XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Whey Perfection Toffee zal er ongetwijfeld wel een keer komen! Ik regel het wel even morgenochtend. Welke smaak Perfection heb je het liefst?

Kijk eral naar uit! Iedereen die ik tot nu toe aan Whey perfection heb geholpen en de huismerken van B&F zijn allemaal overdonderd van de smaken! En dat zijn eigenlijk al best wat mensen. Mond op mond komt dat wel goed in mijn kring.Ik vind het echt een superrrrr aanbod dat jullie mij een whey perfection willen opsturen als excuus! Dat kan gewoon geen winkel evenaren! Geen woorden voor gewoon Body&Fitshop! Ik kan het gewoon niet afslaan natuurlijk! Chocolade vind ik wel een topper! Dus dan die nog een keer! :DHeeel erg bedankt en natuurlijk helemaal top! :thumbs:

Zo wat is die Noxipro super!
Heb tientallen pre-workout sups geprobeerd maximimize, crack, jack3d noem maar op, maar deze spant toch echt wel de kroon! pomp en energy is echt waanzinning!

Helemaal :thumbs: +1 :D

Damn, forum werkt niet echt lekker mee vandaag....
Hmmm, in Firefox is forum redelijk kaduk/kaput, maar in Google Chrome werkt ie weer wel gedeeltelijk...

Klopt ik heb er ook last van. Had ook malware melding vanochtend! :O

Je kan eens in mijn log kijken. (supplementenlog in handtekening) Ben sinds vandaag ook met een soortgelijke kuur begonnen. B&F heeft geholpen deze samen te stellen.

Ik gebruik wel de Orotate, maar de Result! is ook zeer goed. Kreeg hier meer kracht van.

Samen met de Creatine Orotate gebruik ik dus de ArgiPure, CitruPure, Magic EAA, Anabolic WMS, Beta-Alanine, Whey Perfection. En dan voor sommige dagen een extra boost de NoxiPro.

Zelfs de multi quote knop werkt niet. :D

Dit is inderdaad een goede combinatie! :) Creatine en Anabolic WMS is inderdaad een combinatie voor goede massa winst. :) Zelf heb ik vroeger ook altijd (naast whey etc) met creatine en vitargo/wms zeer goede resultaten behaald. :)

-Leon

de bestelling is alweer binnen, gaat altijd zo vlug dus zometeen een heerlijke banana rage caseine shake nemen;)

Hoe is dat Noxipro trouwens, ik lees in dit topic niks anders dan (erg) goede reacties ;p

zoveel supss, zo weinig geld

Noxipro... Tja.. Het is gewoon van een andere wereld. :D

Knallen zal je! :)

-Leon

Kijk eral naar uit! Iedereen die ik tot nu toe aan Whey perfection heb geholpen en de huismerken van B&F zijn allemaal overdonderd van de smaken! En dat zijn eigenlijk al best wat mensen. Mond op mond komt dat wel goed in mijn kring.Ik vind het echt een superrrrr aanbod dat jullie mij een whey perfection willen opsturen als excuus! Dat kan gewoon geen winkel evenaren! Geen woorden voor gewoon Body&Fitshop! Ik kan het gewoon niet afslaan natuurlijk! Chocolade vind ik wel een topper! Dus dan die nog een keer! :DHeeel erg bedankt en natuurlijk helemaal top! :thumbs:

Mond op mond zou inderdaad wel kunnen met zo heerlijke smaak als Whey perfection. Verder hoop ik dat de mond TOT mond reclame het ook nog wel doet! :D hahaha

Harstikke bedankt ! Wij vinden de service aan onze klanten gewoon een nummer 1 prioriteit. Ook als er wel eens iets mis gaat. :)

Graag gedaan, dus! :thumbs:

-Leon

Hey ik wil binnenkort me creatine kuur met result gaan doen en nu wil ik ook nog beta alanine en citrullin malate erbij bestellen maar welke raden jullie me aan?. En wat kan ik er eventueel bij bestellen om max uit me creatine kuur te halen ?. Alvast bedankt.

Het is geen 'kuur'

Maar check even dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/inname-creatine-citrulline-malaat-beta-alanine-wp-262343/

Precies zelfde stack gedaan als wat jij nu van plan bent. Beta Alanine is net op, dus zal over paar dagen/week me bevinden doen. Kan het pas vergelijken wanneer ik uiteraard ben gestopt.

