Bakie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer komen jullie t-shirts nou in andere maten?! Heb maat L nodig![]()

Beste B&F,
Ik vroeg me af voor wanneer de muscle marinade ongeveer wordt verwacht?

Vreemd dat ik geen reactie krijg op mijn vraag. Heb al een mailtje vanmiddag gestuurd met dezelfde vraag. Inmiddels ook een PM gestuurd en net hier mijn vraag gepost. Terwijl ik wel zie dat de andere leden wel een reactie krijgen. Is een normale vraag lijkt mij![]()

Vreemd dat ik geen reactie krijg op mijn vraag. Heb al een mailtje vanmiddag gestuurd met dezelfde vraag. Inmiddels ook een PM gestuurd en net hier mijn vraag gepost. Terwijl ik wel zie dat de andere leden wel een reactie krijgen. Is een normale vraag lijkt mij![]()
,Ze zullen het wel druk hebben.Waarschijnlijk hebben ze je post gemist, kan gebeuren.
Even opnieuw je vraag stellen en/of een pm sturen, dan zal het allemaal wel goed komen.![]()

je had pas geleden samples naar mij gestuurd maar volgensmij heb je ze verkeerd verzonden ofso ik wacht nu al bestwel lang. maar heb nog geen samples ontvangen
voel me beetje geboort ... .
maar dat hoeft niet want ik vertrouw julie ! maar ehm kan je het miss nakijken ofso want dit zijn mijn gegeven adress: h andriessenweg 40 plaats almere poscode 1323ep Provincie Flevoland .je had pas geleden samples naar mij gestuurd maar volgensmij heb je ze verkeerd verzonden ofso ik wacht nu al bestwel lang. maar heb nog geen samples ontvangenvoel me beetje geboort ... .
maar dat hoeft niet want ik vertrouw julie ! maar ehm kan je het miss nakijken ofso want dit zijn mijn gegeven adress: ********************** .
ik hoop echt dat julie anders nog wat samples kunnen versturen ofso .. want kheb ze blijkbaar niet gekregen ..
Mvg Karwan..

Wanneer komen jullie t-shirts nou in andere maten?! Heb maat L nodig![]()

b&f heb iets van 6 potten totaal van whey isolaat banana genomen maar heb nu een pot wat een andere smaak heeft, het heeft de smaak van whey caseine banana.
Weet je misschien waarom?

Ik had je post gewoon even gemist

Mijn PM werd ook niet beantwoord,Ze zullen het wel druk hebben.
Geen excuus, gewoon dommigheid
je had pas geleden samples naar mij gestuurd maar volgensmij heb je ze verkeerd verzonden ofso ik wacht nu al bestwel lang. maar heb nog geen samples ontvangenvoel me beetje geboort ... .
maar dat hoeft niet want ik vertrouw julie ! maar ehm kan je het miss nakijken ofso want dit zijn mijn gegeven adress: h andriessenweg 40 plaats almere poscode 1323ep Provincie Flevoland .
ik hoop echt dat julie anders nog wat samples kunnen versturen ofso .. want kheb ze blijkbaar niet gekregen ..
Mvg Karwan..

Eergister Whey Perfection Cookies en cream besteld, gister binnen en hij is lekker
Top service!![]()

Het is alweer vijdag, dagen vliegen voorbij vooral als je het druk hebt.
Leon/ Ilco paar vraagjes
Lees paar post terug dat B&F stelt dat Lean Gain momenteel de beste in zijn soort op de markt is.
Ik gebruik nu momenteel nutrabolics Iso Gainer maar heb wel getwijfeld tussen Iso en Lean Gainer, is Lean Gainer beter dan Iso Gainer? En zo ja waarom dan wel daar ben ik heel benieuwd naar.
L- glutamine ik heb nu de nieuwe B&F's N - Acetyl L-Glutamine op dit moment, nu weet ik dat L-Glutamine AKG een 10x sterkere verbing heeft dan de gewone maar hoeveel is de N Acetyl versie sterker dan de gewone?
De toevoegingen in Isogainer zijn perfect. De koolhydraat-eiwit verhouding in Lean Gain weer iets beter. Het zal al met al niet veel uitmaken.
Mooie weekaanbiedingen! Welke raad je aan? Beta, Creatine of muscle en pump?
Alle drie is beetje teveel van het goede![]()

Opeens viel het kwartje, in een visioen verschenen, dit is waar de wereld al zo lang op zit te wachten:
Whey Perfection met
ROZE KOEKEN SMAAK
Dat is wel een goeie. Die zoete dingen?Nou, daar heb je wel een puntjeDe toevoegingen in Isogainer zijn perfect. De koolhydraat-eiwit verhouding in Lean Gain weer iets beter. Het zal al met al niet veel uitmaken.
Ik heb mij laten adviseren in deze en er is mijn toen uitgelegd dat N-Acetyl nog weer beter is al de AKG. Hoeveel dit scheelt met de AKG in "x" of % weet ik eigenlijk niet. Iets om op te zoeken![]()
Zal het dus effe gaan uittesten de lean Gainer vs Isogainer, komt goed en ik hou je op de hoogte.