AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon of Ilco komt de WMS van jullie ook nog in grotere verpakkingen? In 5 kg net zoals bij vitargo het geval is.
En misschien de Noxi in grape? Deze is naar het schijnt nog lekkerder. :D

Leon of Ilco komt de WMS van jullie ook nog in grotere verpakkingen? In 5 kg net zoals bij vitargo het geval is.
Ja WMS in grotere potten/emmer zou handig zijn :D
Die pot vliegt er door :p

Ook al eens gekeken voor andere shakers? Vind ze een beetje groot van opening :D

Leon of Ilco komt de WMS van jullie ook nog in grotere verpakkingen?

+1 Vooral omdat de WMS er doorheen vliegt. :)

Hmmm, de smileys werken ineens weer.
Dat wil zeggen, in Chrome werken ze, Firefox heb ik nog niet geprobeerd.
Eindelijk, ook in Firefox werkt één en ander weer. :)

Laatst bewerkt:
WMS in groot verpakking? Goed idee. Eens even brainstormen met de baas. :D

-Leon

Ok, kijk even hoe het gaat. Als de Serious mass je helemaal niet bevalt dan bel je maar even. Dan mag je van mij de beste Gainer van dit moment wel een keer proberen. Dat is de Lean Gain! Qua samenstelling en kwaliteit de beste Gainer in de markt momenteel.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection staat bij de Whey Proteines op eenzame hoogte.:D

Is het ook goed als ik nog een bestelling plaats, moet ook nog een riem hebben dus die was ik al van plan om te bestellen van jullie.
Is deze goed? http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/Belt , heb een smalle heup.

Maar vind die serious mass helaas inderdaad weinig :( moet bij jullie huismerk blijven, dat blijft volgens mij voor voldoende kwaliteit staan.

Voila eerste bestelling geplaatst. Wachten to geld overgeschreven is en dan in blijde verwachting van isolaat en caseine!
Referentie nummer: 174087, hopelijk komen er nog wat samples mee.
Hebben jullie iets van dextrose ofzo?

Grts, Sky

WMS in groot verpakking? Goed idee. Eens even brainstormen met de baas. :D

-Leon

Top :thumbs:

Ik weet nog dat je een tijdje in dit topic zei dat jij zelf eens onder begeleiding 3 shakes van 75 gram WMS nam per dag. Ik neem nu 75 gram na de training. Zou ik voor de training ook al een van 75 gram dan kunnen nemen of is dit nadelig voor de insulinepiek die je creëert met de shake na de training?

De WMS loopt heel goed in de 2kg. een 5kg overwegen we nog niet echt, maar als er vraag naar is...... Punt is dat deze loopt bij vitargo ook niet echt goed loopt terwijl de 2kg dat wel doet. De Grape komt eind volgende week denk ik:) Schijnt inderdaad lekker te zijn!!:cool:

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ja WMS in grotere potten/emmer zou handig zijn :D
Die pot vliegt er door :p

Ook al eens gekeken voor andere shakers? Vind ze een beetje groot van opening :D

We zijn eigenlijk net geswitched naar deze omdat de andere snel kapot gingen.:D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

+1 Vooral omdat de WMS er doorheen vliegt. :)

Hmmm, de smileys werken ineens weer.
Dat wil zeggen, in Chrome werken ze, Firefox heb ik nog niet geprobeerd.
Eindelijk, ook in Firefox werkt één en ander weer. :)

Het komt uiteindelijk vanzelf goed!!:D

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Is het ook goed als ik nog een bestelling plaats, moet ook nog een riem hebben dus die was ik al van plan om te bestellen van jullie.
Is deze goed? http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/Belt , heb een smalle heup.

Maar vind die serious mass helaas inderdaad weinig :( moet bij jullie huismerk blijven, dat blijft volgens mij voor voldoende kwaliteit staan.

Als ik eerlijk ben dan zou ik een riem altijd in de winkel kopen zodat je goed de maat kunt kiezen:)

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Voila eerste bestelling geplaatst. Wachten to geld overgeschreven is en dan in blijde verwachting van isolaat en caseine!
Referentie nummer: 174087, hopelijk komen er nog wat samples mee.
Hebben jullie iets van dextrose ofzo?

Grts, Sky

Dank je, voor de bestelling!:) We hebben de Perfect Carbs en vanaf volgende week ook de Dextrose Professional. Deze komt in heerlijke smaken!

Laatst bewerkt:
Dus de riem is wat minder one-size fits all als er staat?:p hoe gaan we het dan doen met lean mass?

Top :thumbs:

Ik weet nog dat je een tijdje in dit topic zei dat jij zelf eens onder begeleiding 3 shakes van 75 gram WMS nam per dag. Ik neem nu 75 gram na de training. Zou ik voor de training ook al een van 75 gram dan kunnen nemen of is dit nadelig voor de insulinepiek die je creëert met de shake na de training?

Nee, dat is niet nadelig. Als je zwaar traint kun je het zeker proberen. Of de 75 gram dan verdelen tussen voor en tijdens en dan na nog eens 75 gram.:cool:

Beste B&F,

Ik vroeg me af voor wanneer de muscle marinade ongeveer wordt verwacht?

Dus de riem is wat minder one-size fits all als er staat?:p hoe gaan we het dan doen met lean mass?

Die had ik je beloofd toch(?) Belofte maakt schuld:D

PM mij het referentienummer maar even en de gewenste smaak dan regel ik morgenochtend de rest:)

De WMS loopt heel goed in de 2kg. een 5kg overwegen we nog niet echt, maar als er vraag naar is...... Punt is dat deze loopt bij vitargo ook niet echt goed loopt terwijl de 2kg dat wel doet. De Grape komt eind volgende week denk ik:) Schijnt inderdaad lekker te zijn!!:cool:

Morgen zal ik de Grape eens testen :D
Zal mijn bevindingen hier dan ook posten. :D
Hij ruikt in ieder geval al ongelofelijk lekker. :thumbs:

Zucht,

Mijn verlanglijstje word alleen maar langer en langer. :p
Zal toch echt een keuze moeten gaan maken welke supps ik nou de prioriteit ga geven bij de volgende bestelling. :D

Moeilijk, moeilijk...... :rolleyes:

Damm, waarom zijn julie zo aardig :p dan ga ik me schuldig voelen :p ik bestel wel knee wraps, hebben jullie nog iets :)

Morgen zal ik de Grape eens testen :D
Zal mijn bevindingen hier dan ook posten. :D
Hij ruikt in ieder geval al ongelofelijk lekker. :thumbs:

Laat het ons maar weten!:D

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Zucht,

Mijn verlanglijstje word alleen maar langer en langer. :p
Zal toch echt een keuze moeten gaan maken welke supps ik nou de prioriteit ga geven bij de volgende bestelling. :D

Moeilijk, moeilijk...... :rolleyes:

We blijven maar doorgaan:D er zit geen enkele rem meer op!:cool:

Ilco,

Lean Gain vs. Serious Mass..

Ondanks dat ik al een vermoeden heb welke jullie aanraden (:p), zou ik toch graag weten waarom. Mede omdat over SM ook veel goede verhalen te lezen zijn op de Amerikaanse boards en deze relatief gezien ook nog goedkoper is.

Damm, waarom zijn julie zo aardig :p dan ga ik me schuldig voelen :p ik bestel wel knee wraps, hebben jullie nog iets :)

Dat mag maar hoeft echt niet:) Als je knee wraps bestelt hoef je mij alleen even het referentienummer van die bestelling te geven via PM. (en de gewenste smaak) Dan regel ik het:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven