Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb weer een kleine bestelling klaar staan, toch maar even wachten tot vrijdag in de hoop dat er nog iets leuks bij de aanbiedingen zit![]()
De Cookies smaak van Whey Perfection is heerlijk. Die belofte doe ik je.
ok , bij mijn volgende bestelling bij jullie koop ik een pot , ik zal je vertrouwen op je woord
Zag dat er nog niet op was gereageerd misschien met opzet misschien niet gezien dus alsnog ff hier..Je kan mij altijd blij maken met een whey perfection daar zal ik nooit nee tegen zeggen.
Maar begrijp me niet verkeerd dat is echt niet waar ik op uit ben om even een potje whey los te maken aangezien ik al aardig lang super blij ben met de service en levering van B&F is dit eigenlijk de eerste keer dat er iets anders is gegaan dan het hoord. Alleen vond ik het wel een beetje jammer dat als je iets besteld en het op is er dan gewoon willekeurig een smaak mee word geleverd. En laat het dan toevallig de berry blast zijn..
Oftewel het word gewoon tijd voor een perfection toffee/caramel en er zijn geen issues meer!haha
![]()

Je kan mij altijd blij maken met een whey perfection daar zal ik nooit nee tegen zeggen.
Maar begrijp me niet verkeerd dat is echt niet waar ik op uit ben om even een potje whey los te maken aangezien ik al aardig lang super blij ben met de service en levering van B&F is dit eigenlijk de eerste keer dat er iets anders is gegaan dan het hoord. Alleen vond ik het wel een beetje jammer dat als je iets besteld en het op is er dan gewoon willekeurig een smaak mee word geleverd. En laat het dan toevallig de berry blast zijn..
Oftewel het word gewoon tijd voor een perfection toffee/caramel en er zijn geen issues meer!haha
![]()
Komt btw de toffee smaak van de Elite whey wel weer terug?
Zag dat er nog niet op was gereageerd misschien met opzet misschien niet gezien dus alsnog ff hier..![]()
B&F wat zijn jullie een toppers zeg. Me dag kan niet meer stuk. Foutje wat in mijn voordeel is en ik mag nog die pot houden ook. Net terug van het trainen en wat ging ik ongekend lekker op die noxipro zeg. Ging eerst zitten en was alleen wat gefocust en dacht hmm merk er niet zo veel van. Toen keek ik en zag dat ik gewoon meer gewicht had dan normaal haha. Heb echt alleen maar extra setjes en meer gewicht gepakt. Kan niet wachten tot me volgende training.
Dank jullie wel B&F
Hoor veel goeie dingen over noxipro op et forum ga maar ook gauw een potje bestellen! Als ze dan niet zijn uitverkocht moet eerst nog aan no-explode beginnen
Net mijn eerste training met NoxiPro gehad in combinatie met mijn andere supplementen (zie log).
Moet zeggen dat ik waanzinnig hard ging. 3 PR's verbroken.
Smaak is ook echt lekker.![]()
BodyenFitshop, mijn pot 100% Isolaat van jullie huismerk is bijna op, ik hoop er vrijdag nog mee te redden want wie weet hebben we dan weer leuke aanbiedingen. Ik vond de isolaat 2kg vanille heel erg slecht oplossen evenals de 908gr cookies. Lossen ze allemaal zo slecht op of zijn er smaken die geen problemen hebben? Alvast bedankt. Edit: Ohwja, wat is het verschil tussen Ultra-Micronized BCAA's en Magic EEA?
Net mijn eerste training met NoxiPro gehad in combinatie met mijn andere supplementen (zie log).
Moet zeggen dat ik waanzinnig hard ging. 3 PR's verbroken.
Smaak is ook echt lekker.![]()
+1Zelf kies ik puur bij krachttraining altijd voor de EAA's.
Hey ik wil binnenkort me creatine kuur met result gaan doen en nu wil ik ook nog beta alanine en citrullin malate erbij bestellen maar welke raden jullie me aan?. En wat kan ik er eventueel bij bestellen om max uit me creatine kuur te halen ?. Alvast bedankt.