel voor de 1e keer Noxi:D

Mbt het sample, die gaan er heel in als het goed is:rolleyes: Dank je, voor het compliment:)

Bodyenfitshop, zijn er enig plannen om de Pre-Work-out pillen terug in gamma te voegen?
Potje is bijna leeg en krijg er zo een lekkere focus en zweetbui van tijdens de training!
Heb al zitten zoeken op jullie website naar vervangers maar zie enkel Caffeine-only pillen.
Weet niet of dit wel genoeg is voor hetzelfde effect?

De Pre-Workout Powerpill moet terug. Ik heb echter nog steeds geen datum helaas:cool: Motivate of E-911 zijn wel goede vervangers maar prijs kwaliteit inderdaad niet zo sterk.:rolleyes:

Ilco,bestelling(ref172918) vandaag binnengekregen MAAR zonder de cadeau's,staan nochthans onderlijnd op de factuur.Het betreft:
WP sample sweet apple
b&f keycord
orbi tape

aaah jammer man :(
ik heb mijn bestelling binnen gekregen,
nu ik julie juist vroeg om samples heb ik nu geneen sample gekregen :(.
kunnen julie dit nakijken of ik ze nog krijg ofso want ik ben helemaal 0 samples.. gekregen. geen pre workout of whey perfection niks noppes:( kunnen julie hier mischien aan doen voor zeker hijd dit is mijn Referentie nummer : 173537.
ben erg terluergesteld maar julie hebben vast een goed oplossing :D:(

Bij mijn bestelling vandaag waren ze de extras ook vergeten.
Maar het is niet nodig om ze na te sturen. Ik meld het gewoon even.

Met de goedkope prijzen en extra kassakorting klaag ik zeker niet. Liever scherpe prijzen en een snelle levering dan een paar samples!

Serious mass van optimum Nutrition, lost best slecht op. het schudden is al een halve workout opzich :P

Whey perfection is goed binnen gekomen en is niks mis mee.

Ok, kijk even hoe het gaat. Als de Serious mass je helemaal niet bevalt dan bel je maar even. Dan mag je van mij de beste Gainer van dit moment wel een keer proberen. Dat is de Lean Gain! Qua samenstelling en kwaliteit de beste Gainer in de markt momenteel.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection staat bij de Whey Proteines op eenzame hoogte.:D

aaah jammer man :(
ik heb mijn bestelling binnen gekregen,
nu ik julie juist vroeg om samples heb ik nu geneen sample gekregen :(.
kunnen julie dit nakijken of ik ze nog krijg ofso want ik ben helemaal 0 samples.. gekregen. geen pre workout of whey perfection niks noppes:( kunnen julie hier mischien aan doen voor zeker hijd dit is mijn Referentie nummer : 173537.
ben erg terluergesteld maar julie hebben vast een goed oplossing :D:(

Regel ik even:)

Bij mijn bestelling vandaag waren ze de extras ook vergeten.
Maar het is niet nodig om ze na te sturen. Ik meld het gewoon even.

Met de goedkope prijzen en extra kassakorting klaag ik zeker niet. Liever scherpe prijzen en een snelle levering dan een paar samples!

Dank je!!!:)

Hey Ilco,

heb net een bestelling (173989) geplaatst, zie info hieronder.

Indien je me enkele samples van de nieuwe smaken (cappuccino, frambozen en neutraal) van whey perfection kan bezorgen zou dat super zijn.

Groetjes,

Daniell.

Hey Ilco,

heb net een bestelling (173989) geplaatst, zie info hieronder.

Indien je me enkele samples van de nieuwe smaken (cappuccino, frambozen en neutraal) van whey perfection kan bezorgen zou dat super zijn.

Groetjes,

Daniell.

Die hebben we helaas nog niet. :rolleyes: We krijgen ze nog wel. Dank je, voor de bestelling!:)

Als er één product is waar ik met smart op wacht is het een B&F reep! B&F prijs met WP smaak.. :)

Als er één product is waar ik met smart op wacht is het een B&F reep! B&F prijs met WP smaak.. :)

Ik weet het, we zijn er wel mee bezig maar willen het heel goed doen en dat kost tijd. Dwz we willen dan direct de beste reep in kwaliteit voor de beste prijs in de markt brengen.:cool:

Exclusief bij Bodyenfitshop.nl:

Clearshot per doos van 34,90 voor 12,00 euro!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Fantastische energie!
-Focus en concentratie
-Ideaal om te nemen voor de training
-Werkt altijd en vrijwel direct
-Perfect voor fitness en bodybuilding
-Optimale vetverbranding tijdens trainen!
-Het powerproduct bij uitstek!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven