Bia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is een flinke stoot energie? Gewoon een gemiddelde preworkout of beter of minder dan dat?Zojuist heb ik de Clearshot gebruikt bij mijn training.
Je merkt dat je er een flinke stoot energie van krijgt, dus de werking van het product is
Ik had in de verwachting liggen, dat het product te vergelijken is met Red Bull, maar ik moet toegeven dat het een stuk beter werkt dan Red Bull.![]()
krimpie hoeveel geef jij per maand aan supps uit bij b&f?![]()

Wat is een flinke stoot energie? Gewoon een gemiddelde preworkout of beter of minder dan dat?
Hahaha serieus joh? Je weet het zelf ook wel, maar dat is zo'n verspilling van je geld. Probeer is een maand nog beter te eten en gebruik helemaal geen supplementen, ik durf te wedden dat je resultaten beter zijn en het scheelt je 1800 euro per jaar..Gemiddeld genomen? Ik denk zo'n 100-150 euro per maand.
De ene keer wat meer, de andere keer wat minder, net wat ik nodig heb en/of wil hebben om te proberen.![]()
Hahaha serieus joh? Je weet het zelf ook wel, maar dat is zo'n verspilling van je geld. Probeer is een maand nog beter te eten en gebruik helemaal geen supplementen, ik durf te wedden dat je resultaten beter zijn en het scheelt je 1800 euro per jaar..

We hebben hele grote aantallen xl en geen L zag ik. Hmmm, zal eens vragen hoe dat zit
---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------
De Micellar zit in emmertje en de Isolaat in potten (roundpacker)
De Isolaat Banaan is net 2 dagen binnen, misschien dat de smaak ietsje anders is als de vorige. Ik zal het zo even checken
---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------
FoutjeIk had je post gewoon even gemist
We krijgen de Muscle Marinade van de aanbieding denk ik maandag binnen.
Zie ook je PM. Excuses voor mijn late reactie!!
---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------
Druk of niet druk, ik beantwoord altijd mijn PM's. Ik heb ze gewoon gemistGeen excuus, gewoon dommigheid
PM is inmiddels beantwoord.
---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------
De samples komen vandaag aan met de post. Wacht vandaag nog even af en stuur mij anders een PM![]()
Ps ik blijf julie de beste vinden want julie hebben altijd oplossingen ! !het is nu 8uur bijna .. heb nog steeds niks gekregen ben de heledag aan het wachten op de samples .. maar maakt niet uit hoe kunnen we dit nu afhandelen bodyenfitshop morgen word dag 4 ... dat ik het niet heb ontvangen kunnen julie het niet nog een x sturen ? de pre workout samples en de whey perfection .. ?Ps ik blijf julie de beste vinden want julie hebben altijd oplossingen ! !

Hahaha serieus joh? Je weet het zelf ook wel, maar dat is zo'n verspilling van je geld. Probeer is een maand nog beter te eten en gebruik helemaal geen supplementen, ik durf te wedden dat je resultaten beter zijn en het scheelt je 1800 euro per jaar..

True.. Besteedt de helft aan sups en koop van de rest kilo's biefstukken en rijst, gegarandeerd meer resultaat.
Blijft natuurlijk ieders eigen keuze!![]()

Vanmiddag mijn bestelling noxipro binnengekregen (gister besteld).
Meteen een serving geprobeerd... Wat een POMP, voelde me licht, licht in de zin van dat ik me armen en benen niet voelde en dus leek het wel alsof ik zweefde, gewichten voelde lichter aan, maar heb niet teveel gedaan anders ga je het overdone doen en dan krijg je blessures.
Erg goed product dus!
True.. Besteedt de helft aan sups en koop van de rest kilo's biefstukken en rijst, gegarandeerd meer resultaat.
Blijft natuurlijk ieders eigen keuze!![]()
. En trouwens de één geeft zijn geld uit aan modeltreintjes ofzo en wij op dit forum aan supplementen terwijl we zeker weten dat je nog het meeste rendement haalt uit veel goede schone echte voeding. Het zit ook tussen de oren, hobby moet leuk blijven en misschien treed er wel placebo-effect op.Idd maar denk dat BB en supplementen ook echt een uit de hand gelopen hobby is. En trouwens de één geeft zijn geld uit aan modeltreintjes ofzo en wij op dit forum aan supplementen terwijl we zeker weten dat je nog het meeste rendement haalt uit veel goede schone echte voeding. Het zit ook tussen de oren, hobby moet leuk blijven en misschien treed er wel placebo-effect op.