Het is geen 'kuur'

Maar check even dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/inname-creatine-citrulline-malaat-beta-alanine-wp-262343/

Precies zelfde stack gedaan als wat jij nu van plan bent. Beta Alanine is net op, dus zal over paar dagen/week me bevinden doen. Kan het pas vergelijken wanneer ik uiteraard ben gestopt.

Ok ja ik noem het maar een kuur (geen idee hoe ik het anders moet zeggen). En mede dankzij jouw topic kwam ik op citrullin malate. Ook zag ik dat iemand jouw AAKG aanraden om mee te stacken heb jij dit ook nog gebruikt ?

Tot nu toe wil ik bestellen. : beta-alanine , citrullin malate, noxi pro ( was eerst niet gepland maar las net goede dingen),AAGK. Iemand nog iets aan toe tevoegen?.

Ok ja ik noem het maar een kuur (geen idee hoe ik het anders moet zeggen). En mede dankzij jouw topic kwam ik op citrullin malate. Ook zag ik dat iemand jouw AAKG aanraden om mee te stacken heb jij dit ook nog gebruikt ?

Tot nu toe wil ik bestellen. : beta-alanine , citrullin malate, noxi pro ( was eerst niet gepland maar las net goede dingen),AAGK. Iemand nog iets aan toe tevoegen?.

Noem het een stack, en geen kuur.

AAKG had ik er toen niet bij genomen. Zo te zien is het een vorm van Arginine, en aangezien ik al Citrulline had vond ik er geen meerwaarde in. Ga dit in de toekomst wss wel bij kokpen.

Let wel op dat wat je nu los koopt, ook al in de noxi pro zit. Is allemaal beetje dubbel zo.

Zie deze link: AAKG is de moeite niet
http://www.ergogenics.org/supplement238.html

Krachtsporters trainen beter met Citrulline:
http://www.ergogenics.org/supplement216.html#1

In topic staat ook wel uitgelegd waarvoor ik voor Citrulline heb gekozen en niet voor de Arginine

Laatst bewerkt:
Ik weet maar ik hou die noxi pro denk ik voor na me creatine stack periode. Denk dat ik zo wel alles heb?. Maakt het nog verschil welke B-A en C M ik neem ?.

Ik weet maar ik hou die noxi pro denk ik voor na me creatine stack periode. Denk dat ik zo wel alles heb?. Maakt het nog verschil welke B-A en C M ik neem ?.

Gewoon de gene van BF kiezen, zijn gewoon puur en prijs/kwaliteit het beste.

Beta Alanine:
http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/beta-alanine-pure

Citrulline Malaat:
http://www.bodyenfitshop.nl/amino-toppers/body-fit-sportsnutrition/citrulline-malate-ndash-citrupure

Ok bedankt man zal van middag ff bestellen.

de bestelling is alweer binnen, gaat altijd zo vlug dus zometeen een heerlijke banana rage caseine shake nemen;)

Hoe is dat Noxipro trouwens, ik lees in dit topic niks anders dan (erg) goede reacties ;p

zoveel supss, zo weinig geld

Dank je, de Micellar Casein doet het inderdaad goed. De Noxipro is in zeer korte tijd de meest populaire pre-workout aan het worden volgens mij!

Op niet trainingsdagen ga ik result gewoon in mijn whey shake smijten s'ochtends denk ik.
Anders al die shakes gaan zitten schudden .. :p

Kan dit kwaad? Opname zal trager zijn maar waarom zou er een snelle opname nodig zijn?

Op niet trainingsdagen ga ik result gewoon in mijn whey shake smijten s'ochtends denk ik.
Anders al die shakes gaan zitten schudden .. :p

Kan dit kwaad? Opname zal trager zijn maar waarom zou er een snelle opname nodig zijn?

Dit kan prima. De opname wordt er in tegenstelling tot NO ingredienten niet minder om.

Ok thx! :) Zal ook beter zijn voor de smaak :P
Morgen NoxiPro bestellen. Al zin om het nu te doen zodat ik het morgen al kan testen :P
Maar zal maar eerst even de weekaanbiedingen afwachten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven