Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komen jullie t-shirts nou in andere maten?! Heb maat L nodig :D

Ben net van M naar L gegaan dus XL duurt nog wel ff:p

b&f heb iets van 6 potten totaal van whey isolaat banana genomen maar heb nu een pot wat een andere smaak heeft, het heeft de smaak van whey caseine banana.
Weet je misschien waarom?

Beste B&F,

Ik vroeg me af voor wanneer de muscle marinade ongeveer wordt verwacht?

Vreemd dat ik geen reactie krijg op mijn vraag. Heb al een mailtje vanmiddag gestuurd met dezelfde vraag. Inmiddels ook een PM gestuurd en net hier mijn vraag gepost. Terwijl ik wel zie dat de andere leden wel een reactie krijgen. Is een normale vraag lijkt mij ???

Vreemd dat ik geen reactie krijg op mijn vraag. Heb al een mailtje vanmiddag gestuurd met dezelfde vraag. Inmiddels ook een PM gestuurd en net hier mijn vraag gepost. Terwijl ik wel zie dat de andere leden wel een reactie krijgen. Is een normale vraag lijkt mij ???

Waarschijnlijk hebben ze je post gemist, kan gebeuren. :)

Even opnieuw je vraag stellen en/of een pm sturen, dan zal het allemaal wel goed komen. ;)

Mijn PM werd ook niet beantwoord :( ,Ze zullen het wel druk hebben.

Waarschijnlijk hebben ze je post gemist, kan gebeuren. :)

Even opnieuw je vraag stellen en/of een pm sturen, dan zal het allemaal wel goed komen. ;)

Er staat in mijn post dat ik inmiddels al een PM had gestuurd en een mailtje vanmiddag rond 15:00 ;)

Ja, ik heb samples naar je verzonden per post.
je had pas geleden samples naar mij gestuurd maar volgensmij heb je ze verkeerd verzonden ofso ik wacht nu al bestwel lang. maar heb nog geen samples ontvangen :( voel me beetje geboort ... .:( maar dat hoeft niet want ik vertrouw julie ! maar ehm kan je het miss nakijken ofso want dit zijn mijn gegeven adress: h andriessenweg 40 plaats almere poscode 1323ep Provincie Flevoland .
ik hoop echt dat julie anders nog wat samples kunnen versturen ofso .. want kheb ze blijkbaar niet gekregen ..

Mvg Karwan..

Geduld is een schone zaak!

De tantjes, ze zijn gister middag verzonden. Niet zo ongeduldig. (Geldt voor ook voor 2 post boven je)

En haal even je adres weg, is niet zo slim.

Laatst bewerkt:
je had pas geleden samples naar mij gestuurd maar volgensmij heb je ze verkeerd verzonden ofso ik wacht nu al bestwel lang. maar heb nog geen samples ontvangen :( voel me beetje geboort ... .:( maar dat hoeft niet want ik vertrouw julie ! maar ehm kan je het miss nakijken ofso want dit zijn mijn gegeven adress: ********************** .
ik hoop echt dat julie anders nog wat samples kunnen versturen ofso .. want kheb ze blijkbaar niet gekregen ..

Mvg Karwan..

Als het per post verstuurd moet worden, kan het wat langer duren.

En als je fanmail wilt, dan moet je vooral hier je adres laten staan.... :D

Laatst bewerkt:
@Krimpie, dan moet je ook even jouw quote aanpassen ;)

Wanneer komen jullie t-shirts nou in andere maten?! Heb maat L nodig :D

We hebben hele grote aantallen xl en geen L zag ik. Hmmm, zal eens vragen hoe dat zit:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

b&f heb iets van 6 potten totaal van whey isolaat banana genomen maar heb nu een pot wat een andere smaak heeft, het heeft de smaak van whey caseine banana.
Weet je misschien waarom?

De Micellar zit in emmertje en de Isolaat in potten (roundpacker)

De Isolaat Banaan is net 2 dagen binnen, misschien dat de smaak ietsje anders is als de vorige. Ik zal het zo even checken:)

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Foutje:cool: Ik had je post gewoon even gemist:rolleyes:

We krijgen de Muscle Marinade van de aanbieding denk ik maandag binnen.:)

Zie ook je PM. Excuses voor mijn late reactie!!

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Mijn PM werd ook niet beantwoord :( ,Ze zullen het wel druk hebben.

Druk of niet druk, ik beantwoord altijd mijn PM's. Ik heb ze gewoon gemist:rolleyes: Geen excuus, gewoon dommigheid:D

PM is inmiddels beantwoord.

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

je had pas geleden samples naar mij gestuurd maar volgensmij heb je ze verkeerd verzonden ofso ik wacht nu al bestwel lang. maar heb nog geen samples ontvangen :( voel me beetje geboort ... .:( maar dat hoeft niet want ik vertrouw julie ! maar ehm kan je het miss nakijken ofso want dit zijn mijn gegeven adress: h andriessenweg 40 plaats almere poscode 1323ep Provincie Flevoland .

Mvg Karwan..

De samples komen vandaag aan met de post. Wacht vandaag nog even af en stuur mij anders een PM:)

Eergister Whey Perfection Cookies en cream besteld, gister binnen en hij is lekker :zuip:

Top service! :thumbs:

Het is alweer vijdag, dagen vliegen voorbij vooral als je het druk hebt.:D

Leon/ Ilco paar vraagjes
Lees paar post terug dat B&F stelt dat Lean Gain momenteel de beste in zijn soort op de markt is.
Ik gebruik nu momenteel nutrabolics Iso Gainer maar heb wel getwijfeld tussen Iso en Lean Gainer, is Lean Gainer beter dan Iso Gainer? En zo ja waarom dan wel daar ben ik heel benieuwd naar.

L- glutamine ik heb nu de nieuwe B&F's N - Acetyl L-Glutamine op dit moment, nu weet ik dat L-Glutamine AKG een 10x sterkere verbing heeft dan de gewone maar hoeveel is de N Acetyl versie sterker dan de gewone?

Mooie weekaanbiedingen! Welke raad je aan? Beta, Creatine of muscle en pump?
Alle drie is beetje teveel van het goede :p

Opeens viel het kwartje, in een visioen verschenen, dit is waar de wereld al zo lang op zit te wachten:

Whey Perfection met

ROZE KOEKEN SMAAK

Eergister Whey Perfection Cookies en cream besteld, gister binnen en hij is lekker :zuip:

Top service! :thumbs:

Dank je, eenmaal aan de whey Perfection nooit meer iets anders!:D

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Het is alweer vijdag, dagen vliegen voorbij vooral als je het druk hebt.:D

Leon/ Ilco paar vraagjes
Lees paar post terug dat B&F stelt dat Lean Gain momenteel de beste in zijn soort op de markt is.
Ik gebruik nu momenteel nutrabolics Iso Gainer maar heb wel getwijfeld tussen Iso en Lean Gainer, is Lean Gainer beter dan Iso Gainer? En zo ja waarom dan wel daar ben ik heel benieuwd naar.

L- glutamine ik heb nu de nieuwe B&F's N - Acetyl L-Glutamine op dit moment, nu weet ik dat L-Glutamine AKG een 10x sterkere verbing heeft dan de gewone maar hoeveel is de N Acetyl versie sterker dan de gewone?

Nou, daar heb je wel een puntje:D De toevoegingen in Isogainer zijn perfect. De koolhydraat-eiwit verhouding in Lean Gain weer iets beter. Het zal al met al niet veel uitmaken.

Ik heb mij laten adviseren in deze en er is mijn toen uitgelegd dat N-Acetyl nog weer beter is al de AKG. Hoeveel dit scheelt met de AKG in "x" of % weet ik eigenlijk niet. Iets om op te zoeken:D

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Mooie weekaanbiedingen! Welke raad je aan? Beta, Creatine of muscle en pump?
Alle drie is beetje teveel van het goede :p

Muscle & Pump, hier krijgen wel heel goede reacties op. Dank je, voor het compliment:)

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Opeens viel het kwartje, in een visioen verschenen, dit is waar de wereld al zo lang op zit te wachten:

Whey Perfection met

ROZE KOEKEN SMAAK

:D Dat is wel een goeie. Die zoete dingen?

Nou, daar heb je wel een puntje:D De toevoegingen in Isogainer zijn perfect. De koolhydraat-eiwit verhouding in Lean Gain weer iets beter. Het zal al met al niet veel uitmaken.

Ik heb mij laten adviseren in deze en er is mijn toen uitgelegd dat N-Acetyl nog weer beter is al de AKG. Hoeveel dit scheelt met de AKG in "x" of % weet ik eigenlijk niet. Iets om op te zoeken:D

Oke thanx voor je antwoord.:) Zal het dus effe gaan uittesten de lean Gainer vs Isogainer, komt goed en ik hou je op de hoogte.

Laatst bewerkt:
:heart::heart::heart:Roze koeken:heart::heart::heart:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven