Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is niet de bedoeling. Plaats je ref nummer even dan kijk ik er even in.

't Is net aangekomen! Een week later, maar is goed zo. Damn, wat smaakt die EAA ranzig!![]()
Goed om te lezen! De smaak is voor EAA nog goed
MooiGoed om te lezen! De smaak is voor EAA nog goed
![]()
Dat wel, ik heb smaakloze BCAA van MyProtein.co.uk... de nasmaak van die EAA is zelfde als smaak van BCAA's... heel bittere ranzige smaak. Maar ja, neus dicht en gewoon zuipen!

Klopt, die typische... maar goed je moet er wat voor over hebben om te groeien![]()
Inderdaad. Ik sta hier elke ochtend te kokhalzen met mijn Result
Ik heb er al vanalles bijgesmeten maar die smaak blijft echt 100% overheersen.
Nu neem ik het gewoon maar met zo weinig mogelijk water ne hoppa in 1 slok wegwerken die vieze boel
Na Result ga ik toch wel een andere creatine nemen denk ik![]()

Ik doe LeanGains, dus het zal wel moeten...
alleen 1 vraag: moet die schuim mee op of niet ?

Maar ik geloof je op je woord 
Ik hoop hetMaar ik geloof je op je woord
Ik las dat de samples met de post komen. Hoe lang duurt dit ongeveer?

Is goed bedankt voor julie moeiten waneer kan ik mijn pakkertje verwachtenWe gaan ze nu voor de 2e maal versturen. Vandaag per pakketje zodat we het doosje kunnen traceren en zeker weten dat het bij je aankomt.
---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------
Whey PErfection is niet voor niets veruit de meest populaire Shake in Nederland en BelgieWhey Perfection is zelf al bijna het meest ingetikte zoekwoord in google op Whey
---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------
Zie PM![]()
Is goed bedankt voor julie moeiten waneer kan ik mijn pakkertje verwachten
Mvg karwan

Daar komt weer een bestelling aan, LEAN GAINER ben benieuwd Leon naar de Lean Gainer.![]()

Alle Stuntaanbiedingen
---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------
Lean Gain is onze Weight Gain topper! Dank je![]()