Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De pre-workout Noxipro is in korte tijd mega populair en veel mensen hebben deze dan ook al geprobeert.De gebruikerservaringen zijn overweldigend!!!

Je mag als DBB lid Noxipro nu Gratis proberen;(dat is jouw voordeel als DBB lid)

We geven als officiele importeur voor Nederland en Belgie 400 samples weggeven.
Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis een gratis sample per post.

We zijn er van overtuigd dat ook jij razend enthousiast zult zijn over Noxipro!

Aarzel dus niet en bestel nu je gratis Noxipro sample. Je hebt deze binnen 24 uur in huis.
Wees er snel bij OP=OP!!!

Body en Fitshop, top service, zo goed dat het verboden zou moeten worden.. :D
hmmm, laten we het maar niet verbieden, want zo'n top service vinden we anders nergens meer :thumbs:

Body en Fitshop, top service, zo goed dat het verboden zou moeten worden.. :D
hmmm, laten we het maar niet verbieden, want zo'n top service vinden we anders nergens meer :thumbs:

We hebben het weer aardig druk vandaag:D Dank je!!

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Idd, jammer dat er geen kassakorting op zit :(

Zijn die marktprijzen trouwens bij die aanbiedingen tevens jullie normale prijs?

Nee, de adviesverkoop. De prijzen die we hebben voor bv Slingshot en Muscle Marinade zijn eenmalig.:cool:

Ja zal deze toch echt moeten gaan bestellen :p
Maar ouders doen nog steeds beu :( Heb al teveel besteld volgens hun :(

Ja zal wel nodig zijn met deze actie :D

Deze verwachten we eind deze week:)

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

Ja, kun je samen mengen. Heeft geen enkele invloed op opname:)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Leuke aanbieding inderdaad:D We verwachten deze vandaag binnen.

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Ja, we hebben nu de nieuwste versie inderdaad. Ik heb de standaard smaken net binnen. Volgende keer nemen we ook de Cookie smaak mee:)

Klinkt goed !! eerste in Nederland met Myo CnC!! kan niet wachten

En toch krijgen we gratis samples. :D

Tuurlijk tis een gok maar er zijn zoveel mensen die twijfelen om dit te kopen dat dit ze misschien over de streep trekt. Ook is het echt goede klantenservice wat bij bodyenfit hoog in t vaandel staat(gelukkig).

maarr krimpie, wa doede gij voor werk? Je bent hier fakking lang altijd haha, nog langer als ik via me tel tijdens college.

En toch krijgen we gratis samples. :D

@B&F:

Is de Dextrose Professional te vergelijken en/of beter dan de TauriPure?

Dextrose Professional is perfect als koolhydraatbron na de training. We hebben ook extra taurine laten toevoegen inderdaad.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Tuurlijk tis een gok maar er zijn zoveel mensen die twijfelen om dit te kopen dat dit ze misschien over de streep trekt. Ook is het echt goede klantenservice wat bij bodyenfit hoog in t vaandel staat(gelukkig).

maarr krimpie, wa doede gij voor werk? Je bent hier fakking lang altijd haha, nog langer als ik via me tel tijdens college.

Dank je, service is voor ons echt heel belangrijk inderdaad:)

Laten we het er maar op houden dat ik 365 dagen per jaar vakantie heb, zei het niet vrijwillig. ;)

Vandaar dat ik van DBB mijn 2e huiskamer heb gemaakt. :p

Dextrose Professional is perfect als koolhydraatbron na de training. We hebben ook extra taurine laten toevoegen inderdaad.

Okay, geheel duidelijk. :)
Thank you.

Net Thermoloid besteld, maar vergeten om commentaar bij te zetten :$

“Betaalinformatie:

U heeft de betaling reeds voldaan viaMister Cash.”

Zou er een sample mogen, maar geen Preworkout Power, NoxiPro of Whey ? Heb er al genoeg, een andere pre-workout zou wel top zijn :P

Refnr: 175502

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven