AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb weer een kleine bestelling klaar staan, toch maar even wachten tot vrijdag in de hoop dat er nog iets leuks bij de aanbiedingen zit :)

Komt btw de toffee smaak van de Elite whey wel weer terug?
Je kan mij altijd blij maken met een whey perfection daar zal ik nooit nee tegen zeggen. ;)

Maar begrijp me niet verkeerd dat is echt niet waar ik op uit ben om even een potje whey los te maken aangezien ik al aardig lang super blij ben met de service en levering van B&F is dit eigenlijk de eerste keer dat er iets anders is gegaan dan het hoord. Alleen vond ik het wel een beetje jammer dat als je iets besteld en het op is er dan gewoon willekeurig een smaak mee word geleverd. En laat het dan toevallig de berry blast zijn.. :eek2:

Oftewel het word gewoon tijd voor een perfection toffee/caramel en er zijn geen issues meer! :) haha :D
Zag dat er nog niet op was gereageerd misschien met opzet misschien niet gezien dus alsnog ff hier.. :p

Laatst bewerkt:
B&F wat zijn jullie een toppers zeg. Me dag kan niet meer stuk. Foutje wat in mijn voordeel is en ik mag nog die pot houden ook. Net terug van het trainen en wat ging ik ongekend lekker op die noxipro zeg. Ging eerst zitten en was alleen wat gefocust en dacht hmm merk er niet zo veel van. Toen keek ik en zag dat ik gewoon meer gewicht had dan normaal haha. Heb echt alleen maar extra setjes en meer gewicht gepakt. Kan niet wachten tot me volgende training.
Dank jullie wel B&F

Hoor veel goeie dingen over noxipro op et forum ga maar ook gauw een potje bestellen! Als ze dan niet zijn uitverkocht moet eerst nog aan no-explode beginnen

Net mijn eerste training met NoxiPro gehad in combinatie met mijn andere supplementen (zie log).

Moet zeggen dat ik waanzinnig hard ging. 3 PR's verbroken. :D

Smaak is ook echt lekker. :D

BodyenFitshop, mijn pot 100% Isolaat van jullie huismerk is bijna op, ik hoop er vrijdag nog mee te redden want wie weet hebben we dan weer leuke aanbiedingen. Ik vond de isolaat 2kg vanille heel erg slecht oplossen evenals de 908gr cookies. Lossen ze allemaal zo slecht op of zijn er smaken die geen problemen hebben? Alvast bedankt. Edit: Ohwja, wat is het verschil tussen Ultra-Micronized BCAA's en Magic EEA?

Laatst bewerkt:
Je kan mij altijd blij maken met een whey perfection daar zal ik nooit nee tegen zeggen. ;)

Maar begrijp me niet verkeerd dat is echt niet waar ik op uit ben om even een potje whey los te maken aangezien ik al aardig lang super blij ben met de service en levering van B&F is dit eigenlijk de eerste keer dat er iets anders is gegaan dan het hoord. Alleen vond ik het wel een beetje jammer dat als je iets besteld en het op is er dan gewoon willekeurig een smaak mee word geleverd. En laat het dan toevallig de berry blast zijn.. :eek2:

Oftewel het word gewoon tijd voor een perfection toffee/caramel en er zijn geen issues meer! :) haha :D

De Whey Perfection Toffee zal er ongetwijfeld wel een keer komen! Ik regel het wel even morgenochtend. Welke smaak Perfection heb je het liefst?

B&F wat zijn jullie een toppers zeg. Me dag kan niet meer stuk. Foutje wat in mijn voordeel is en ik mag nog die pot houden ook. Net terug van het trainen en wat ging ik ongekend lekker op die noxipro zeg. Ging eerst zitten en was alleen wat gefocust en dacht hmm merk er niet zo veel van. Toen keek ik en zag dat ik gewoon meer gewicht had dan normaal haha. Heb echt alleen maar extra setjes en meer gewicht gepakt. Kan niet wachten tot me volgende training.
Dank jullie wel B&F

Dank je, voor de complimenten! Waarderen we zeker!

Hoor veel goeie dingen over noxipro op et forum ga maar ook gauw een potje bestellen! Als ze dan niet zijn uitverkocht moet eerst nog aan no-explode beginnen

We hebben al weer een bestelling gedaan dus de voorraad komt goed. Het loopt wel erg hard inderdaad..

Net mijn eerste training met NoxiPro gehad in combinatie met mijn andere supplementen (zie log).

Wow, dat is netjes. Ik ga zo direct je log checken!!

BodyenFitshop, mijn pot 100% Isolaat van jullie huismerk is bijna op, ik hoop er vrijdag nog mee te redden want wie weet hebben we dan weer leuke aanbiedingen. Ik vond de isolaat 2kg vanille heel erg slecht oplossen evenals de 908gr cookies. Lossen ze allemaal zo slecht op of zijn er smaken die geen problemen hebben? Alvast bedankt. Edit: Ohwja, wat is het verschil tussen Ultra-Micronized BCAA's en Magic EEA?

De Banaan is veruit de lekkerste en los perfect op... BCAA zal meer puur spierafbraak voorkomen, de EAA's werken ook meer spieropbouwend. Zelf kies ik puur bij krachttraining altijd voor de EAA's. Bij cardio/duurtraining meer voor BCAA, vooral voor en tijdens dan.

Helemaal :thumbs:
Zelf kies ik puur bij krachttraining altijd voor de EAA's.
+1 :D

Damn, forum werkt niet echt lekker mee vandaag....
Hmmm, in Firefox is forum redelijk kaduk/kaput, maar in Google Chrome werkt ie weer wel gedeeltelijk...

Laatst bewerkt:
Hey ik wil binnenkort me creatine kuur met result gaan doen en nu wil ik ook nog beta alanine en citrullin malate erbij bestellen maar welke raden jullie me aan?. En wat kan ik er eventueel bij bestellen om max uit me creatine kuur te halen ?. Alvast bedankt.

Hey ik wil binnenkort me creatine kuur met result gaan doen en nu wil ik ook nog beta alanine en citrullin malate erbij bestellen maar welke raden jullie me aan?. En wat kan ik er eventueel bij bestellen om max uit me creatine kuur te halen ?. Alvast bedankt.

Je kan eens in mijn log kijken. (supplementenlog in handtekening) Ben sinds vandaag ook met een soortgelijke kuur begonnen. B&F heeft geholpen deze samen te stellen.

Ik gebruik wel de Orotate, maar de Result! is ook zeer goed. Kreeg hier meer kracht van.

Samen met de Creatine Orotate gebruik ik dus de ArgiPure, CitruPure, Magic EAA, Anabolic WMS, Beta-Alanine, Whey Perfection. En dan voor sommige dagen een extra boost de NoxiPro.

Ik zal eens je log bekijken bedankt voor snelle reactie.

de bestelling is alweer binnen, gaat altijd zo vlug dus zometeen een heerlijke banana rage caseine shake nemen;)

Hoe is dat Noxipro trouwens, ik lees in dit topic niks anders dan (erg) goede reacties ;p

zoveel supss, zo weinig geld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven