Hallo Ilco, hahaha ik dacht x post terug dat klarna B&F een garantie had gegeven dat ik gewoon kon/kan bestellen, nou niet dus!!!Ik krijg op 1 vraag 3 verschillende mails van 3 verschillende personen met jawel 3 verschillende antwoorden van klarna.Ik heb de bestelling maar gewoon via het WEL te vetrouwen IDeal besteld,minder stress.Nu lees en hoor ik dat er meer mensen zijn die problemen hebben met bestellen op factuur via klarna, dit ligt niet aan B&F maar aan klarna, dat systeem werkt voor geen meter, het levert eerder irritatie op dan plezier.Kunnen jullie dit betaalsysteem via klarna niet gewoon weer afschaffen, of zitten jullie aan een contract vast? Als ik alleen al de naam klarna op b&fwebsite zie heb ik eigenlijk geen zin meer om te.......Begrijp mij AUB niet verkeerd het is geen klacht naar BODY EN FITSHOP maar eerder gericht aan klarna, heb ik ze vandaag ook laten weten per Email.DBB'ers die bestellen bij B&F en vervolgens met een factuur via klarna willen bestellen het volgende:Als je een bestelling hebt gedaan krijg je van klarna de factuur per mail.. binnen 14 dagen betalen, tot zo ver duidelijk toch?Je dient eerst de openstaande rekening te voldoen voor dat je een nieuwe bestelling bij B&F op factuur kunt bestellen, je krijgt dan errorcode.Als je een Klarna account opent, komen al je facturen van B&F op 1 factuur te staan, je kan dan zoals klarna dat heel mooi weet te verpakken... gespreid betalen. PAS HIERVOOR OP, klarna rekent hiervoor geld en de rentepercentage van 15% is niet normaal!Excuses dat het in dit topic door mij word gezet, maar DBB'ers die bij B&F bestellen lezen nou eenmaal dit topic.Klarna per direkt afschaffen dan maar..... ik zeg doen want het is een zeer slechte aanvulling voor een superieure webshop zoals B&F.