Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi b&f
ik heb een vraagje over creatine ethyl ester en n-acetyl l-glutamine
ik neem deze alle 2 maar deze zijn heeeeel zuur van smaak
ik probeerde het al met fruitsap , een sportdrankje maar tgaat echt niet makkelijk naar binnen zijn er aanraders waar je dit mee kan drinken? en mag je deze samengooien?
grts annootjen

Ik heb ook N-Acetyl L Glutamine en ik meng heb met
http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/olimp-supplements/dextrex-juice dat is best te drinken.:)

kheb het zonet eens in een mengeling met perfect carbs gesmeten die ik vandaag binnen kreeg en dit valt ook redelijk mee :) toch bedankt e
grts!

Ja perfect carbs kan ook beetje hetzelfde, maar met carbs is het best wel te doen. Sucses verder met je doelstellingen.:)

Kan je van Result puistjes krijgen?

Ik wil graag BCAA's kopen voor tussen mijn KT en cardio in.
Nu kom ik 3 verschillende tegen op jullie site en vraag mij af wat het verschil is en qua prijs:

*Ultra-Micronized BCAA poeder
*BCAA Pure Caps
*Pure Muscle BCAA

Ik ben 72kg en 179cm lang. Hoeveel caps moet ik nemen van die Pure Caps per keer?
Wat is het verschil tussen deze bovenstaande BCAA's. Bij de Pure Muscle BCAA staat het aantal doseringen. Hoeveel doseringen haal ik uit Ultra-Micronized BCAA poeder en de BCAA Pure Caps?

Sommige mensen reageren er inderdaad wat sterker op, en krijgen bultjes op de rug en op de borst, maar normaliter trekt dat wel weer weg als je het product niet meer gebruikt.

+1 Ik wist niet dat het hierdoor kwam. Maar ik had inderdaad paar kleine bultjes (mini puistjes) op mijn borst. Nu na een week op Orotate te zitten heb ik hier geen last meer van.

argh waar blijft de postbode :D

nvm is er al, weer netjes opgelost b&F :thumb:

Laatst bewerkt:
Hey B&F krijgen jullie nog MyoFusion CnC ? Ik heb er erg goede dingen over gehoord..

Juj legale drugs :D
Maar lijkt mij gewoon een Redbull, Burn ofzoiets?

het is nu al 4de dag nog steeds geen samples ontvangen ik denk dat ze verkeerd zijn verstuurd ... kunnen julie het niet opnieuw versturen b&f??
ik hoop snel een reactie terug te krijgen Mvg Karwan

hey b%f,

ik heb gister een bestelling geplaats met alleen wat sample's. alleen vandaag nog niet binnen. Dit is niet zoon probleem maar zou dat kunnen dat ik het nog niet heb omdat het maar een kleine bestelling is?

m.v.g. :)

Nee, heeft niets met de ordergrootte te maken. Daar kijken we niets eens naar. We printen op nummer:cool: Wacht even af en PM mij anders maandag even. Samples kunnen trouwens ook per gewone post komen.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

De samples komen per post, dus niet per pakketje die door een tnt medewerker word afgeleverd.
Helaas loopt tnt soms door drukte hierin een beetje achter en word het een postdag later bezorgd, dus morgen.
Don't worry kerel hoe langer je ergens op moet wachten des te lekkerder is het, in geval van je samples des te beter werkt het.:)

En voor ik het vergeet: NICE WEEKEND HULKIES:D

Een beetje laat maar. Jij ook een...NICE Weekend!!

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Zo net noxipro getest en man wat heb ik lekker getraint. Is echt een top product vond hem beter als crack, en het is serieus nog lekker ook.
Ik had minder rust nodig, kon zwaarder in gewichten meer herhalingen
zeker een aanrader.

De Noxipro voldoet aan de verwachtingen. Mooi resultaat!

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

hoi b&f
ik heb een vraagje over creatine ethyl ester en n-acetyl l-glutamine
ik neem deze alle 2 maar deze zijn heeeeel zuur van smaak
ik probeerde het al met fruitsap , een sportdrankje maar tgaat echt niet makkelijk naar binnen zijn er aanraders waar je dit mee kan drinken? en mag je deze samengooien?
grts annootjen

Klopt, eigenschappen van het product. De opname is wel beter dus even doorbijten:cool: Mengen met Dextrose Professional of Anabolic WMS werkt perfect.:) Ze mogen inderdaad samen.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Ja, werkt perfect!

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Ik wil graag BCAA's kopen voor tussen mijn KT en cardio in.
Nu kom ik 3 verschillende tegen op jullie site en vraag mij af wat het verschil is en qua prijs:

*Ultra-Micronized BCAA poeder
*BCAA Pure Caps
*Pure Muscle BCAA

Ik ben 72kg en 179cm lang. Hoeveel caps moet ik nemen van die Pure Caps per keer?
Wat is het verschil tussen deze bovenstaande BCAA's. Bij de Pure Muscle BCAA staat het aantal doseringen. Hoeveel doseringen haal ik uit Ultra-Micronized BCAA poeder en de BCAA Pure Caps?

In theorie allemaal hetzelfde BCAA in de 2:1:1 verhouding.:cool: De ultra Micronized is fijner als de Pure muscle waardoor deze iets beter oplost en sneller opneemt. Dit is een aparte kwaliteit:) De capsules spreken voor zich, lekker makkelijk in te nemen, alleen in verhouding iets duurder als poeder per gram.:)

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Hey B&F krijgen jullie nog MyoFusion CnC ? Ik heb er erg goede dingen over gehoord..

Ik denk dat je de nieuwe Myofusio Hydro bedoelt? Die hebben we inderdaad: klik hier

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

argh waar blijft de postbode :D

nvm is er al, weer netjes opgelost b&F :thumb:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Dit spul werkt zo goed:
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/ergogenix/clearshot
Ik had voor 12,90 24 shots. niet normaal wat dit spul met je doet!
Het voelt voor mij als een lichte drugs waardoor je alles leuk gaat vinden :D

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Dit is niet normaal hoe goed dit voor mij werkt, tis gewoon eerder een lichte drugs

We hebben nu inderdaad een leuke aanbieding met de Clearshot. En het werkt als een raket:D

Clearshot

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

het is nu al 4de dag nog steeds geen samples ontvangen ik denk dat ze verkeerd zijn verstuurd ... kunnen julie het niet opnieuw versturen b&f??
ik hoop snel een reactie terug te krijgen Mvg Karwan

Ik heb ze zelf ingepakt, vreemd inderdaad:rolleyes: Maar goed, ik zal ze je maandag in een doosje nasturen zodat ik de trace in de gaten kan houden.
Wat was het referentienummer ook al weer?

Juj legale drugs :D
Maar lijkt mij gewoon een Redbull, Burn ofzoiets?

nee helemaal niet, tis eerder een sammenstelling van party/pepdrugs en 2liter energy drink.

Alleen het enige nadeel is dat je hem rustig op moet drinken, anders voel je je keel licht branden.

Ben je thuis loopt je even snel na boven kom je beneden en ligt er een briefje van de TNT op de mat hatelijk!

Valt Creapure creatine te mixen met whey perfection ?

Slingshot - Axis Labs

870gram voor 14,90?WOW;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven