kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen het enige nadeel is dat je hem rustig op moet drinken, anders voel je je keel licht branden.

aah echt bedankt man ik hoop dat je wat lueke pre workout samples stuurt en nog wat whey perfection ofso ..Nee, heeft niets met de ordergrootte te maken. Daar kijken we niets eens naar. We printen op nummerWacht even af en PM mij anders maandag even. Samples kunnen trouwens ook per gewone post komen.
---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------
Dank je!!
---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------
Een beetje laat maar. Jij ook een...NICE Weekend!!
---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------
De Noxipro voldoet aan de verwachtingen. Mooi resultaat!
---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------
Klopt, eigenschappen van het product. De opname is wel beter dus even doorbijtenMengen met Dextrose Professional of Anabolic WMS werkt perfect.
Ze mogen inderdaad samen.
---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------
Ja, werkt perfect!
---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------
In theorie allemaal hetzelfde BCAA in de 2:1:1 verhouding.De ultra Micronized is fijner als de Pure muscle waardoor deze iets beter oplost en sneller opneemt. Dit is een aparte kwaliteit
De capsules spreken voor zich, lekker makkelijk in te nemen, alleen in verhouding iets duurder als poeder per gram.
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------
Ik denk dat je de nieuwe Myofusio Hydro bedoelt? Die hebben we inderdaad: klik hier
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
Dank je
---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
We hebben nu inderdaad een leuke aanbieding met de Clearshot. En het werkt als een raket
Clearshot
---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------
Ik heb ze zelf ingepakt, vreemd inderdaadMaar goed, ik zal ze je maandag in een doosje nasturen zodat ik de trace in de gaten kan houden.
Wat was het referentienummer ook al weer?
maar echt bedankt dat je de moeite doet om het te nasturen echtwaar ben julie echt dankbaar! 

. Ik heb binnen 2 weken ook een weekje vakantie van school. 
.
. (Werkt geweldig voor mij)Gelukzak. Ik heb binnen 2 weken ook een weekje vakantie van school.
Nu kan je deze week goed knallen met je result..
En de NoxiPro als je deze ondertussen al hebt. (Werkt geweldig voor mij)

Op maandagavond betaald, van Fortis naar Fortis duurt normaal gezien een half uurtje ofzo. Pas woensdag "Uw bestelling is verzonden" bericht gekregen, vrijdag nog altijd niet aangekomen...
Moet altijd 1 week wachten ook al woon ik in Antwerpen. Hoe dan ook, ben altijd blij met producten van B&F, alleen niet met "vandaag bestellen, morgen in huis" belofte![]()
Dan zal ik onderstaande maar niet zeggen.
Ik heb 365 dagen per jaar vakantie

Dan zal ik onderstaande maar niet zeggen.
Ik heb 365 dagen per jaar vakantie

Krimpie nu maak je mij serieus jaloers hoor.
Dit is wel ideaal om je dagen goed te ordenen in functie van bodybuilding. Supplementen makkelijk op een vast schema, op vaste uren eten. etc.
Kon ik dat ook maar zeggen met mijn dagelijks wisselende uren.![]()

De Whey Perfection Toffee zal er ongetwijfeld wel een keer komen! Ik regel het wel even morgenochtend. Welke smaak Perfection heb je het liefst?
Kijk eral naar uit! Iedereen die ik tot nu toe aan Whey perfection heb geholpen en de huismerken van B&F zijn allemaal overdonderd van de smaken! En dat zijn eigenlijk al best wat mensen. Mond op mond komt dat wel goed in mijn kring.Ik vind het echt een superrrrr aanbod dat jullie mij een whey perfection willen opsturen als excuus! Dat kan gewoon geen winkel evenaren! Geen woorden voor gewoon Body&Fitshop! Ik kan het gewoon niet afslaan natuurlijk! Chocolade vind ik wel een topper! Dus dan die nog een keer!Heeel erg bedankt en natuurlijk helemaal top!
![]()

Gelukzak. Ik heb binnen 2 weken ook een weekje vakantie van school.
Nu kan je deze week goed knallen met je result..
En de NoxiPro als je deze ondertussen al hebt. (Werkt geweldig voor mij)

B&F, komt de Maximize V2 nog terug in het assortiment? Lees er goede dingen over en zou hem graag eens proberen!

Valt Creapure creatine te mixen met whey perfection ?

We verwachten deze vandaag binnen.Ik bedoelde eigenlijk de nieuwe smaak van MyoFusion Cookies n Cream, ik heb er veeel positieve dingen over gehoord. krijgen jullie over t algemeen nog wel nieuwe smaken van Myo ?

Hee leon van B&F nu wacht ik al bijna 6 dagen op wat samples.. ?
zou je ze mischien weer kunnen versturen per post dat wou ik je effe doorgeven mvg Karwan refrentie nummer van mijn product staat paar reacties hierboven ik hoop dat julie het kunnen oplossen MVG
Bestelling gisteren ontvangen
Micellar casein chocolate smaakte niet geweldig door de havermout. Cream & cookies daarentegen was prima te doen. Ben dus blij dat ik die genomen heb.
Maargoed, whey perfection blijft nog altijd de koning wat betreft smaakt![]()
Whey Perfection is zelf al bijna het meest ingetikte zoekwoord in google op Whey
Haha heb hem alleen nog niet ontvangen!
Zo snel mij alweer vergeten![]()