FlyingDan
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Je weet waar dat roze van gemaakt is, he?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Durf het bijna niet te vragen? We hebben hele grote aantallen xl en geen L zag ik. Hmmm, zal eens vragen hoe dat zit
---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------
De Micellar zit in emmertje en de Isolaat in potten (roundpacker)
De Isolaat Banaan is net 2 dagen binnen, misschien dat de smaak ietsje anders is als de vorige. Ik zal het zo even checken
---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------
FoutjeIk had je post gewoon even gemist
We krijgen de Muscle Marinade van de aanbieding denk ik maandag binnen.
Zie ook je PM. Excuses voor mijn late reactie!!
---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------
Druk of niet druk, ik beantwoord altijd mijn PM's. Ik heb ze gewoon gemistGeen excuus, gewoon dommigheid
PM is inmiddels beantwoord.
---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------
De samples komen vandaag aan met de post. Wacht vandaag nog even af en stuur mij anders een PM![]()
kan je ze mischien opnieuw versturen want ik wil echt graag die samples echt sorry dat ik zoveel zuer maar ik wacht al bijna 3dagen op samples... Maarja hoop dat je war kan regelenen mvg karwanHee leon ik heb ze vandaag nogsteeds niet gekregenkan je ze mischien opnieuw versturen want ik wil echt graag die samples echt sorry dat ik zoveel zuer maar ik wacht al bijna 3dagen op samples... Maarja hoop dat je war kan regelenen mvg karwan
Hee leon ik heb ze vandaag nogsteeds niet gekregenkan je ze mischien opnieuw versturen want ik wil echt graag die samples echt sorry dat ik zoveel zuer maar ik wacht al bijna 3dagen op samples... Maarja hoop dat je war kan regelenen mvg karwan
Hee leon ik heb ze vandaag nogsteeds niet gekregenkan je ze mischien opnieuw versturen want ik wil echt graag die samples echt sorry dat ik zoveel zuer maar ik wacht al bijna 3dagen op samples... Maarja hoop dat je war kan regelenen mvg karwan
) zijn goed te eten.Hey me bestelling is binnen super snelle levering zoals we gewend zijn. Kan niet wachten tot ik de noxi pro kan testen. Protein bars gelijk naar binnen gewerkt (2 stuks) zijn goed te eten.
Alleen zijn er wel een paar probleempjes.
- ik had Beta alanine pure besteld ,maar kreeg de caps versie. (maakt opzich niet zo heel veel uit denk ik).
- citrullin malaat potje kleeft als een malle.
- ik had voor €102,18 besteld en op de Factuur staat
+Protein Perfection Mix sample
+Gratis Bidon t.w.v. €2,95
+Vet percentage meter t.w.v €6,50
Maar geen van de 3 zat in de doos, waren deze uit voorraad.? Staat niet aangegeven op de Factuur. Wel staat aangegeven dat de samples van whey perfection die ik wou proberen op zijn.(kan gebeuren.)
Referentie nummer: 174375

Hey Leon,
De FUBAR van Fusion is dat de Amerikaanse versie?
Grt

Hey me bestelling is binnen super snelle levering zoals we gewend zijn. Kan niet wachten tot ik de noxi pro kan testen. Protein bars gelijk naar binnen gewerkt (2 stuks) zijn goed te eten.
Alleen zijn er wel een paar probleempjes.
- ik had Beta alanine pure besteld ,maar kreeg de caps versie. (maakt opzich niet zo heel veel uit denk ik).
- citrullin malaat potje kleeft als een malle.
- ik had voor €102,18 besteld en op de Factuur staat
+Protein Perfection Mix sample
+Gratis Bidon t.w.v. €2,95
+Vet percentage meter t.w.v €6,50
Maar geen van de 3 zat in de doos, waren deze uit voorraad.? Staat niet aangegeven op de Factuur. Wel staat aangegeven dat de samples van whey perfection die ik wou proberen op zijn.(kan gebeuren.)
Referentie nummer: 174375
Gaan we nu direct nasturen inclusief de juiste beta-alanine!
Dit had ik ook bij de mijne. Gewoon even met een natte doek over gegaan en verder niks aan de hand.![]()

Heeft iemand ervaring met hmb van body&fitshop?
Zo weer bestelling plaatsen![]()

Heb weer wat geoorderd! WMS en HMB en hopen dat het net zo Goed is wat iederee zegt!
Body&fitshop zouden jullie wat verschillende smaken sample's of pre work out er bij willen doen? a.u.b dit is mijn Referentie nummer: 174707
Alvast bedankt

.Super bedankt B&F ,foutje kan gebeuren jullie zullen altijd mij nummer 1 supplementen boer blijven.
Excuses nog voor extra werk.

De Micellar zit in emmertje en de Isolaat in potten (roundpacker)
De Isolaat Banaan is net 2 dagen binnen, misschien dat de smaak ietsje anders is als de vorige. Ik zal het zo even checken