XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super actie! Plezant om op te staan zo! :D

Dat wel, ik heb smaakloze BCAA van MyProtein.co.uk... de nasmaak van die EAA is zelfde als smaak van BCAA's... heel bittere ranzige smaak. Maar ja, neus dicht en gewoon zuipen!

Klopt, die typische... maar goed je moet er wat voor over hebben om te groeien:D

Inderdaad. Ik sta hier elke ochtend te kokhalzen met mijn Result :(
Ik heb er al vanalles bijgesmeten maar die smaak blijft echt 100% overheersen.
Nu neem ik het gewoon maar met zo weinig mogelijk water ne hoppa in 1 slok wegwerken die vieze boel :p

Na Result ga ik toch wel een andere creatine nemen denk ik :p

Super toffe actie!

Meteen pm verstuurd :D

Inderdaad. Ik sta hier elke ochtend te kokhalzen met mijn Result :(
Ik heb er al vanalles bijgesmeten maar die smaak blijft echt 100% overheersen.
Nu neem ik het gewoon maar met zo weinig mogelijk water ne hoppa in 1 slok wegwerken die vieze boel :p

Na Result ga ik toch wel een andere creatine nemen denk ik :p

ultimate creatine smaak heerlijk:)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Super toffe actie!

Meteen pm verstuurd :D

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ik doe LeanGains, dus het zal wel moeten...

alleen 1 vraag: moet die schuim mee op of niet ?

Helemaal op:D

Zal deze dan eens gaan proberen :D

Ik heb twee keer creatine geprobeerd. 1x bij de tuinen en daar werd ik steeds misselijk van. Heb het toen ook een keer bij jullie gekocht maar werd er nog steeds misselijk van. Enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? Kan ik mss gewoon niet tegen creatine? Vind het namelijk wel jammer dat ik dat dan niet kan nemen. (laatste keer was een half jaar geleden ofzo dat ik het probeerde maar ik dacht er opeens aan en dacht ik post het gewoon even).

iemand die eerder zo iets heeft gehoord en zou er een creatine product zijn wat ik wel gewoon kan halen?

Laatst bewerkt:
We gaan ze nu voor de 2e maal versturen. Vandaag per pakketje zodat we het doosje kunnen traceren en zeker weten dat het bij je aankomt.

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Whey PErfection is niet voor niets veruit de meest populaire Shake in Nederland en Belgie:D Whey Perfection is zelf al bijna het meest ingetikte zoekwoord in google op Whey:cool:

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Zie PM:D
Is goed bedankt voor julie moeiten waneer kan ik mijn pakkertje verwachten
Mvg karwan

Daar komt weer een bestelling aan, LEAN GAINER ben benieuwd Leon naar de Lean Gainer.:D

We hebben trouwens ook een aantal leuke acties vanaf vandaag. Ik zal ze in de loop van de dag nog even voorbij laten komen. Profiteer snel want op=op:)

Muscle Marinade - Purus Labs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Muscle Marinade is een pre workout topper met alleen bewezen ingredienten in de juiste dosering.
Voordelen Muscle Marinade:
-Meer energie
-Stimuleert spiergroei
-Sneller herstel
-Betere focus
-Waanzinnige pomp
Suntaanbieding voor 22,00 !!!
(Normale marktprijs 49,90)

Alle Stuntaanbiedingen

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Daar komt weer een bestelling aan, LEAN GAINER ben benieuwd Leon naar de Lean Gainer.:D

Lean Gain is onze Weight Gain topper! Dank je:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven