AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat clearshot wat?

Zojuist heb ik de Clearshot gebruikt bij mijn training.
Je merkt dat je er een flinke stoot energie van krijgt, dus de werking van het product is :thumbs:

Ik had in de verwachting liggen, dat het product te vergelijken is met Red Bull, maar ik moet toegeven dat het een stuk beter werkt dan Red Bull. :D

krimpie hoeveel geef jij per maand aan supps uit bij b&f? :P

hey b%f,

ik heb gister een bestelling geplaats met alleen wat sample's. alleen vandaag nog niet binnen. Dit is niet zoon probleem maar zou dat kunnen dat ik het nog niet heb omdat het maar een kleine bestelling is?

m.v.g. :)

Zojuist heb ik de Clearshot gebruikt bij mijn training.
Je merkt dat je er een flinke stoot energie van krijgt, dus de werking van het product is :thumbs:

Ik had in de verwachting liggen, dat het product te vergelijken is met Red Bull, maar ik moet toegeven dat het een stuk beter werkt dan Red Bull. :D
Wat is een flinke stoot energie? Gewoon een gemiddelde preworkout of beter of minder dan dat?

krimpie hoeveel geef jij per maand aan supps uit bij b&f? :P

Gemiddeld genomen? Ik denk zo'n 100-150 euro per maand.
De ene keer wat meer, de andere keer wat minder, net wat ik nodig heb en/of wil hebben om te proberen. :)

Wat is een flinke stoot energie? Gewoon een gemiddelde preworkout of beter of minder dan dat?

Ik wil niet zover gaan om Clearshot te vergelijken met een pwo.
Het is eerder te vergelijken met een goeie dosis taurine of een paar blikjes Red Bull.

Het product bevat ook:
L-Citrulline Malate
Zingerone
Caffeine
Dimethylpentylamine

Laatst bewerkt:
Gemiddeld genomen? Ik denk zo'n 100-150 euro per maand.
De ene keer wat meer, de andere keer wat minder, net wat ik nodig heb en/of wil hebben om te proberen. :)
Hahaha serieus joh? Je weet het zelf ook wel, maar dat is zo'n verspilling van je geld. Probeer is een maand nog beter te eten en gebruik helemaal geen supplementen, ik durf te wedden dat je resultaten beter zijn en het scheelt je 1800 euro per jaar..

Hahaha serieus joh? Je weet het zelf ook wel, maar dat is zo'n verspilling van je geld. Probeer is een maand nog beter te eten en gebruik helemaal geen supplementen, ik durf te wedden dat je resultaten beter zijn en het scheelt je 1800 euro per jaar..

Mijn voeding is redelijk op orde, en ik vind het altijd interessant om diverse soorten supplementen te gebruiken, al is het maar als een extra aanvulling op de training.

Mijn uitgave is ook gemiddeld genomen, en ligt er gewoon aan wat ik nodig heb of wat ik graag een keer wil proberen.

Ach, besparen.... als ik zou willen besparen, dan zou ik ook minder auto/motor kunnen rijden, maar dat doe ik ook niet.
Zo heeft iedereen zijn of haar eigen prioriteiten, en besparen hoort daar voor mij voorlopig nog niet bij. :p

We hebben hele grote aantallen xl en geen L zag ik. Hmmm, zal eens vragen hoe dat zit:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

De Micellar zit in emmertje en de Isolaat in potten (roundpacker)

De Isolaat Banaan is net 2 dagen binnen, misschien dat de smaak ietsje anders is als de vorige. Ik zal het zo even checken:)
---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Foutje:cool: Ik had je post gewoon even gemist:rolleyes:

We krijgen de Muscle Marinade van de aanbieding denk ik maandag binnen.:)

Zie ook je PM. Excuses voor mijn late reactie!!

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Druk of niet druk, ik beantwoord altijd mijn PM's. Ik heb ze gewoon gemist:rolleyes: Geen excuus, gewoon dommigheid:D

PM is inmiddels beantwoord.

