Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De pre-workout Noxipro is in korte tijd mega populair en veel mensen hebben deze dan ook al geprobeert.De gebruikerservaringen zijn overweldigend!!!
Je mag als DBB lid Noxipro nu Gratis proberen;(dat is jouw voordeel als DBB lid)
We geven als officiele importeur voor Nederland en Belgie 400 samples weggeven.
Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis een gratis sample per post.
We zijn er van overtuigd dat ook jij razend enthousiast zult zijn over Noxipro!
Aarzel dus niet en bestel nu je gratis Noxipro sample. Je hebt deze binnen 24 uur in huis.
Wees er snel bij OP=OP!!!
Inderdaad. Ik sta hier elke ochtend te kokhalzen met mijn Result
Ik heb er al vanalles bijgesmeten maar die smaak blijft echt 100% overheersen.
Nu neem ik het gewoon maar met zo weinig mogelijk water ne hoppa in 1 slok wegwerken die vieze boel
Na Result ga ik toch wel een andere creatine nemen denk ik![]()

Inderdaad. Ik sta hier elke ochtend te kokhalzen met mijn Result
Ik heb er al vanalles bijgesmeten maar die smaak blijft echt 100% overheersen.
Nu neem ik het gewoon maar met zo weinig mogelijk water ne hoppa in 1 slok wegwerken die vieze boel
Na Result ga ik toch wel een andere creatine nemen denk ik![]()
lean gainer is da bomb. serieus lean gainsDaar komt weer een bestelling aan, LEAN GAINER ben benieuwd Leon naar de Lean Gainer.![]()
Ga voor het eerst creatine gebruiken, train nu 2.5 jaar, maar welke raad jij me aan? Creatine CreaPure of Ultimate Creatine?

Ga voor het eerst creatine gebruiken, train nu 2.5 jaar, maar welke raad jij me aan? Creatine CreaPure of Ultimate Creatine?
HahaVoor de volgende actie zou ik zo'n machinetje kopen
Hadden ze op mijn vakantiejob en gaat heel snel zo
![]()

Damn wilde net de Opti-Men vitamientjes bestellen en nu zijn ze uitverkocht, balen..

Top actie B&F![]()
Straks trainen met de NoxiPro (grape). Gaat volgens mij nog heerlijker zijn dan de fruit punch.
Misschien wel even een tip voor iedereen die de sample gaat ontvangen. (het zijn 2 doseringen)
Heb er bij mijn bestelling al gekregen. Dus ga deze top actie overslaan zodat er meer zijn die kunnen genieten ervan
Ik mixte dit met multivruchtensap uit de lidl. Zijn pakken van 1,5 liter. Deze camoufleert de smaak best goed. Na 2 dagen dit zo te mengen was ik gewoon aan de smaak en kreeg ik het heel goed binnen.![]()

pakketje slingshot besteld!! ref: nr 175548
hopelijk nu iets sneller geleverd dan anders elk pakketje duurt toch een dagje langer dan normaal...
alvast bedankt grts annootjen

.
Net mijn NoxiPro Grape smaak getest.
Smaak is echt wel zeer lekker. De fruit punch smaakt naar mijn mening net dat tikkeltje zoeter. De grape doet mij echt denken aan iets. Maar ik kan er nog niet direct opkomen. Volgens mij is dit de smaak van grenadine die ik vroeger als kind dronk en waarmee ik zelfgemaakte ijslolly's maakte..
Een top pre workout met een heerlijke smaak. Zowel de grape als fruit punch zijn zeer heerlijk. Van deze smaken krijg je echt niet genoeg.![]()

Thanks Bro Top service van julie morgen even lekker wachten op mijn pakketje !!

Ik maak al een tijdje gebruik van;
- Whey Perfection
- Magic-EAA
- Total Muscle Solution
Nu gebruik ik de Whey en Magic-EAA zoals het hoort, alleen de Total Muscle Solution lukt bij mij niet zo. De TMS moet je 30-45 min. voor de training nemen alleen dat lukt in mijn geval niet!
Heeft er iemand andere ideeen, hoe ik toch de TMS kan gebruiken?
Top actie B&F![]()
Straks trainen met de NoxiPro (grape). Gaat volgens mij nog heerlijker zijn dan de fruit punch.
Misschien wel even een tip voor iedereen die de sample gaat ontvangen. (het zijn 2 doseringen)
Heb er bij mijn bestelling al gekregen. Dus ga deze top actie overslaan zodat er meer zijn die kunnen genieten ervan
Ik mixte dit met multivruchtensap uit de lidl. Zijn pakken van 1,5 liter. Deze camoufleert de smaak best goed. Na 2 dagen dit zo te mengen was ik gewoon aan de smaak en kreeg ik het heel goed binnen.![]()

Begrijp ik niet, ik vind Result heerlijk ! Best mengen met appelsap ofzo.

pakketje slingshot besteld!! ref: nr 175548
hopelijk nu iets sneller geleverd dan anders elk pakketje duurt toch een dagje langer dan normaal...
alvast bedankt grts annootjen

Bedankt voor de tip! Zal eens proberen. Met fruitsap is het echt maar voos
Heerlijk? De geur als ik de pot opendoet doet mij al duizelen![]()

De geur is wel ideaal om van je ochtend moeheid af te raken. Een keer diep ruiken en je bent klaarwakker.![]()
Maar dan best voor het ontbijt