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

De samples komen vandaag aan met de post. Wacht vandaag nog even af en stuur mij anders een PM:)

het is nu 8uur bijna .. heb nog steeds niks gekregen ben de heledag aan het wachten op de samples .. maar maakt niet uit hoe kunnen we dit nu afhandelen bodyenfitshop morgen word dag 4 ... dat ik het niet heb ontvangen kunnen julie het niet nog een x sturen ? de pre workout samples en de whey perfection .. ?:D Ps ik blijf julie de beste vinden want julie hebben altijd oplossingen ! !

Referentie nummer: 174811

het is nu 8uur bijna .. heb nog steeds niks gekregen ben de heledag aan het wachten op de samples .. maar maakt niet uit hoe kunnen we dit nu afhandelen bodyenfitshop morgen word dag 4 ... dat ik het niet heb ontvangen kunnen julie het niet nog een x sturen ? de pre workout samples en de whey perfection .. ?:D Ps ik blijf julie de beste vinden want julie hebben altijd oplossingen ! !

De samples komen per post, dus niet per pakketje die door een tnt medewerker word afgeleverd.
Helaas loopt tnt soms door drukte hierin een beetje achter en word het een postdag later bezorgd, dus morgen.
Don't worry kerel hoe langer je ergens op moet wachten des te lekkerder is het, in geval van je samples des te beter werkt het.:)

En voor ik het vergeet: NICE WEEKEND HULKIES:D

True.. Besteedt de helft aan sups en koop van de rest kilo's biefstukken en rijst, gegarandeerd meer resultaat.

Blijft natuurlijk ieders eigen keuze! :p

Vanmiddag mijn bestelling noxipro binnengekregen (gister besteld).

Meteen een serving geprobeerd... Wat een POMP, voelde me licht, licht in de zin van dat ik me armen en benen niet voelde en dus leek het wel alsof ik zweefde, gewichten voelde lichter aan, maar heb niet teveel gedaan anders ga je het overdone doen en dan krijg je blessures :D.

Erg goed product dus!

Ik vind het ook een heel fijn product. Alleen voel k me nog wel wazig paar uur na de training. Maar dat zou ook kunnen doordat ik me benen getraind heb xD

Zo net noxipro getest en man wat heb ik lekker getraint. Is echt een top product vond hem beter als crack, en het is serieus nog lekker ook.
Ik had minder rust nodig, kon zwaarder in gewichten meer herhalingen zeker een aanrader.

True.. Besteedt de helft aan sups en koop van de rest kilo's biefstukken en rijst, gegarandeerd meer resultaat.

Blijft natuurlijk ieders eigen keuze! :p

Idd maar denk dat BB en supplementen ook echt een uit de hand gelopen hobby is :). En trouwens de één geeft zijn geld uit aan modeltreintjes ofzo en wij op dit forum aan supplementen terwijl we zeker weten dat je nog het meeste rendement haalt uit veel goede schone echte voeding. Het zit ook tussen de oren, hobby moet leuk blijven en misschien treed er wel placebo-effect op.

Idd maar denk dat BB en supplementen ook echt een uit de hand gelopen hobby is :). En trouwens de één geeft zijn geld uit aan modeltreintjes ofzo en wij op dit forum aan supplementen terwijl we zeker weten dat je nog het meeste rendement haalt uit veel goede schone echte voeding. Het zit ook tussen de oren, hobby moet leuk blijven en misschien treed er wel placebo-effect op.

Don't get me wrong, ook ik geef geld uit aan supplementen. Wat ik alleen probeer aan te geven is dat meer niet altijd beter is. Voor zoveel geld kun je met echte voeding stukken sneller groeien, en dat is toch wat we uiteindelijk allemaal willen of niet? ;)

hoi b&f
ik heb een vraagje over creatine ethyl ester en n-acetyl l-glutamine
ik neem deze alle 2 maar deze zijn heeeeel zuur van smaak
ik probeerde het al met fruitsap , een sportdrankje maar tgaat echt niet makkelijk naar binnen zijn er aanraders waar je dit mee kan drinken? en mag je deze samengooien?
grts annootjen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven